Gå til innhold

Dama til...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at Vebjørn Sand og faren hans er veldig selvhøytidelige. Samtidig ble de sikkert ikke ordentlig orientert om hvordan programmet skulle være, og fikk dermed sjokk av Lives oppførsel. Det er ikke noe galt i å være selvhøytidelig og seriøs, mener jeg, men NRK spekulerte sikkert litt i dette og ønsket at det skulle krasje, for underholdningens skyld.

Synd det krasjet litt for mye, så vi ikke får sett episoden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlige menn med ordentlige meninger blir fort uattraktive skjønner jeg...Syns det er flott at flere tørr å være ærlige på det og ikke lar seg kue av dette ekle kvinnevelde vi lever i. Men det er jo bare min "usympatiske" mening....

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlige menn med ordentlige meninger blir fort uattraktive skjønner jeg...Syns det er flott at flere tørr å være ærlige på det og ikke lar seg kue av dette ekle kvinnevelde vi lever i. Men det er jo bare min "usympatiske" mening....

Kanskje du ikke burde henge på KG hvis du blir krenket over at alle kvinner ikke liker alle menn alltid? :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lahlum er jo bare herlig rar! Og så utrolig spennende bøker han skriver. har lest den første boken, og ønsker meg den siste "Satelittmenneskene" til jul.

Jeg såg episoden med S. Wongraven i går på NRK3, og herregud herregud herregud så sexy han er. :rodmer:

og herregud så lyst jeg fikk på en flaske Wongraven vin :vin: , men det får vel vente noen måneder. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og herregud så lyst jeg fikk på en flaske Wongraven vin :vin:

Synes han var heldig med den reklamen, ja...

Men han er min kjærestefavoritt så langt ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlige menn med ordentlige meninger blir fort uattraktive skjønner jeg...Syns det er flott at flere tørr å være ærlige på det og ikke lar seg kue av dette ekle kvinnevelde vi lever i. Men det er jo bare min "usympatiske" mening....

Jeg skjønner ikke helt hvor han ga det uttrykket om at han ønsket kvinner tilbake til kjøkkenet? Likte Kjelling best av alle, selvom han ikke er helt min type.

Lahlum synes jeg var litt creepy, hadde ikke orket mer enn ett minutt med den masete oppførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sett episoden med Sigurd Wongraven. Han visste jeg ikke hvem var. Men men.. måtte le et par ganger!

Neste episode ligger ute allerede. Spare til en annen dag! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat sett episoden med Audun Lysbakken.. Synes Live forandrer seg veldig fra episode til episode, jeg. Noen ganger er humoren godlynt og varm, men så er hun plutselig spydig, flåsete og barnslig. Men synes Audun Lysbakken taklet henne på en fin måte og viket ikke på prinsippene sine. Så han kom hvertfall godt ut av det. Merkelig opplegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt pladask for Wongraven. Ikke en spesielt interessant episode, men jeg tok meg selv i å tenke flere ganger at jeg passet såå mye bedre med ham enn Live. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsforelska i Wongraven ja, men han har jeg kjent til leeeeenge, satyricon fan :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Wongraven. :hjerte: Alltid vært håpløst forelska i han, jeg. Men synes han virket veldig stiv og kjedelig egentlig. Skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat sett episoden med Audun Lysbakken.. Synes Live forandrer seg veldig fra episode til episode, jeg. Noen ganger er humoren godlynt og varm, men så er hun plutselig spydig, flåsete og barnslig. Men synes Audun Lysbakken taklet henne på en fin måte og viket ikke på prinsippene sine. Så han kom hvertfall godt ut av det. Merkelig opplegg.

Akkurat sett ferdig denne episoden. Audun er litt småkjekk, synes jeg :rodmer: I hvert fall i dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Lysbakken er absolutt kjekk ja, selv om jeg ikke har sett den episoden enda :)

Jeg så nettopp den med Leo, og ble litt usikker. Har alltid tenkt at han spiller en type rolle, men det virket nesten som han bare var sånn.. Eller spiller han bare i episoden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun er litt kjekk, han har glimt i øyet, men er uenig med han på alle områder i politikken.

Det morsomste i episoden uten å røpe altfor mye var assistenten hans eller hva nå hun var:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lysbakken er absolutt kjekk ja, selv om jeg ikke har sett den episoden enda :)

Jeg så nettopp den med Leo, og ble litt usikker. Har alltid tenkt at han spiller en type rolle, men det virket nesten som han bare var sånn.. Eller spiller han bare i episoden også?

synes egentlig leo var kjempesøt jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo virker som en knallbra fyr. Morsom, tøff og kan være alvorlig når det gjelder.

Det samme tenkte jeg. Jeg hadde et helt annet inntrykk av han så var positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...