Gå til innhold

Dama til...

Fremhevede innlegg

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Hans Olav Lahlum er jo superkoselig og søt :) Ser på ham nå.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste episode er lagt ut. Med Per Heimly. Noen som har sett den?

Ja syns den episoden var veldig gøy :fnise:

Gjest Badabing
Skrevet

Fikk totalt endret inntrykket mitt av Heimly. Har alltid synes han har virket veldig arrogant og frastøtende, men i denne episoden var han jovial, og litt sjenert. Flink er han også.

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet

for de spesielt interesserte så ligger alle dama til - episodene på nrk's nett-tv! det er kjempegøy, har sett alle episodene tre ganger nå :) live nelvik er så sinnsykt kul, hun er forbildet mitt. er det bare jeg som synes at hun er helt ekstremt pen også? kan være jeg synes det pga personligheten hennes, men uansett - hun er helt fantastisk!

• 6 måneder senere...
Skrevet (endret)

for de spesielt interesserte så ligger alle dama til - episodene på nrk's nett-tv! det er kjempegøy, har sett alle episodene tre ganger nå :) live nelvik er så sinnsykt kul, hun er forbildet mitt. er det bare jeg som synes at hun er helt ekstremt pen også? kan være jeg synes det pga personligheten hennes, men uansett - hun er helt fantastisk!

Har ikke sett alle ennå, men lea var ok, han skal være litt for kul, i typen til programmet er han litt vittig da. Audun lysbakken er jo en stilig kar, men jobba til alle døgnets tider, syns synd i kona og barna. Per Heimly var faktisk morsom og fikk et annet inntrykk enn av hva man får i media. Får se de andre en annen gang.

Live er utrolig pen og kjempesøt jente som smiler og ler hele tiden. Og kosejente, liker henne. Men stort minus er den ekle snusinga hennes!

Endret av Kristian78
  • 2 år senere...
Skrevet

Altså, var det noen som så første episode i sesong 2 i går? Det var noe av det flaueste på lenge :fnise: Satt med flaue-puta foran øynene. Helt merkelig at Hellstrøm ikke skjerper seg mer for seerne. Han var rett og slett usmakelig. Og tenk; hun kysset han! :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 35c7c...c54
  • Liker 5
Skrevet

Altså, var det noen som så første episode i sesong 2 i går? Det var noe av det flaueste på lenge :fnise: Satt med flaue-puta foran øynene. Helt merkelig at Hellstrøm ikke skjerper seg mer for seerne. Han var rett og slett usmakelig. Og tenk; hun kysset han! :hakeslepp:

Fikk ikke sett det.Hva skjedde?

Anonymous poster hash: e9e29...21d

Skrevet

Fikk ikke sett det.Hva skjedde?

Anonymous poster hash: e9e29...21d

For en særing! Han gikk rundt og var blærete og hoven. Han er visst for god for å gå rundt med vannflaske (jeg går da ikke rundt som en turist), stå i KØ (OMG) og ikke minst parkere i parkeringshus. I tillegg overså han Live i store deler av episoden, samt lyttet ikke til henne når hun prøvde å føre en samtale. Han stresset og kommanderte henne rundt. Han er en veldig kontrollerende type virker det som :S

• Liker 5
Skrevet

For en særing! Han gikk rundt og var blærete og hoven. Han er visst for god for å gå rundt med vannflaske (jeg går da ikke rundt som en turist), stå i KØ (OMG) og ikke minst parkere i parkeringshus. I tillegg overså han Live i store deler av episoden, samt lyttet ikke til henne når hun prøvde å føre en samtale. Han stresset og kommanderte henne rundt. Han er en veldig kontrollerende type virker det som :S

Jeg synes han virket så småkåt hele episoden, hvertfall etter kysset. Da hun spurte hva som gjorde det bedre å være i sola, og snakket om bading, foreslo han sex. Og da de kysset synes jeg bare han virket gammel og sleazy. Og helt til slutt synes jeg det virket som han prøvde å være ung og kul og liksom gjør et godt inntrykk. Uff, nei. Liker ham enda mindre nå.
  • Liker 3
Skrevet

Jeg liker Hellstrøm, jeg. Han er forfengelig, hoven og arrogant til tusen. Vant til å få viljen sin gjennom de siste førti år. Kunne aldri vært sammen med en som ham, men synes han er kul som han er. Samboer og jeg lo godt gjennom episoden. 

• Liker 6
Skrevet

Håper Hellstrøm bevisst parodierte seg selv i den episoden. Hvis han er sånn til vanlig må han jo han en eller annen personlighetsforstyrrelse. 

• Liker 4
Skrevet

Synes Hellstrøm er grusom, og det beviste han jo godt i denne episoden! Veldig egoistisk, alt skal skje på hans premisser, hører ikke når folk prater men forventer å bli lyttet til, han kan og vet best osv. Sier meg enig i at han virket småkåt ved bassenget, og i tillegg skulle ha et kyss til før de "slo opp"  :kvalm: .

I tillegg sa han noe om at feite kvinner er det siste han ville hatt, hva med dumme kvinner? stygge kvinner, hekser av noen kvinner? Det er greit så lenge de ikke er feite eller? For en ekkel fyr. Stakkars hun som evt blir sammen med han der, må være veldig underkuet.

Anonymous poster hash: eb6ee...852
  • Liker 5
Skrevet

syns det var ekstremt creepy når de badet og ikke minst når de kysset! 

spyspy

Anonymous poster hash: 8bc2e...373
  • Liker 4
Skrevet

Syntes episoden var skikkelig morsom! For en type! Det var god underholdning for min del  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Uff ble nesten litt flau jeg.

I alle fall når Live ville holde hender med Hellstrøm. Det så rett og slett ut som far og datter om jeg får si det. :P Hun ser så ung ut mens han ser en god del eldre ut. Kleint..

Anonymous poster hash: 2c4d0...901
  • Liker 2
Skrevet

Hellstrøm er faen meg en merkelig fyr.

Anonymous poster hash: 26143...93e

• Liker 2
Skrevet

Hellstrøm er en underlig skrue. Skulle nesten tro han hadde Asperger. Det er jo f**n med bare mat som står i hodet på han.

Anonymous poster hash: 09802...e59
  • Liker 1
Skrevet

Synes Hellstrøm er grusom, og det beviste han jo godt i denne episoden! Veldig egoistisk, alt skal skje på hans premisser, hører ikke når folk prater men forventer å bli lyttet til, han kan og vet best osv. Sier meg enig i at han virket småkåt ved bassenget, og i tillegg skulle ha et kyss til før de "slo opp"  :kvalm: .

I tillegg sa han noe om at feite kvinner er det siste han ville hatt, hva med dumme kvinner? stygge kvinner, hekser av noen kvinner? Det er greit så lenge de ikke er feite eller? For en ekkel fyr. Stakkars hun som evt blir sammen med han der, må være veldig underkuet.

Anonymous poster hash: eb6ee...852

Det der reagerte jeg kraftig på. Fikk litt vondt inni meg. Som å høre min egen far...

Og æsj, småkåt er rett ord ja. Og hva skjer med boligen hans? Så jo bomba ut! Og et industrikjøkken hjemme med stålbenk? Nei takk...

• Liker 4
Skrevet

Hellstrøm er en av de kjendisene som aldri noensinne burde delta i slike programmer.  Han går ikke en millimeter utenfor egen (smale) komfortsone og er ekstremt rigid.  Dette har jeg også reagert på i "Rydder opp"-programmene hans.  Innimellom er det ikke engang tilløp til dialog mellom ham og deltakerne, han bare dundrer på med skylapper uten å ta det minste hensyn til hva deltakeren sier til ham. Han kan til nød strekke seg til å gjenta hva den andre sier i en nedlatende tone og med denne snøftelatteren sin. Det har mange ganger undret meg at disse programmene ble en så stor suksess.  Han er god til å lage mat, bevares, men i andre programsettinger fungerer han ekstremt dårlig.

På "date" med Live skulle de jo spise absolutt hele tiden, men kvinnen må for all del ikke legge på seg!  Vanskelig kombinasjon.

Anonymous poster hash: 04681...1aa
  • Liker 6
Skrevet

Hellstrøm er en underlig skrue. Skulle nesten tro han hadde Asperger. Det er jo f**n med bare mat som står i hodet på han. Anonymous poster hash: 09802...e59

Haha, så rart at du nevnte det, for jeg tenkte faktisk det samme.

Anonymous poster hash: 26143...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...