Gjest Herr Drue Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg bruker en spesiell klut (av typen som ser ut som en hanske) og "skrubber" kroppen. Dette gjør jeg selv om jeg dusjer hver dag. (Huden forblir myk, forresten). Hva med dere? De fleste jeg har snakket med bruker ikke vaskeklut/skrubb. De bruker som regel bare hendende. Synes dere dette holder? Selv er jeg skeptisk.
Gjest Heloise Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Bruker microfiberkluter jeg! Strålende fornøyd, helt siden 1998 1
Gjest döderlein Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Hmm, er det virkelig nødvendig å måtte skrubbe vekk hudceller for å bli ren da?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Vasker mesteparten av tiden med sånn sak vettu, sånn med sånn som ikke en svamp men en...åååh hva heter det!?! Uansett, og så to ganger i uken så vasker jeg med body scrub
Hugtatt Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Et par ganger i uka med skrubbevott, resten med hendene.
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Har jeg aldri tenkt over, jeg bare vasker meg
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Jeg bruker bare hendene, blir så ren så. Jeg skrubber eller bruker peelingkrem innimellom, jeg blir så tørr i huden om jeg skal gjøre det for ofte.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Jeg bruker vaskedusj hver gang jeg dusjer
Gjest linsina Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 Jeg bruker bare hendene og smører meg inn i såpe, trodde dette var det som var mest vanlig Bruker også bodyskrubb minst en gang i uken!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 Jeg vasker meg også med hendene,og bruker bodyscrubb nå og da. Jeg har ingen tro på at jeg (vi) er så skitne at det er behov for å bruke vaskeklut/scrubbvotte. Har man et arbeid som faktisk gjør en skitten hver dag, så jada, men for alle oss andre synes jeg det blir et skapt behov av industrien/oss selv. 1
Rødtoppen86 Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 Vasker meg med hendene, men prøver å bruke sånn skrubbehanske en gang i uken. Merker at huden blir veldig myk og god etter en runde med skrubben siden all den døde huden blir borte. Er ikke overivrig med vasking av kroppen siden jeg har ømfintlig hud som ikke tåler ting med parfyme.
hittah Skrevet 7. november 2011 #14 Skrevet 7. november 2011 Med hendene. Av og til med en pimpstein :D Plages med nupper på huden, spesielt på armene (aner ikke hva det kommer av) så jeg prøver å file de bort.. Ja og så bruker jeg steinen på fet hud. Yess.
Cata Skrevet 7. november 2011 #15 Skrevet 7. november 2011 For det meste bare med hendene, men innimellom så blir det en skikkelig skrubb med sånn....eh..."nylonsvamp"? (Ser ut som myggnetting som er krøllet sammen til en dott )
Gjest Best Skrevet 7. november 2011 #16 Skrevet 7. november 2011 Jeg tar en kjapp dusj hver morgen, og da vasker jeg meg kun med såpe. En gang innimellom skrubber jeg med børste, og filer hæler. Hver kveld dusjer jeg "understellet". Føler meg ikke skitten selv om jeg ikke har total kroppsskrubb hver dag.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #17 Skrevet 7. november 2011 Jeg tar en kjapp dusj hver morgen, og da vasker jeg meg kun med såpe. En gang innimellom skrubber jeg med børste, og filer hæler. Hver kveld dusjer jeg "understellet". Føler meg ikke skitten selv om jeg ikke har total kroppsskrubb hver dag. Nei, du bør ikke føle deg skitten når du dusjer to ganger om dagen! 2
Gjest Poda Skrevet 7. november 2011 #18 Skrevet 7. november 2011 Først håret, så under armene og til slutt tar jeg "understellet". Ferdig! 1
Gjest Raindrops Skrevet 7. november 2011 #19 Skrevet 7. november 2011 Jeg bruker en svampelignende sak. Trodde det var helt normalt, men det er visst jeg som er rar Har ikke merket noe tørr eller sliten hud av det i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #20 Skrevet 7. november 2011 Setter meg i stampen en lørdag før jul. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå