Gå til innhold

Dama til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett episodene som ligger på nrk nett-tv. Er det bare meg eller virker Kristian Valen usympatisk og sur? Han var rett og slett ikke noe hyggelig synes jeg. Ville ihvertfall IKKE vært dama hans :gjeiper:

Kristian Kjelling er ikke akkurat stygg å se på, og han virket ganske hyggelig også :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns Kristian Kjelling virket litt høy på pæra og en smule snobbete etter min smak, men for all del han er en pen mann.

• Liker 4
Skrevet

Kjelling er sinnsykt kjekk ! Han må jo være norges kjekkeste mann ! Og han var morsom. Ikke hysterisk morsom, men tørrvittig. Lo godt under den episoden :) Syntes faktisk han var skikkelig sjarmerende, jeg :rodmer:

• Liker 2
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet (endret)

Ble også positivt overrasket over Kjelling i den episoden,han virket ganske ok som person(det lille inntrykket man fikk da).Og Lahlum var jo bare fantastisk :nigo:

Endret av Iza'bella
  • Liker 1
Skrevet

Hmm. Merket at Kjelling nok ikke er min type. Flott å se på, men tok seg selv litt for høytidelig etter min smak, det var for lite humor. Tenkte det samme da de viste søsteren hans. Ikke at man nødvendigvis klarer å være helt seg selv på tv, men det var ihvertfall inntrykket jeg fikk - at de var litt for kjedelige. :)

• Liker 4
Skrevet

Kjelling-epsioden syns jeg har vært den kjedligste så langt. Kjelling selv virket da normalt trivelig, men det ble ikke så voldsomt engasjerende tv. (Nå skal det sies at jeg heller ikke er interessert i sport, og ikke visste hvem/hva han var før dette programmet).

Skrevet

Ble også positivt overrasket over Kjelling i den episoden,han virket ganske ok som person(det lille inntrykket man fikk da).Og Lahlum var jo bare fantastisk :nigo:

Jeg tror Lahlum kommer til å gjøre et litt nerdete jente svært lykkelig :hjerter_rundt:

• Liker 5
Skrevet

Leo Ajkic <3 Gleder meg som en unge til episoden med han! :rodmer:

Skrevet

Fader så heit hun var i den første episoden. Har liksom alltid sett henne som en litt grå mus med et litt lite pent ansikt, men nå er hun på "råsexy"-lista mi.

Skrevet

Leo Ajkic <3 Gleder meg som en unge til episoden med han! :rodmer:

Mistet helt sansen for han etter et innslag han gjorde om casuals (fotballpøbler) i Bergen for Trygdekontoret. Han intervjuet en som er i det miljøet (personen var sladdet) men da han i fullt alvor sa at han også banket kona si og Ajkic smilte og nikket og tydeligvis syntes det var helt greit mistet jeg all sansen for fyren.

Episoden jeg ref. til ligger i NRKs nett-tv.

• Liker 2
Skrevet

Mistet helt sansen for han etter et innslag han gjorde om casuals (fotballpøbler) i Bergen for Trygdekontoret. Han intervjuet en som er i det miljøet (personen var sladdet) men da han i fullt alvor sa at han også banket kona si og Ajkic smilte og nikket og tydeligvis syntes det var helt greit mistet jeg all sansen for fyren.

Episoden jeg ref. til ligger i NRKs nett-tv.

Ja, det er på en måte hans type humor da. Den er ikke for alle kan man si. Han mente selvfølgelig ikke at det er greit å banke kona si, men han er med på leken for at folk skal se hvor idiotiske f eks casuals er, ikke sant? Akkurat som Otto Jespersen som hadde en karakter som var nynazist, der var jo ikke fordi han er nynazist selv, men han gjorde narr av dem ;) Alt Leo sier i innslag på tv er jo ikke ment som sannheten eller det han står for.. Det er en type humor.

Skjer f eks mye drøyere ting og drøyere uttalelser i serien "Kåk" som han gjorde i Bergen. Tror de fleste episodene ligger ute på youtube...

• Liker 2
Skrevet

Neon som har sett episoden der hun er sammen med Sigurd Wongraven fra Satyricon?

Jeg synes Live var litt spak i den episoden. Ikke så leken og morsom som i de andre. Jeg tror hun var litt nervøs og beklemt. Det hadde jeg også vært. Jeg synes han er veldig kjekk. Og flink. Og med egen vingård i Italia!

Men han virket litt streng. Han syntes visst at Live tabbet seg ut mye, han hadde ikke så mye humoristisk sans, han var liksom litt overbærende og overlegen, og veldig kritisk kan jeg tenke meg.

En typisk sånn mann man må holde seg unna!

• Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes Kjelling virket litt usympatisk jeg da. Av typen som vil ha kvinner tilbake til kjøkkenet. Eller er det bare jeg som tolker litt vel mye? :sjenert:

Hittil har jeg likt Lahlum best. Han er ikke akkurat sexy, men han virket veldig søt og snill!

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes Kjelling virket helt ok og hyggelig nok, men ikke min type i det hele tatt. Når det er sagt ville jeg heller vært sammen med ham enn med Valen.

Så dere oppslaget om Vebjørn Sand som trakk seg? Det hele høres ganske sært ut. Skulle gjerne sett den episoden ...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10016156

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg synes Kjelling virket litt usympatisk jeg da. Av typen som vil ha kvinner tilbake til kjøkkenet. Eller er det bare jeg som tolker litt vel mye? :sjenert:

Hittil har jeg likt Lahlum best. Han er ikke akkurat sexy, men han virket veldig søt og snill!

enig.. han var såå søt da han løp maraton :fnise:

han er bare så søt at han rett og slett blir en herlig mann! :sjenert:

Annonse
Skrevet

Neon som har sett episoden der hun er sammen med Sigurd Wongraven fra Satyricon?

Jeg synes Live var litt spak i den episoden. Ikke så leken og morsom som i de andre. Jeg tror hun var litt nervøs og beklemt. Det hadde jeg også vært. Jeg synes han er veldig kjekk. Og flink. Og med egen vingård i Italia!

Men han virket litt streng. Han syntes visst at Live tabbet seg ut mye, han hadde ikke så mye humoristisk sans, han var liksom litt overbærende og overlegen, og veldig kritisk kan jeg tenke meg.

En typisk sånn mann man må holde seg unna!

Enig i at Live var spak i den episoden. Jeg tolket det dithen at hun var litt interessert i han (dvs veldig interessert i å gi et godt inntrykk)

Skrevet

Jeg synes Kjelling virket litt usympatisk jeg da. Av typen som vil ha kvinner tilbake til kjøkkenet.

Ærlige menn med ordentlige meninger blir fort uattraktive skjønner jeg...Syns det er flott at flere tørr å være ærlige på det og ikke lar seg kue av dette ekle kvinnevelde vi lever i. Men det er jo bare min "usympatiske" mening....

Skrevet

Jeg blei nesten litt småforelska i Lahlum etter episoden med han :fnise: Valen synes jeg var den mest usympatiske..

Skrevet

Jeg er enig i de som syns Kjelling virket usympatisk. Jeg syns han virket litt overlegen og det virket som han egentlig syns han var litt for bra for en som Live.

Jeg har egentlig aldri hørt om Sigurd før, men syns han var en kul fyr, selv om det var litt mye image der i gården. Jeg tenkte også over at Live virket litt betatt av han og smånervøs for å gjøre feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes Kjelling virket helt ok og hyggelig nok, men ikke min type i det hele tatt. Når det er sagt ville jeg heller vært sammen med ham enn med Valen.

Så dere oppslaget om Vebjørn Sand som trakk seg? Det hele høres ganske sært ut. Skulle gjerne sett den episoden ...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10016156

Vebjørn Sand hadde forøvrig et innlegg i Aftenposten i går hvor han skriver hvordan han opplevde greia. Skjønner på en måte at han ble irritert når det ble så flåsete, men strengt tatt så burde han være forberedt på at det kunne skje uventede ting. Dette er jo et underholdningsprogram med fiksjonselementer, og ikke et dokumentarprogram. Man kan jo ikke ta det alvorlig at en dame skal ut og bytte på å være kjærester med kjendiser. Siterer fra VG: "Vebjørn ble rystet og valgte å trekke seg fra hele programmet. Grunnen til at han i utgangspunktet hadde sagt ja til TV-serien, var at han trodde det var seriøst, forklarer han.". Alt til sin sjanger...

Når det er sagt, så må gjerne Sand etterlyse mer seriøse TV-programmer, men det var altså ikke det han hadde vært med på, og det burde han ha skjønt. Synes programmene er morsomme og underholdende jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...