Gå til innhold

Han tar kontakt etter så lang tid.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble slutt med eksen for ca 5 måneder siden. Han tik da ingen kontakt på disse 5 måndene, men idag sender han melding. Stod ikke noe spessielt i meldigen en slag gratulasjon. Før jef forlot han sa jeg at han ikke skulle kontakte meg i det hele tatt. Jeg svarte ikke på meldigen og kommer ikke til å gjøre det. Denne mannen såret meg som det går ann å såre en person. Skjønner bare ikke hva han vil og hvordan han tør å sende meg melding? Gjorde jeg det riktige? Og bør jeg bytte nr i så jeg slipper han i fremtiden? Blir glad for råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel, hvis han bare gratulerte så skriv da Takk tilbake og glem fyren.

Ja bare det hadde vært så enkelt. Noen ganger er du så irriterende med dine svar. Er det meningen å provosere? Bedre for deg å ikke svare istedenfor å være frekk. Man svarer heller ikke en person man ikke vil ha mer i livet sitt og som har såret deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Ja bare det hadde vært så enkelt. Noen ganger er du så irriterende med dine svar. Er det meningen å provosere? Bedre for deg å ikke svare istedenfor å være frekk. Man svarer heller ikke en person man ikke vil ha mer i livet sitt og som har såret deg.

?

oida. rolig nå. det var en vanlig kommentar

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man svarer heller ikke en person man ikke vil ha mer i livet sitt og som har såret deg.

Er faktisk enig med "gjest" - å svare med et enkelt takk, eller hva som måtte passe er minst like smart som "overse" så lenge det ikke er snakk om en stalker. Da utviser man normal høflighet mot noen som sannsynligvis ikke fortjener det, og ofrer dem dermed mindre oppmerksomhet enn man ville gjort ved å prøve "silent treatment" varianten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Han sendte bare EN melding. Og du har ikke lyst å svare på den, og da lar du være. Da er vel saken ute av verden. Når du vurderer å bytte nummer høres du litt vel paranoid ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er faktisk enig med "gjest" - å svare med et enkelt takk, eller hva som måtte passe er minst like smart som "overse" så lenge det ikke er snakk om en stalker. Da utviser man normal høflighet mot noen som sannsynligvis ikke fortjener det, og ofrer dem dermed mindre oppmerksomhet enn man ville gjort ved å prøve "silent treatment" varianten.

Det må da være bedre å ikke gi personen noe oppmerksomhet? Spessielt når du har bedt vedkommende ikke ta noe kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Han sendte bare EN melding. Og du har ikke lyst å svare på den, og da lar du være. Da er vel saken ute av verden. Når du vurderer å bytte nummer høres du litt vel paranoid ut.

Grunnen til at jeg vil bytte nr er fordi når jeg får melding av han blir dagen min ødelagt slik som idag. Hvis jeg bytter nummer er jeg trygg på at han ikke tar kontakt noen gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som denne meldingen plager deg TS, bytt tlf.nr. og reserver deg mot oppføring i telefonkatalogen.

ja og som sagt før det ødelegger dagen min. Så jeg tror jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ja bare det hadde vært så enkelt. Noen ganger er du så irriterende med dine svar. Er det meningen å provosere? Bedre for deg å ikke svare istedenfor å være frekk. Man svarer heller ikke en person man ikke vil ha mer i livet sitt og som har såret deg.

Hjelpe seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg vil bytte nr er fordi når jeg får melding av han blir dagen min ødelagt slik som idag. Hvis jeg bytter nummer er jeg trygg på at han ikke tar kontakt noen gang igjen.

Nå er du jo litt vel dramatisk. Og det er jo bare du selv som lar han ødelegge dagen din. Jeg synes det er tegn på stor svakhet om du lar deg påvirke så sterkt at du bytter nummer. Men gjør som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Bytt nummer så slipper du å høre fra han mer.

Men høres ikke ut som du er over han hvis en vanlig gratulasjon ødela hele dagen din?

Eller så bare svar "takk".

Det er nok.

Endret av Muff.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt nummer så slipper du å høre fra han mer.

Men høres ikke ut som du er over han hvis en vanlig gratulasjon ødela hele dagen din?

Eller så bare svar "takk".

Det er nok.

Jeg er nok ikke over han nei. Vi var sammen lenge og i tillegg forlovet så det var vannskelig for meg. Jeg bytter nummer så er jeg 100% sikker på at han ikke tar mer kontakt. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...