Gå til innhold

Facebook: melding fra en random mann


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Unicipio

Jeg forstod det slik som mange andre her har tolket TS, hun spør jo om vi har opplevd noe lignende. Å bli kontaktet av fremmede menn på facebook er vel i samme gate??

Om det er noen som sporer av, er det deg, Unicipio

Kanskje, hvis dere ser bort fra 2 (TO!!!!) presiseringer og resten av startinnlegget til TS... spesielt andre avsnitt...

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel fra folk i litt fattigere deler av verden som sender slikt. I håp om å få komme til Norge. Tror ikke han er italiener i det hele tatt. Det er sikkert bare løgn.

Mulig det er en helt falsk profil også som bare er ute etter å sende deg virus o.l.

Styrer unna slike. Har fjernet "Norway" fra den offentlige profilen, og dermed var det slutt på slike mail. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mange slike meldinger i tillegg er det mange som legger meg til som venn og jeg aner ikke hvem disse folka er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Fordi du tydeligvis enten ikke kan lese, eller er for dum til å forstå hva TS har spurt om 3 (TRE!) ganger i tråden... Men frykt ikke, for du er ikke alene om å ikke svare på TS sitt spørsmål.

Dette er problemet med kvinneguiden. Folk svarer det de ønsker å svare uten å egentlig se hva en trådstarter spør om. Hvis du ikke har noe fornuftig å si, foreslår jeg at du bare lar være å si noe i det hele tatt!

de kommer fra nigeria som jeg sa. nei, det er ikke typisk folk fra italia. :kgbaby: noe mer du lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sånn jeg også, men tror ikke vedkommende gav seg ut for å være fra noen spesiell nasjonalitet. Tror ikke det ble nevnt med et ord, faktisk. Ble jammen imponert over hvor lett han ble sjarmert av meg, siden jeg har en veldig lukket profil. Han må jammen ha vært synsk. :ler: Stilen i teksten var for øvrig veldig lik den i TS innlegg.

For ordens skyld, venneforespørselen ble slettet så snart jeg oppdaget den. Tenkte ikke på å blokkere i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...