Gå til innhold

drømmer at jeg er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ved flere anledninger den siste tiden drømt at jeg er utro. Jeg har aldri hatt sex i drømmene, men ligger i sengen med en kompis med klær på og så ligger vi å gnikker mot hverandre. Hele drømmen er preget av en følelse av spenning, romantikk og dårlig samvittighet fordi kjæresten min finnes i drømmen også, og jeg og han fyren (har vært 2 forskjellige) må snike oss rundt for at ikke kjæresten min skal oppdage det!

Dette gir meg veldig dårlig samvittighet fordi drømmen føles så ekte. Noen som vet hva det kan bety? Eventuelt hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten din har nok helt sikkert også drømmer om andre. Det er helt normalt, og jeg vil tro at alle mennesker har slike drømmer i mer eller mindre grad. Jeg har til og med hatt seksuelle drømmer om folk jeg misliker, og våkner opp som et stort spørsmålstegn. Jeg har også hatt seksuelle drømmer der jeg og en annen "sniker" oss rundt, og i drømmen har jeg dårlig samvittighet, men så våkner jeg opp og så er det greit for det er jo bare en drøm. Ingenting å tenke over så lenge du holder deg til drømmene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...