Gå til innhold

Dama til...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes min bror sa det fint: Hellstrøm snakker ikke med deg. Han snakker til deg.

Ellers hang jeg meg ikke noe opp i kysset. Det var jo en del av showet, og Live var den som tok initiativ til det først. 

Anonymous poster hash: ffbc5...ae0
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes min bror sa det fint: Hellstrøm snakker ikke med deg. Han snakker til deg.

Ellers hang jeg meg ikke noe opp i kysset. Det var jo en del av showet, og Live var den som tok initiativ til det først. 

Ikke det andre kysset, det virket påtrengende.

Anonymous poster hash: eb6ee...852

Skrevet

Det er et underholdningsprogram med kamera tilstede. Hvis Live ikke likte det, eller de ikke synes det passet inn, så hadde de enten ikke gjort det i det hele tatt eller klippet det bort.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes Hellstrøm er grusom, og det beviste han jo godt i denne episoden! Veldig egoistisk, alt skal skje på hans premisser, hører ikke når folk prater men forventer å bli lyttet til, han kan og vet best osv. Sier meg enig i at han virket småkåt ved bassenget, og i tillegg skulle ha et kyss til før de "slo opp"  :kvalm: .

I tillegg sa han noe om at feite kvinner er det siste han ville hatt, hva med dumme kvinner? stygge kvinner, hekser av noen kvinner? Det er greit så lenge de ikke er feite eller? For en ekkel fyr. Stakkars hun som evt blir sammen med han der, må være veldig underkuet.

Tror han har vært gift flere ganger.

Fikk forøvrig ikke sett episoden,men uttalelsen om feite kvinner kunne han holdt seg for god til.Trodde han var litt mer gentleman enn det.

Endret av Sandie
  • Liker 4
Skrevet

Fikk forøvrig ikke sett episoden,men uttalelsen om feite kvinner kunne han holdt seg for god til.Trodde han var litt mer gentleman enn det.

Han er ihvertfall LANGT fra noe gentleman! Bare gikk fra Live når de skulle inn på matmarked, kjeftet på henne når hun ikke svarte en franskmann som sa et eller annet til henne når hun ikke snakker spåket og ikke skjønte hva han sa, stod heller og pratet med alle mulige andre folk enn å holde seg sammen med henne... Makan til idiot.

Du kan nå forresten se episoden på nrk sin nettside da.

Anonymous poster hash: 26143...93e

• Liker 5
Skrevet

Han er ihvertfall LANGT fra noe gentleman! Bare gikk fra Live når de skulle inn på matmarked, kjeftet på henne når hun ikke svarte en franskmann som sa et eller annet til henne når hun ikke snakker spåket og ikke skjønte hva han sa, stod heller og pratet med alle mulige andre folk enn å holde seg sammen med henne... Makan til idiot.

Du kan nå forresten se episoden på nrk sin nettside da.

Anonymous poster hash: 26143...93e

Må visst se den episoden nå ja,hadde ikke trodd han var så bisk på privaten som han er i "Hellstrøm rydder opp".

Skrevet

Har vært ja, det ble nok slutt for en grunn.......

Tror slike som han bare møter folk som jatter med, slik at han kommer unna med å være sånn fordi ingen sier imot han. Folk neier for kjendiser vet du.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Elsket denne episoden! Hellstrøm er herlig awkward, og Live spiller med. Super underholdning!

Endret av Zereta
  • Liker 4
Skrevet

Å herregud..Så episoden nå,og oppførselen til Hellstrøm minnet meg om en jeg datet for noen år tilbake.Vi dro til København og ALT jeg gjorde og sa ble rettet på og var tema for argumentasjon.Men artig episode, føler med deg,Live  :fnise: 

Skrevet

Hellstrøm må helt klart ha asperger.

Anonymous poster hash: 84406...90a

Skrevet

Live er som ei fjortis, klart Hellstrøm hadde våte drømmer, bare synd han spilte bort sjansene på å ikke være romantisk

Anonymous poster hash: 45139...778
Skrevet

Situasjon 1, halvnakne, før kyssing er etablert: "Nå må vi kysse!" sier Nelvik. "Må vi det?" sier Hellstrøm. "Ja, det må vi," sier Nelvik. Ikke påtrengende, og helt greit.

Situasjon 2, fullt påkledd, etter at kyssing er etablert: "Et kyss. Jeg vil ha et ordentlig kyss," sier Hellstrøm. "Ja," sier Nelvik. Påtrengende, og ikke greit.

Ved bassenget: Hellstrøm liker seg ikke i sola. Hellstrøm vil ut og pleie nettverket. Men Nelvik vil at de skal tilbringe en mer intim dag sammen. Nelvik vil at de skal sole seg. Nelvik vil at de skal bade. Nelvik vil at de skal klemme. Nelvik vil at de skal kysse. Men det er Hellstrøm som virker kåt.

Skjønner at vi er på Kvinneguiden, ja.

Anonymous poster hash: d5642...5c4
  • Liker 9
Skrevet

Situasjon 1, halvnakne, før kyssing er etablert: "Nå må vi kysse!" sier Nelvik. "Må vi det?" sier Hellstrøm. "Ja, det må vi," sier Nelvik. Ikke påtrengende, og helt greit.

Situasjon 2, fullt påkledd, etter at kyssing er etablert: "Et kyss. Jeg vil ha et ordentlig kyss," sier Hellstrøm. "Ja," sier Nelvik. Påtrengende, og ikke greit.

Ved bassenget: Hellstrøm liker seg ikke i sola. Hellstrøm vil ut og pleie nettverket. Men Nelvik vil at de skal tilbringe en mer intim dag sammen. Nelvik vil at de skal sole seg. Nelvik vil at de skal bade. Nelvik vil at de skal klemme. Nelvik vil at de skal kysse. Men det er Hellstrøm som virker kåt.

Skjønner at vi er på Kvinneguiden, ja.

Anonymous poster hash: d5642...5c4

Er ikke uenig i at hun virkelig la det (seg) til rette ved bassenget. Men det er han som virker ekkel ja dessverre.

Live ligner forresten på lille MY i mumitrollet.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke uenig i at hun virkelig la det (seg) til rette ved bassenget. Men det er han som virker ekkel ja dessverre.

Live ligner forresten på lille MY i mumitrollet.

Jeg synes Live er søt jeg :)

Hun tar utfordringene på strak arm og er "med". Det er vel helt naturlig at man vil sole seg og stresse ned når man er i syden. Ikke bare fyke rundt. Og hvorfor skal det automatisk seksualiseres at hun ligger i bikini og smører seg med solkrem i sola ved bassengkanten? 

Blir moro å se i kveld. Jeg var veldig forundret da jeg så at hun dukket opp i Staysmans musikkvideo, men ser nå at denne ble spilt inn samtidig med episode 2 som kommer i kveld.

• Liker 1
Skrevet

Hellstrøm har vel to ekteskap og to samboerskap bak seg. Rart han mannen der ikke klarer å holde på damene. Han som er så ydmyk og omtenksom... :ironi:

Liker Live da! Og liker Dama til! :)

• Liker 7
Skrevet

Hellstrøm har vel to ekteskap og to samboerskap bak seg. Rart han mannen der ikke klarer å holde på damene. Han som er så ydmyk og omtenksom... :ironi:

Liker Live da! Og liker Dama til! :)

:skratte:  :skratte:  :skratte:

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som så siste episode?

Han kommunistkjekkasen er temmelig hot,men kleint å se hvordan han på slutten vred seg unna for å unngå at Live skulle kysse ham...

Anonymous poster hash: e9e29...21d
Skrevet

Noen som så siste episode?

Han kommunistkjekkasen er temmelig hot,men kleint å se hvordan han på slutten vred seg unna for å unngå at Live skulle kysse ham...

Jeg stemmer blått (og AP av og til), og synes de røde, SVere og SPere er naive troll, men han fyren her? Han fikk jeg et helt nytt syn på etter denne episoden! Satt der litt småforelska på slutten. Aaahhh... 

Anonymous poster hash: 4a402...006

Skrevet

...men kleint å se hvordan han på slutten vred seg unna for å unngå at Live skulle kysse ham...

Jeg tenkte akkurat det motsatte. Det er fint å se en voksen mann som har grenser og holder på dem,

selv om en ungjente presser seg mot ham og vil kysse. Han vokste på det i mine øyne. :tommelopp:

• Liker 5
Skrevet

Ungjente? Live er ett år yngre enn Bjørnar.

Anonymous poster hash: 2116f...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...