Gå til innhold

Helt ærlig. Har muslimene egentlig gjort noe positivt for vårt samfunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og trygden er selvfølgelig et ledd i planen om å opprette Eurabia ved å avle oss ut av hus og heim. ;)

Er det ? WOW!

Men da er det jo dumt at etniske nordmenn også får trygd, siden da burde trygd bare vært for utlendinger, så planen kunne vært effektuert litt bedre, og nordmenn ble sulta skikkelig tilbake på jobb. Da må de også slutte å gi folk avslag på opphold og stoppe med å sette asylsøkere på fly og returnere dem til hjemlandet, ASAP.

Ellers ødelegger de jo helt for opprettelsen av Eurabia.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ? WOW!

Men da er det jo dumt at etniske nordmenn også får trygd, siden da burde trygd bare vært for utlendinger, så planen kunne vært effektuert litt bedre, og nordmenn ble sulta skikkelig tilbake på jobb. Da må de også slutte å gi folk avslag på opphold og stoppe med å sette asylsøkere på fly og returnere dem til hjemlandet, ASAP.

Ellers ødelegger de jo helt for opprettelsen av Eurabia.

;)

Eller ved nærmere ettertanke så burde ikke nordmenn FÅTT jobb. Jobber burde bare vært for utlendinger, og det var nordmenn som burdet blitt tvangsutsendt til muslimske land.Da ville vi vært kommetet stykke på vei.

Tror jeg må sette meg og skrive et mainfest :idesmil:

:ironi: :ironi: :ironi: :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dokument. no, Sian og andre objektive voktere av sannheten selvfølgelig. Dokument.no er f.eks en bedre kilde på kunnskap om voldtekter i Oslo enn Oslo politiets egen rapport. Kildekritikk er dumt!

Jeg prøvde en gang å diskutere kilder med en av "anti-islam"-bloggerene. Nope. Funka ikke. Det ble en farse av de sjeldne, og han sletta til slutt alle kommentarene og erklærte meg uønsket på bloggen i all fremtid fordi jeg antyda at et youtube-klipp ikke akkurat var vitenskapelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på hvor lang tid det tar før noen kommer og beskylder oss for å latterliggjøre et seriøst problem? Det er jo obligatorisk. Jeg skulle bare ønske disse folka selv innså at de selv ødelegger enhver seriøs debatt med å legge seg på et idiotnivå. Jeg har også tanker om både problemer, utfordringer og forbedringspotensiale, men jeg får jo aldri mulighet til å uttrykke dem, for jeg ender opp med å bedrive skyggeboksing mot argumenter av typen "alle muslimer lukter vondt og/eller vil drepe oss".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Om vi tar og ser på den Islamske sivilisasjonens historie så vil du fort se at den faktisk har gitt mye bra til verden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde en gang å diskutere kilder med en av "anti-islam"-bloggerene. Nope. Funka ikke. Det ble en farse av de sjeldne, og han sletta til slutt alle kommentarene og erklærte meg uønsket på bloggen i all fremtid fordi jeg antyda at et youtube-klipp ikke akkurat var vitenskapelig.

Herlig.

Det ble vel pyttelitt vanskelig for han å snakke med noen som hadde faktisk kunnskap, eller?

Disse folka er bare istand til å snakke med folk som ikke sier dem i mot, og som aldri kommer med relevant informasjon som får konspirasjonsteoriene deres til å rakne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ? WOW!

Men da er det jo dumt at etniske nordmenn også får trygd, siden da burde trygd bare vært for utlendinger, så planen kunne vært effektuert litt bedre, og nordmenn ble sulta skikkelig tilbake på jobb. Da må de også slutte å gi folk avslag på opphold og stoppe med å sette asylsøkere på fly og returnere dem til hjemlandet, ASAP.

Ellers ødelegger de jo helt for opprettelsen av Eurabia.

;)

Vi nordmenn vil uansett dø ut, for norske kvinner har feminisering norske menn i den grad at de har glemt hvordan de lager barn. Deretter legger vi oss på rygg for fremmedkulturelle menn som undertrykker oss, og vips, blindt hår er noe man leser om i historiebøkene Og Eurabia en realitet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er et mainfest?

Ikke spør Breivik iallefall, for han vet det tydeligvis ikke :fnise:

Han tror det er copy-paste reproduksjon av andres ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ved nærmere ettertanke så burde ikke nordmenn FÅTT jobb. Jobber burde bare vært for utlendinger, og det var nordmenn som burdet blitt tvangsutsendt til muslimske land.Da ville vi vært kommetet stykke på vei.

Tror jeg må sette meg og skrive et mainfest :idesmil:

:ironi: :ironi: :ironi: :ironi:

Manifest er bra! Jeg har skrevet flere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en gang å diskutere kilder med en av "anti-islam"-bloggerene. Nope. Funka ikke. Det ble en farse av de sjeldne, og han sletta til slutt alle kommentarene og erklærte meg uønsket på bloggen i all fremtid fordi jeg antyda at et youtube-klipp ikke akkurat var vitenskapelig.

Hahahahaaaaa! Jeg kjenner at jeg får vondt i nerva bare ved tanken. Du må ha tålmodighet i bøtter og spann som gjorde et forsøk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi nordmenn vil uansett dø ut, for norske kvinner har feminisering norske menn i den grad at de har glemt hvordan de lager barn. Deretter legger vi oss på rygg for fremmedkulturelle menn som undertrykker oss, og vips, blindt hår er noe man leser om i historiebøkene Og Eurabia en realitet. ;)

Ah...OK.Så det er det Breivik prøver å bruke som forsvar på at han ikke fikk seg damer, da tenker jeg. Han hadde tre unnskydninger da, og ikke bare to. Nemlig de to om å være kristen så han ville ikke ha dame uansett, og at nå måtte hen jo ofre seg for Norges framtid.

Han fant på mye rart han der fro å bygge opp selvfølelsen sin.

Og så beundrer han jihadister så nesegrust at han etterligner dem, også. Men han det hit til lands, det vil han ikke. (Det henger jo ikke sammen, egentlig...Men sånt må man visst ikke henge seg opp i.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi tar og ser på den Islamske sivilisasjonens historie så vil du fort se at den faktisk har gitt mye bra til verden.

Jepp!

Men jeg tror de fleste som sier de misliker Islam egentlig tenker på den versjonen av Islam som blir frontet av Det Muslimske Brorskap, og delvis revolusjonen i Iran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manifest er bra! Jeg har skrevet flere! ;)

Ja du får spre dem ved hjelp av en "mediestrategi" som går ut på å bli fengslet som morder og terrorist. :ironi:

(Uff , han Breivik er en stykk ubehagelig fyr, for å si det pent.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jepp!

Men jeg tror de fleste som sier de misliker Islam egentlig tenker på den versjonen av Islam som blir frontet av Det Muslimske Brorskap, og delvis revolusjonen i Iran.

Jepp

Det altfor mye uvitenhet blant mange når det kommer til Islam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Men jeg tror de fleste som sier de misliker Islam egentlig tenker på den versjonen av Islam som blir frontet av Det Muslimske Brorskap, og delvis revolusjonen i Iran.

Hvis folk bare kunne fått med seg dette, så kunne de gått direkte på den versjone som frontes av dette Brorskapet og koordinert innsatsen sin på nøyaktig der på det de msiliker, -istedenfor å skapt seg, og spre, en masse fiendebilder som fører ingensteds hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis folk bare kunne fått med seg dette, så kunne de gått direkte på den versjone som frontes av dette Brorskapet og koordinert innsatsen sin på nøyaktig der på det de msiliker, -istedenfor å skapt seg, og spre, en masse fiendebilder som fører ingensteds hen.

Jeg tror nemlig de ville funnet at dette var mer hensiktsmessig. Det er mulig de ville nådd fram også da, i stedet for å støte fra seg samtlige muslimer i verden med propagandaen sin, og gi næring til den konspirasjonsteorien som finnes i den andre leiren om at "Islam er under angrep fra Vesten og "de" ( Vestlige folk) øsnker at vi blir en undertrykt minoritet.De vil utrydde oss."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah...OK.Så det er det Breivik prøver å bruke som forsvar på at han ikke fikk seg damer, da tenker jeg. Han hadde tre unnskydninger da, og ikke bare to. Nemlig de to om å være kristen så han ville ikke ha dame uansett, og at nå måtte hen jo ofre seg for Norges framtid.

Han fant på mye rart han der fro å bygge opp selvfølelsen sin.

Og så beundrer han jihadister så nesegrust at han etterligner dem, også. Men han det hit til lands, det vil han ikke. (Det henger jo ikke sammen, egentlig...Men sånt må man visst ikke henge seg opp i.)

Å ikke helt få taket på en gal manns tanker er sunt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får spre dem ved hjelp av en "mediestrategi" som går ut på å bli fengslet som morder og terrorist. :ironi:

(Uff , han Breivik er en stykk ubehagelig fyr, for å si det pent.)

Det er for mye pes, jeg publiserer bare mine på KG! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...