AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har ved flere anledninger den siste tiden drømt at jeg er utro. Jeg har aldri hatt sex i drømmene, men ligger i sengen med en kompis med klær på og så ligger vi å gnikker mot hverandre. Hele drømmen er preget av en følelse av spenning, romantikk og dårlig samvittighet fordi kjæresten min finnes i drømmen også, og jeg og han fyren (har vært 2 forskjellige) må snike oss rundt for at ikke kjæresten min skal oppdage det! Dette gir meg veldig dårlig samvittighet fordi drømmen føles så ekte. Noen som vet hva det kan bety? Eventuelt hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 Drømmer er drømmer de har ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sazu Skrevet 6. november 2011 #3 Del Skrevet 6. november 2011 Kanskje du er litt nysgjerrig på kompisen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eksotisk Skrevet 6. november 2011 #4 Del Skrevet 6. november 2011 Dette er du ikke alene om... Like forundret hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #5 Del Skrevet 6. november 2011 Kjæresten din har nok helt sikkert også drømmer om andre. Det er helt normalt, og jeg vil tro at alle mennesker har slike drømmer i mer eller mindre grad. Jeg har til og med hatt seksuelle drømmer om folk jeg misliker, og våkner opp som et stort spørsmålstegn. Jeg har også hatt seksuelle drømmer der jeg og en annen "sniker" oss rundt, og i drømmen har jeg dårlig samvittighet, men så våkner jeg opp og så er det greit for det er jo bare en drøm. Ingenting å tenke over så lenge du holder deg til drømmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå