Gå til innhold

Til menn. Blir dere sint hvis dama ikke vil ha penger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

der det med å ikke ville ta i mot ting fra andre er bare stolthet. kanskje du skal begynne å gi bort litt mer selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil jo ikke si at du verken har stålkontroll eller kontroll om du før neste lønning ikke har penger til en bussbillett... hallo, en med stålkontroll har satt av en liten buffer til å klare uforutsette utgifter.

Har du stålkontroll, så har du ett fast trekk på 1500 kr pr mnd til sparekonto.

Til og med luksusfellen setter opp ett fast trekk til sparing for folk som egentlig ikke har råd til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Pkt.1 Fortsett å passe på at du har en økonomi som står på egne ben.

Pkt.2 Han har mer penger, og kanskje dyrere vaner med tanke på restauranter og ferie. Han vil at du skal delta fullt i hans liv. At du ikke har penger til de er irrelevant, fordi han blar opp dette lett for deg. Han trenger deg. Du bidrar ikke med penger, men du bidrar med noe som er mye mer verdt. Din tilstedeværelse og din tid og ditt engasjement.

Pkt3. En stor glede er å gi noe. Det beste er om du kan gi han denne gleden, og ta imot penger med glede.

Konklusjon: Venn deg til det. Si ja takk! Du er ikke mindre verdt fordi du tjener mindre. La han få bidra der han er sterk , så kan heller du ta i ett tak der du har andre typer ressurser.

Konklusjon: Venn deg til at han betaler, og

Signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så vanskelig enkelte her gjør det da! Om jeg har økonomi til å be med/spandere/betale for min kjære, skulle det være en søndagbiltur med middag eller en London-weekend, så tenker jeg ikke over det, annet enn at jeg er glad for at min kjære er med å deler denne stunden sammen med meg. Det hadde jo ikke vært noe morsomt uten.

En kan jo ikke lage det som en hemsko at en ikke kan være sammen fordi den ene ikke har råd til den planlagte aktiviteten, når den ene har råd og er villig til å spandere. Skulle jeg liksom ha sittet ensom her fordi h*n ikke har råd til min livsstil, som jeg villig deler. Nei, det blir for dumt. Er man glad i noen, så tenker man ikke over slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...