Gjest Flowerbomb Skrevet 9. november 2011 #41 Skrevet 9. november 2011 Nei, man får ikke nødvendigvis vakre barn hvis foreldrene er attraktive. Men for meg var det en tanke som slo meg når jeg kom over et bilde av en kjekk mann:p Teit? ja egentlig.. for om barnet er pent eller ikke i andres øyne, vil et barn for meg alltid være penest fordi det er MITT barn!
womenwomen Skrevet 9. november 2011 #42 Skrevet 9. november 2011 Du er så grunn og overfladisk at ingen mann vil vel ha deg for annet enn knulling som du sier. For deg er det LIVET, for de fleste av oss andre er sex en naturlig DEL av livet. Det må være ganske håpløst å forsøke å ha en normal, dagligdags samtale med deg, for ikke å snakke om noe som går i dybden, for du har jo ingen andre interesser enn sex. Du høres bitter ut .... Er barna dine stygge ? Er du lei deg for at du ikke fikk tak i bedre gener selv ? Er en grunn til at folk tenner så sinnsykt på pene mennesker og er så desperate etter å få knullet med dem. Nettopp forde et pent utseende røper gode gener. Ofte er pene mennesker ikke BARE pene å se på - men sannelig SMART , SUNN OG FRISK i tillegg. URETTFERDIG HVA ? DE PENE FIKK ALLT...t.o.m Hva ville du valgt selv ? Å være født PEN eller " stygg men veldig rik " ...? Jeg tror jeg ville valgt å være født pen. For da kan jeg alltids gifte meg opp i gradene. Ligge meg opp i gradene. Hvis jeg har interesse av det da... Penger blir man jo tross allt ikke lykkelig av... Det beste i livet er gratis .
Gjest Wanted Skrevet 9. november 2011 #43 Skrevet 9. november 2011 Det er noe i det selv om få mestrer å erkjenne det.
Gjest Eurodice Skrevet 9. november 2011 #44 Skrevet 9. november 2011 (endret) Du høres bitter ut .... Er barna dine stygge ? Er du lei deg for at du ikke fikk tak i bedre gener selv ? Er en grunn til at folk tenner så sinnsykt på pene mennesker og er så desperate etter å få knullet med dem. Nettopp forde et pent utseende røper gode gener. Ofte er pene mennesker ikke BARE pene å se på - men sannelig SMART , SUNN OG FRISK i tillegg. URETTFERDIG HVA ? DE PENE FIKK ALLT...t.o.m Hva ville du valgt selv ? Å være født PEN eller " stygg men veldig rik " ...? Jeg tror jeg ville valgt å være født pen. For da kan jeg alltids gifte meg opp i gradene. Ligge meg opp i gradene. Hvis jeg har interesse av det da... Penger blir man jo tross allt ikke lykkelig av... Det beste i livet er gratis . Du verden hva du får deg til å tolke inn i innlegget mitt. Det skal leses nøyaktig slik det er skrevet, ingen underliggende meninger. Din fantasi fører deg langt ut på viddene. Du hisser deg opp mer og mer jo mer du skriver og antar de merkeligste ting om meg. Din uttrykksmåte ligger på et lavmål. Jeg har ingen interesse av å fortelle noe om mitt privatliv til deg. Endret 9. november 2011 av Belladonna 4
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. november 2011 #45 Skrevet 10. november 2011 Ja jeg hadde blitt skuffet. Tror alle som er ærlige mot seg selv, ville følt skuffelse om barnet deres ikke ble sunn ,frisk, og PEN utseendemessig. Alle ønsker jo å kunne føle litt stolthet over avkommet sitt.Og at barnet skal få et best mulig liv, full av muligheter, istede for begrensninger...Noe et dårlig utseendet faktisk kan gi- nettopp begrensninger i mye ... Noen får faktisk både stygge og syke barn. Og foreldrene klarer å se dette selv , selv om det er deres eget barn det gjelder. Foreldre er ikke blinde. De klarer å sammenligne sitt eget barn med naboens visa versa ... Jeg syns synd på ungen din om det ikke blir så pent. Vil du ikke være stolt av det barnet da? Hva tror du det hadde gjort med selvbildet til barnet? dessuten er det jo subjektivt hva folk syns er pent eller ei, så det vil trolig finnes noen som syns vedkommende er pen. Og hav om du får et barn med psykisk utviklingshemming da eller CP? De blir jo ofte ikke så pene utseendemessig, hva gjør du da? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #46 Skrevet 10. november 2011 Det har aldri jeg sett. Barn ligner jo på foreldrene, og er begge pene skal det mye til for at eplet skal falle så langt vekk fra stammen... Det er nå heller motsatt. Det er skjelden å se et par med mindre heldig utseende, få en smellvakker søn eller datter... Er faren liten og tykk- blir sønnen det ofte, Er moren liten og tykk, blir gjerne dattra det også... Har begge foreldre lite pene ansiktstrekk.Er det skjelden barna deres går pene ansiktstrekk. Nettopp forde allt er arv etter foreldrene. Og hvis foreldrene ikke er noe pene, er det vell liten sansynlighet for at besteforeldrene var pene. osv osv Skjønnhet går i arv, ingen tvil. Ikke enig!! Jeg har ei venninne som er utrooolig vakker. Høy, slank, blond, store pupper, vakkert ansikt.. Mora og faren SER IKKE UT. Skulle tro hun var adoptert, for jeg har aldri sett et så overvektig, fettete og lite attraktivt menneske i verdens som mora hennes... Helt villt. Husker jeg synes det var ubehagelig å være der da jeg var lita, fordi mora så virkelig fæl ut. Men det har litt med at hu ikke flir seg selv så mye heller da.. Uansett.. Ikke all sminke og shampo i verden kan fikse det der.. Grøss
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. november 2011 #47 Skrevet 10. november 2011 (endret) Ikke enig!! Jeg har ei venninne som er utrooolig vakker. Høy, slank, blond, store pupper, vakkert ansikt.. Mora og faren SER IKKE UT. Skulle tro hun var adoptert, for jeg har aldri sett et så overvektig, fettete og lite attraktivt menneske i verdens som mora hennes... Helt villt. Husker jeg synes det var ubehagelig å være der da jeg var lita, fordi mora så virkelig fæl ut. Men det har litt med at hu ikke flir seg selv så mye heller da.. Uansett.. Ikke all sminke og shampo i verden kan fikse det der.. Grøss Enig. kjenner et søskenpar, der han ene er helt nydelig mens broren ikke ser ut i månelys. De har samme foreldre. Foreldrene er ikke pene de heller. Endret 10. november 2011 av BettyBoop28
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #48 Skrevet 10. november 2011 Moren min er ikke spesielt pen nå, men da hun var ung var hun veldig flott.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå