Askael Skrevet 7. november 2011 #21 Skrevet 7. november 2011 Såpe og vann. Har sånne skrubbehansker jeg skulle bruke for å få babymyk hud (så langt det er mulig så hårete som jeg er XD ) men det blir ikke til at jeg husker på det.
makkapakka Skrevet 7. november 2011 #22 Skrevet 7. november 2011 tar av meg klærne, går inn i dusjen, skrur på vannet, venter til det er varmt, vasker fra topp til tå, skrur av vannet, går ut av dusjen tar håndkleet og tørker meg. ferdig.
Gjest Herr Drue Skrevet 7. november 2011 #23 Skrevet 7. november 2011 tar av meg klærne, går inn i dusjen, skrur på vannet, venter til det er varmt, vasker fra topp til tå, skrur av vannet, går ut av dusjen tar håndkleet og tørker meg. ferdig. Kan dere ikke lese førsteposten før dere svarer? Jeg spurte om hvordan dere vasker dere, ikke rekkefølgen på ting, som du ramser opp her.
Gjest Månestjerne Skrevet 7. november 2011 #24 Skrevet 7. november 2011 (endret) Nå føler jeg meg skitten.. Jeg tar bare shampoo i håret og såpe på kroppen med hendene, skyller det vekk og vips så er jeg ferdig. Jeg bruker ikke skrubb eller lignende, ikke i ansiktet heller, bare en renseskum i ansiktet. Er det nødvendig med skrubb på kroppen da? Jeg har aldri brukt det.. Endret 7. november 2011 av Månestjerne
Gjest Best Skrevet 7. november 2011 #25 Skrevet 7. november 2011 Herr Drue, husk på at en sånn vott kan inneholde mange bakterier :gjeiper: 1
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2011 #26 Skrevet 7. november 2011 Jeg vasker ikke håret hver dag, men når jeg gjør det, starter jeg med hårvasken før jeg vasker ansiktet med skumrens. Jeg bruker en vanlig vaskeklut til kroppsvask. En gang i uken bruker jeg peeling i ansiktet og skrubbekrem på kroppen. Jeg har noen supre skrubbehansker som setter fart på systemet. Etter dusjen smører jeg med bodylotion.
Gjest Herr Drue Skrevet 7. november 2011 #27 Skrevet 7. november 2011 Herr Drue, husk på at en sånn vott kan inneholde mange bakterier :gjeiper: Ja, det har du faktisk rett i. Jeg er heldigvis flink til å skylle godt og vrenge skikkelig, og skylle godt før bruk. Men likevel, du har et poeng.
Gjest Herr Drue Skrevet 7. november 2011 #28 Skrevet 7. november 2011 Jeg vasker ikke håret hver dag, men når jeg gjør det, starter jeg med hårvasken før jeg vasker ansiktet med skumrens. Jeg bruker en vanlig vaskeklut til kroppsvask. En gang i uken bruker jeg peeling i ansiktet og skrubbekrem på kroppen. Jeg har noen supre skrubbehansker som setter fart på systemet. Etter dusjen smører jeg med bodylotion. Der har vi ei som kan svare for seg
Gjest Best Skrevet 7. november 2011 #29 Skrevet 7. november 2011 Der har vi ei som kan svare for seg Det sier du bare fordi hun vasker seg like grundig som deg 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #30 Skrevet 7. november 2011 Jeg vasker meg ikke med vaskehanske/vaskeklut. Jeg syns det er uhygiensk. Drar med seg sjiten over hele kroppen, usj. Spesielt om man bruker den flere ganger før den blir kastet til vask, eller man bruker sånn vaske"dott" som bare blir hengt til tørk i dusjen til neste gang. Og så gror bakteriene, og den rekker kanskje ikke å bli helt tørr engang før den blir brukt igjen. ÆSJ! Bruker hendene til å vaske meg med. Vasker meg på overkroppen først mens jeg lar kuren virke, og på underkroppen inkludert rumpe og mus (nei ikke oppi vagina, men litt rundt forbi) mens jeg lar balsam virke. Venstre hånd til rumpe og høyre hånd til mus. Deretter vasker jeg meg godt på hendene (har dusjsåpen på såpepumpe, og så skyller jeg ut balsam. Peeling fra md til ansikt og hals to ganger i uken. Peeling til kropp en gang i uken.
spinnwild Skrevet 7. november 2011 #31 Skrevet 7. november 2011 Jeg bruker nesten bare hendene. Men har en sånn rosa veet svamp som jeg bruker til ansiktet (miniskrubb :gjeiper: ) og overarmene (pga nupper). Filer føttene av og til, men det er jo etter vaskingen. Bruker den svampen til barberte og voksede områder også, får mindre ubehag i huden (og når hårene gror ut) da. Er såklart nøye med vasking/rensing av svampen. Jeg har også en sånn nettingsvampklomp(?), men den henger mest til pynt og bakteriesamling
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2011 #32 Skrevet 7. november 2011 Der har vi ei som kan svare for seg Takk, så hyggelig da
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #33 Skrevet 7. november 2011 Nå føler jeg meg skitten.. Jeg tar bare shampoo i håret og såpe på kroppen med hendene, skyller det vekk og vips så er jeg ferdig. Jeg bruker ikke skrubb eller lignende, ikke i ansiktet heller, bare en renseskum i ansiktet. Er det nødvendig med skrubb på kroppen da? Jeg har aldri brukt det.. Ikke skitten! Det er bare en som er helt på druen her Så lenge du vasker deg i rumpa så er alt vel og bra. Hehe. Men anbefaler deg å prøve skrubb på kroppen, det er veldig deilig, man får babyhud Men maks en gang i uken! Det samme gjelder for ansikt, men vær veldig kritisk til hvilken peeling du velger å bruke der. Jeg anbefaler md formulations face & body scrub til ansikt. Kg er nesten unisont enig om at den er best
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2011 #34 Skrevet 7. november 2011 Ja, det har du faktisk rett i. Jeg er heldigvis flink til å skylle godt og vrenge skikkelig, og skylle godt før bruk. Men likevel, du har et poeng. Skrubbevotter kan godt få seg en omgang i vaskemaskin en gang iblant, også.
Gjest Wanted Skrevet 7. november 2011 #35 Skrevet 7. november 2011 Bruker som regel bare hendene, men tar en full bodyscrub en gang iblant. Jeg anbefaler deg å slutte med å skrubbe kroppen hver dag. Grunnen til at du føler deg myk er nok ganske psykisk og den dagen du dusjer med "bare" hendene, så vil du føle deg hard og ekkel. OCD here I come! :D Neida, men slutt med det. Er hverken bra eller anbefalt.
sinne Skrevet 7. november 2011 #36 Skrevet 7. november 2011 Skrubbevotter kan godt få seg en omgang i vaskemaskin en gang iblant, også. Hvordan type skrubbvotter har du? er på leting etter en skikkelig go' en..
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2011 #37 Skrevet 7. november 2011 Hvordan type skrubbvotter har du? er på leting etter en skikkelig go' en.. Nå så jeg nettopp etter om det satt en etikett på innsiden av disse skrubbehanskene, men det gjorde det ikke. Jeg har kjøpt dem i et parfymeri.
Niennas Skrevet 7. november 2011 #38 Skrevet 7. november 2011 Jeg vasker meg bare med hendene mine. Bruker vel en skrubbvott eller en sånn svamp en gang i blant, men det er bare hvis jeg skal ta litt hjemmespa, kanskje 1 gang i måneden? (And for those who wonder: Kropp, hår, underliv. I den rekkefølgen) Jeg føler meg som en skikkelig boms som ikke dusjer en eller flere ganger om dagen. Har i mange år dusjet annenhver dag, mye fordi jeg føler meg som oftest ikke skitten etter en helt vanlig dag, og fordi jeg har en hud som takler dårlig å bli dusjet så ofte.
Gjest Herr Drue Skrevet 7. november 2011 #40 Skrevet 7. november 2011 Men altså, ang. skrubbevottene, er det så ille egentlig? Vi bruker jo en tannbørste gang etter gang. Den som dessuten ofte ikke skylles i varmt vann, og heller ikke vris opp. Denne bruker vi i munn. Er ikke det litt verre enn en skrubb som skylles i varmt vann før og etter bruk, og som vrenges godt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå