Savagedlight Skrevet 6. november 2011 #41 Del Skrevet 6. november 2011 Hvis det ikke hadde vært for muslimene så hadde vi ikke fått god mat til Norge. Og de er itilegg ekstremt gjestfrie og godhjertet. Er så lei av all den klagingen på muslimer. Mine aller beste venner er muslimer, og det finnes ikke snillere mennesker enn dem. Nå var du vel kanskje litt motsatt rasistisk, ved å si at muslimer er bedre enn alle andre. Generaliseringer er generelt sett idiotiske; Og jeg tror nok denne generaliseringen er unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #42 Del Skrevet 6. november 2011 Nå var du vel kanskje litt motsatt rasistisk, ved å si at muslimer er bedre enn alle andre. Generaliseringer er generelt sett idiotiske; Og jeg tror nok denne generaliseringen er unntaket som bekrefter regelen. Les svaret mitt på nytt. Hvor har jeg skrevet at muslimer er bedre enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savagedlight Skrevet 6. november 2011 #43 Del Skrevet 6. november 2011 Les svaret mitt på nytt. Hvor har jeg skrevet at muslimer er bedre enn andre? Da har jeg tydeligvis lest denne setningen feil, og ser nå at den er tvetydig. Mine aller beste venner er muslimer, og det finnes ikke snillere mennesker enn dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #44 Del Skrevet 6. november 2011 - Kriminelle gjenger. - Overgrep, voldtekt. - Taxisjåfører som svindler og voldtar. - Hissige ektemenn. - Tvangsekteskap. - Tviholder på sin religion, vil ikke integrere seg. Noe jeg kom på i farta. Diskuter. De har feks lært norske ungdommer at det faktisk er pinlig å rave runt på flatfylla hver eneste helg og pule random folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. november 2011 #45 Del Skrevet 6. november 2011 Vel, de puler jo på en del takras som vi norske mannfolk ikke har appetitt på, da. Det er jo positivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #46 Del Skrevet 6. november 2011 Vel, de puler jo på en del takras som vi norske mannfolk ikke har appetitt på, da. Det er jo positivt. Fy så stygg du er Kamikatze. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 6. november 2011 #47 Del Skrevet 6. november 2011 Vel, de puler jo på en del takras som vi norske mannfolk ikke har appetitt på, da. Det er jo positivt. Mmmm, sex. Det er bra du nevner det, for det er positivt at takras får seg et ligg nå og da. Og at norske menn kan ha sine høye standarder i fred uten samvittighetskvaler over en potensielt utrydningstrua takrase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrelinoge Skrevet 6. november 2011 #48 Del Skrevet 6. november 2011 Fy så stygg du er Kamikatze. Du forsto kva eit takras betydde, men ikke spøken i setningen. Impressive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #49 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Dessuten vil jeg tro at nordmenn etterhvert vil kunne lære en hel del om hvordan ta vare på de eldre og barna badre, dersom de bare gadd å lytte til andre kulturer. Endret 10. november 2011 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #50 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er norsk. Har omtrent elleve muslimske venner. En av de er i jobb. De andre får trygd. De sitter og ser på tv, kjører omkring i bilen sin eller sitter og røyker og klager på kona si, som de er så misfornøyde med, klager på været, klimaet og hvor dumme nordmenn er. Hva godt har muslimer bragt med seg til norge? Jo, god smakfull mat, de kunne f eks ha tjent penger på å holde matlagingskurs. Men de fleste er vant med å få alt servert på sølvfat fra barndommen av, så der sitter de og klager og ikke gjør noenting med situasjonen sin selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #51 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er norsk. Har omtrent elleve muslimske venner. En av de er i jobb. De andre får trygd. Detter er også en utbredt ide- at alle muslimer i norge er på Trygd. Vet du hvro mange etniske nordmenn som er på trygd? Så mange faktisk at Staten holder på og får hette fullstandig, siden de snart har trygdte hele befolkningen. Så de prøvde nettoop på en snuoperasjon med NAV og innføre "brukermedvirkning , samt individuell plan i helsevesnet ,for å få det norske folk til helevete ut i arbeid igjen... Det er svært mange hardtarbeidende innvadrere og muslimer som sitter med en arbeidsmoral som går etinske nordmenn en HØY gang. De jobber svært mye og bygger seg opp en god privatøkonomi. Ungene deres blir leger, advokater, nyhetsopplesere og politikere. Tenke seg til... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. november 2011 #52 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Jeg syntes fortsatt det er pussig å oppleve at etniske nordmenn, uten særlig kunnskap om Islam (annet enn det de har googlet seg frem til og synser) f. eks mer enn gjerne forteller muslimer at deres tolkning av islam er feil. Om tolkningen ikke stemmer med det nevnte nordmann mener, så er det fordi muslimer lyver for å fremstille religionen sin i et bedre lys. For det sier islam at de skal gjøre, må vite. Det er i grunn helt vanvittig arrogant. I tillegg er det fordummende. Islam er det muslimer tolker. Altså er muslimers tolkning pr definisjon langt mer interessant enn ABBs og den jevne muslimofobs tolkning. Det er nemlig i form av muslimers tolkninger vi som ikke er muslimer kommer i kontakt med islam. Og jeg må si, jeg blir til tider sjokkert over mangelen på kunnskap. Ikke bare dette med å forstå at det finnes mange forskjellige tolkninger, men også små ting som jeg ser på som selvfølgelig å vite, som at en araber og muslim ikke er syonymer, eller at det er stor variasjon i den muslimske verden. Endret 10. november 2011 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. november 2011 #53 Del Skrevet 6. november 2011 Detter er også en utbredt ide- at alle muslimer i norge er på Trygd. Vet du hvro mange etniske nordmenn som er på trygd? Så mange faktisk at Staten holder på og får hette fullstandig, siden de snart har trygdte hele befolkningen. Så de prøvde nettoop på en snuoperasjon med NAV og innføre "brukermedvirkning , samt individuell plan i helsevesnet ,for å få det norske folk til helevete ut i arbeid igjen... Det er svært mange hardtarbeidende innvadrere og muslimer som sitter med en arbeidsmoral som går etinske nordmenn en HØY gang. De jobber svært mye og bygger seg opp en god privatøkonomi. Ungene deres blir leger, advokater, nyhetsopplesere og politikere. Tenke seg til... Ikke glem at muslimer på trygd også får mer i trygd enn nordmenn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #54 Del Skrevet 6. november 2011 Amen! Jeg syntes fortsatt det er pussig å oppleve at etniske nordmenn, uten særlig kunnskap om Islam (annet enn det de har googlet seg frem til og synser) f. eks mer enn gjerne forteller muslimer at deres tolkning av islam er feil. Om tolkningen ikke stemmer med det nevnte nordmann mener, så er det fordi muslimer lyver for å fremstille religionen sin i et bedre lys. For det sier islam at de skal gjøre, må vite. Det er i grunn helt vanvittig arrogant. I tillegg er det fordummende. Islam er det muslimer tolker. Altså er muslimers tolkning pr definisjon langt mer interessant enn ABBs og den jevne muslimofobs tolkning. Det er nemlig i form av muslimers tolkninger vi som ikke er muslimer kommer i kontakt med islam. Og jeg må si, jeg blir til tider sjokkert over mangelen på kunnskap. Ikke bare dette med å forstå at det finnes mange forskjellige tolkninger, men også små ting som jeg ser på som selvfølgelig å vite, som at en araber og muslim ikke er syonymer, eller at det er stor variasjon i den muslimske verden. Har selv sittet her på forumet jeg og prøvd å argumentere rent teologisk til folk, som da parerer med at deres kilde på youtube som de linker til sier ikke det , så da kan det umulig stemme... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #55 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Det er vel mer en henvendelse relatert til de som ytret AT OM BARE UTLENDIGNE FORSVANT så ville Norge vært perfekt, og ingen etniske nordmenn har noen sinne mottat trygd hevder de- selv om jeg faktisk tror mange av disse hever trygd personlig... Det fins jo i følge disse folka ikke en eneste innvandrer som har jobbet fra de kom hit og betalt skatt av sin inntekt til landet, og bidratt med sin arbeidskraft , og kompetanse, i yrkeslivet. Endret 10. november 2011 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #56 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke glem at muslimer på trygd også får mer i trygd enn nordmenn. Ja, de er jo her for å heve trygd disse muslimene, og derfor må de vekk, så nordmenn kan få mer av den samme trygden til seg selv. Det er jo LOGISK. "Det må jo alle forstå!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. november 2011 #57 Del Skrevet 6. november 2011 Har selv sittet her på forumet jeg og prøvd å argumentere rent teologisk til folk, som da parerer med at deres kilde på youtube som de linker til sier ikke det , så da kan det umulig stemme... Hehe, er ikke det artig? Det samme kan sies om kultur. Min samboer har etterhvert måttet innse at en del nordmenn bevæpnet med google vet mer om hans bakgrunn, og hvordan han er, enn han gjør selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #58 Del Skrevet 6. november 2011 Hehe, er ikke det artig? Det samme kan sies om kultur. Min samboer har etterhvert måttet innse at en del nordmenn bevæpnet med google vet mer om hans bakgrunn, og hvordan han er, enn han gjør selv. Og glem for all del ikke wikipedia, som er en uvurderlig kilde til miskunnskap. Partiprogrammet til FRP likeså, og unynaserte tabloidiserte uttalelser fra mediene, som avisene vet vil selge som hakka møkk bare det vinkles skremmende nok.Men alt dette blir da "Sannheten" mes stor S, må vite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. november 2011 #59 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, de er jo her for å heve trygd disse muslimene, og derfor må de vekk, så nordmenn kan få mer av den samme trygden til seg selv. Det er jo LOGISK. "Det må jo alle forstå!" Og trygden er selvfølgelig et ledd i planen om å opprette Eurabia ved å avle oss ut av hus og heim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. november 2011 #60 Del Skrevet 6. november 2011 Og glem for all del ikke wikipedia, som er en uvurderlig kilde til miskunnskap. Partiprogrammet til FRP likeså, og unynaserte tabloidiserte uttalelser fra mediene, som avisene vet vil selge som hakka møkk bare det vinkles skremmende nok.Men alt dette blir da "Sannheten" mes stor S, må vite. Og dokument. no, Sian og andre objektive voktere av sannheten selvfølgelig. Dokument.no er f.eks en bedre kilde på kunnskap om voldtekter i Oslo enn Oslo politiets egen rapport. Kildekritikk er dumt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå