AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #21 Skrevet 8. november 2011 Penhet kan springe over noen slektsledd, akkurat som alle andre arvelige egenskaper. Jada, man har ingen garantier og dessuten syns man vel barnet sitt er verdens peneste uansett, men det skader ikke å velge en med bra utseende. Sjansene for et pent barn øker da! Hvis jeg vil ha ei høy og tynn datter velger jeg ikke en lubben mann med lubne foreldre på 160 cm. Skjønnhet går mye i arv, og gode gener er gull verdt, selv om ingenting er garantert. Skjønnhet er en så viktig "egenskap" i dagens samfunn at jeg innrømmer lett at det er viktig for meg at barna er pene (ikke for min del, jeg er vel glad i dem uansett, men for deres). Jeg er veldig takknemlig for genene mine hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #22 Skrevet 9. november 2011 Jeg vil ha en høy og tynn mann, fordi jeg vil ha en datter som skal bli modell (eller ha muligheten til det. Uansett er høye og tynne jenter penest syns jeg). Jeg har selv jobbet som modell, men mangler et par-tre cm på å kunne kapre de beste jobbene. Dessuten må jeg stadig jobbe med å holde vekten lav, hadde vært lettere å vært enda mer naturlig tynn og spinkel. Også må han så klart være pen i ansiktet. Ville ikke fått barn med en som har tykke tendenser (enten tykk selv eller har tykke foreldre) fordi jeg unner ikke barna mine å slite med vekten. Overvekt er et stort problem, og jeg vil ha best mulig gener for å unngå dette. Dette er kanskje veldig satt på spissen, og det er ikke sånn at jeg jakter bevisst etter dette og kun dette, men det er absolutt i bakhodet ifm valg av partner. Jeg vil ha pene og sunne barn Stakkars ungene dine hvis de ikke ble helt som de skulle. Foreldre som lever ut drømmene sine gjennom ungene sine er noe av det værste jeg veit. 1
Lutetium 71 Skrevet 9. november 2011 #23 Skrevet 9. november 2011 Jeg vil ha en høy og tynn mann, fordi jeg vil ha en datter som skal bli modell (eller ha muligheten til det. Uansett er høye og tynne jenter penest syns jeg). Jeg har selv jobbet som modell, men mangler et par-tre cm på å kunne kapre de beste jobbene. Dessuten må jeg stadig jobbe med å holde vekten lav, hadde vært lettere å vært enda mer naturlig tynn og spinkel. Også må han så klart være pen i ansiktet. Ville ikke fått barn med en som har tykke tendenser (enten tykk selv eller har tykke foreldre) fordi jeg unner ikke barna mine å slite med vekten. Overvekt er et stort problem, og jeg vil ha best mulig gener for å unngå dette. Dette er kanskje veldig satt på spissen, og det er ikke sånn at jeg jakter bevisst etter dette og kun dette, men det er absolutt i bakhodet ifm valg av partner. Jeg vil ha pene og sunne barn Nå er jeg kanskje litt stygg, men du høres ut som en av de foreldrene som kan tenkes å ubevisst påføre ungene anoreksi, for å unngå at de blir tykke. For ungenes del håper jeg (også) du finner en høy og tynn mann med gode "tynnegener", så de slipper noe av slankehysteriet. Jenter er allerede utsatt for overdrevent kroppsfokus i samfunnet fra før, får de dette livssynet med seg hjemmefra også, er de definitivt i faresonen. Overvekt er ett problem i dagens samfunn ja, men kroppshysteri og påfølgende risiko for utvikling av anoreksi, er også ett stort problem. Tynnhet er ikke alltid synonymt med sunnhet. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. november 2011 #24 Skrevet 9. november 2011 Ja som overskriften, "En mann blir mer attraktiv når du ser at dere kan få pene barn" Stemmer det? er det fler som tenker sånn? hvordan ser man det på forhånd? Dessuten når man får barn så ser man jo på sine ege barn som verdens vakreste likevel, gjør man ikke?
womenwomen Skrevet 9. november 2011 #25 Skrevet 9. november 2011 Du sier ikke det? Det er ikke sånn at du tilfeldigvis får både klitorale, vaginale og anale orgasmer med styrke og intensitet som flertallet av norske kvinner i beste fall kan drømme om, samtidig som napp hos det motsatte kjønn er like komplisert som å ta på seg sokkene om morran? Ja det er veldig komplisert og jeg er utrolig kresen på mannlige sexpartnere. De må ha et utseendet jeg tiltrekkes av og være innenfor mine preferanser når det gjelder menn. Veldig synd på meg selv, når jeg er så kresen. Dette betyr jo at mitt utvalg av sexpartnere blir sterkt begrenset, og jeg må selv gå i perioder utilfredsstilt, og slite med det.....Siden jeg er så kresen selv på hva jeg vil ha. De menn jeg skal ligge med, må være såpass KJEKKE at dersom det skulle skje at prevensjon svikter og jeg skulle bli gravid av det , så skal det ikke føles som et mareritt for meg, verdens største krise liksom...Mareritt tanker som : Herregud hvor stygg den stakkars ungen kommer til å bli, bare forde jeg var desperat og billig akkurat der og da... Husker jeg lå med en gutt som jeg egentlig syntes var litt vell langt unna mine preferanser og smak, da jeg var yngre.Kunn forde jeg var kåt og hadde lyst på sex. Så tenkte jeg han var grei nok til kunn sex . Husker jeg ofte fikk angst etterpå , når jeg tenkte på hvordan jeg ville følt det dersom prevensjonen sviktet med han. Seriøst, tanken var så motbydelig og ekkel. At jeg gjør det aldri igjen.Uansett hvor kåt jeg er. Det er en forbrytelse mot et evt.stakkars uskyldig barn ( å få dårlige gener og lide av det senere ) forde mora var billig og desperat, og bare hadde lyst på sex. Jeg ville følt meg SELV " straffet " resten av livet, dersom jeg fikk den ungen og den lignet på faren sin ...jeg overhodet ikke liker utseendemessig i det hele tatt . Bare ekkelt. Kan ikke tenke meg en verre straff som ville rammet MEG SELV hardere enn en slik tenkt situasjon. Derfor holder jeg meg unna instinktivt enhver mann keg instinktivt tror jeg ikke KAN få pene barn med. Selv om jeg ikke vil ha barn. Man vet jo aldri hva som skjer, dersom prevensjon svikter og man ikke oppdager graviditet før etter grensen for abort er for sent...Sånt hender innimellom. Jeg vil bare være på den " sikre siden ". Så jeg slipper angre så fælt senere... Kunn PENE menn får lov å knulle meg .
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. november 2011 #26 Skrevet 9. november 2011 Ja det er veldig komplisert og jeg er utrolig kresen på mannlige sexpartnere. De må ha et utseendet jeg tiltrekkes av og være innenfor mine preferanser når det gjelder menn. Veldig synd på meg selv, når jeg er så kresen. Dette betyr jo at mitt utvalg av sexpartnere blir sterkt begrenset, og jeg må selv gå i perioder utilfredsstilt, og slite med det.....Siden jeg er så kresen selv på hva jeg vil ha. De menn jeg skal ligge med, må være såpass KJEKKE at dersom det skulle skje at prevensjon svikter og jeg skulle bli gravid av det , så skal det ikke føles som et mareritt for meg, verdens største krise liksom...Mareritt tanker som : Herregud hvor stygg den stakkars ungen kommer til å bli, bare forde jeg var desperat og billig akkurat der og da... Husker jeg lå med en gutt som jeg egentlig syntes var litt vell langt unna mine preferanser og smak, da jeg var yngre.Kunn forde jeg var kåt og hadde lyst på sex. Så tenkte jeg han var grei nok til kunn sex . Husker jeg ofte fikk angst etterpå , når jeg tenkte på hvordan jeg ville følt det dersom prevensjonen sviktet med han. Seriøst, tanken var så motbydelig og ekkel. At jeg gjør det aldri igjen.Uansett hvor kåt jeg er. Det er en forbrytelse mot et evt.stakkars uskyldig barn ( å få dårlige gener og lide av det senere ) forde mora var billig og desperat, og bare hadde lyst på sex. Jeg ville følt meg SELV " straffet " resten av livet, dersom jeg fikk den ungen og den lignet på faren sin ...jeg overhodet ikke liker utseendemessig i det hele tatt . Bare ekkelt. Kan ikke tenke meg en verre straff som ville rammet MEG SELV hardere enn en slik tenkt situasjon. Derfor holder jeg meg unna instinktivt enhver mann keg instinktivt tror jeg ikke KAN få pene barn med. Selv om jeg ikke vil ha barn. Man vet jo aldri hva som skjer, dersom prevensjon svikter og man ikke oppdager graviditet før etter grensen for abort er for sent...Sånt hender innimellom. Jeg vil bare være på den " sikre siden ". Så jeg slipper angre så fælt senere... Kunn PENE menn får lov å knulle meg . Pene folk kan få stygge barn..
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 #27 Skrevet 9. november 2011 Pene folk kan få stygge barn.. Jepp. Og de blir ekstra skuffet.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. november 2011 #28 Skrevet 9. november 2011 Jepp. Og de blir ekstra skuffet. De blir ikke skuffet om de ikke tenker for mye på hvor viktig utsaeendet er og at man har en tankegang som at ens egne barn er vakrest uansett. WW tror jeg hadde blitt superskuffa da.
womenwomen Skrevet 9. november 2011 #29 Skrevet 9. november 2011 Pene folk kan få stygge barn.. Ja særlig om de knuller med en som er langt under deres eget nivå utseendemessig.Da ØKER faren for å få et mindre pent barn drastisk i hvertfall. Føles det feil rent instinktivt , ER det feil å ligge med noen som er langt under ditt eget utseende nivå. Er en grunn til at vi har fått visse medfødte instinkter som viser og forteller oss HVEM som ville vært en god match med oss selv eller ikke... Det sies at EKTE kjærlighet= vakre barn. Og den tror jeg stemmer 100 %
Gjest "gjest" Skrevet 9. november 2011 #30 Skrevet 9. november 2011 Jeg vil ha en høy og tynn mann, fordi jeg vil ha en datter som skal bli modell (eller ha muligheten til det. Uansett er høye og tynne jenter penest syns jeg). Jeg har selv jobbet som modell, men mangler et par-tre cm på å kunne kapre de beste jobbene. Dessuten må jeg stadig jobbe med å holde vekten lav, hadde vært lettere å vært enda mer naturlig tynn og spinkel. Også må han så klart være pen i ansiktet. Ville ikke fått barn med en som har tykke tendenser (enten tykk selv eller har tykke foreldre) fordi jeg unner ikke barna mine å slite med vekten. Overvekt er et stort problem, og jeg vil ha best mulig gener for å unngå dette. Dette er kanskje veldig satt på spissen, og det er ikke sånn at jeg jakter bevisst etter dette og kun dette, men det er absolutt i bakhodet ifm valg av partner. Du vil at dine barn skal jobbe som modell? Du vil ha dine barn i det skitne miljøet med de heslige menneskene>???? Jeg vil ha pene og sunne barn Hold på den tanken kjære og ikke bekymre deg for resten. For som sagt, det er ikke alltid pene mennesker selv får pene barn.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. november 2011 #31 Skrevet 9. november 2011 Ja særlig om de knuller med en som er langt under deres eget nivå utseendemessig.Da ØKER faren for å få et mindre pent barn drastisk i hvertfall. Føles det feil rent instinktivt , ER det feil å ligge med noen som er langt under ditt eget utseende nivå. Er en grunn til at vi har fått visse medfødte instinkter som viser og forteller oss HVEM som ville vært en god match med oss selv eller ikke... Det sies at EKTE kjærlighet= vakre barn. Og den tror jeg stemmer 100 % TO pene folk som har sex med HVERANDRE kan få stygge barn. 2
womenwomen Skrevet 9. november 2011 #32 Skrevet 9. november 2011 De blir ikke skuffet om de ikke tenker for mye på hvor viktig utsaeendet er og at man har en tankegang som at ens egne barn er vakrest uansett. WW tror jeg hadde blitt superskuffa da. Ja jeg hadde blitt skuffet. Tror alle som er ærlige mot seg selv, ville følt skuffelse om barnet deres ikke ble sunn ,frisk, og PEN utseendemessig. Alle ønsker jo å kunne føle litt stolthet over avkommet sitt.Og at barnet skal få et best mulig liv, full av muligheter, istede for begrensninger...Noe et dårlig utseendet faktisk kan gi- nettopp begrensninger i mye ... Noen får faktisk både stygge og syke barn. Og foreldrene klarer å se dette selv , selv om det er deres eget barn det gjelder. Foreldre er ikke blinde. De klarer å sammenligne sitt eget barn med naboens visa versa ...
womenwomen Skrevet 9. november 2011 #33 Skrevet 9. november 2011 TO pene folk som har sex med HVERANDRE kan få stygge barn. De KAN få syke barn også....selv om dere begge to er friske... Alt kan skje. Derfor bør man være forsiktig og kresen med hvem man har sex med og får barn med. Sansynligvis er partnervalget ditt det viktigste og mest betydningsfulle valget du gjør noensinne. Både for deg selv og evt. fremtidige barn. Best å være KRESEN mener jeg.
Pene sko... Skrevet 9. november 2011 #34 Skrevet 9. november 2011 Skuffet hvis du ikke får barn som er vakre? Det viktigste er at de er født friske og har et oppegående hode.
womenwomen Skrevet 9. november 2011 #35 Skrevet 9. november 2011 Skuffet hvis du ikke får barn som er vakre? Det viktigste er at de er født friske og har et oppegående hode. Du er ikke mye kravstor...herr pene sko : ) Jeg tror du gir fan i avkommet ditt, bare du selv får deg et nyp når du er kåt ....driter du i følgene av det...så typisk for dere menn .
Pene sko... Skrevet 9. november 2011 #36 Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg gir ikke "fan" i avkommet mitt. Jeg vekter bare egenskaper annerledes enn deg. Utseende hjelper lite hvis barnet er evneveikt og ikke engang kan stave enkle ord riktig. Endret 9. november 2011 av Pene sko... 3
Gjest Eurodice Skrevet 9. november 2011 #37 Skrevet 9. november 2011 Ja det er veldig komplisert og jeg er utrolig kresen på mannlige sexpartnere. De må ha et utseendet jeg tiltrekkes av og være innenfor mine preferanser når det gjelder menn. Veldig synd på meg selv, når jeg er så kresen. Dette betyr jo at mitt utvalg av sexpartnere blir sterkt begrenset, og jeg må selv gå i perioder utilfredsstilt, og slite med det.....Siden jeg er så kresen selv på hva jeg vil ha. De menn jeg skal ligge med, må være såpass KJEKKE at dersom det skulle skje at prevensjon svikter og jeg skulle bli gravid av det , så skal det ikke føles som et mareritt for meg, verdens største krise liksom...Mareritt tanker som : Herregud hvor stygg den stakkars ungen kommer til å bli, bare forde jeg var desperat og billig akkurat der og da... Husker jeg lå med en gutt som jeg egentlig syntes var litt vell langt unna mine preferanser og smak, da jeg var yngre.Kunn forde jeg var kåt og hadde lyst på sex. Så tenkte jeg han var grei nok til kunn sex . Husker jeg ofte fikk angst etterpå , når jeg tenkte på hvordan jeg ville følt det dersom prevensjonen sviktet med han. Seriøst, tanken var så motbydelig og ekkel. At jeg gjør det aldri igjen.Uansett hvor kåt jeg er. Det er en forbrytelse mot et evt.stakkars uskyldig barn ( å få dårlige gener og lide av det senere ) forde mora var billig og desperat, og bare hadde lyst på sex. Jeg ville følt meg SELV " straffet " resten av livet, dersom jeg fikk den ungen og den lignet på faren sin ...jeg overhodet ikke liker utseendemessig i det hele tatt . Bare ekkelt. Kan ikke tenke meg en verre straff som ville rammet MEG SELV hardere enn en slik tenkt situasjon. Derfor holder jeg meg unna instinktivt enhver mann keg instinktivt tror jeg ikke KAN få pene barn med. Selv om jeg ikke vil ha barn. Man vet jo aldri hva som skjer, dersom prevensjon svikter og man ikke oppdager graviditet før etter grensen for abort er for sent...Sånt hender innimellom. Jeg vil bare være på den " sikre siden ". Så jeg slipper angre så fælt senere... Kunn PENE menn får lov å knulle meg . Du er så grunn og overfladisk at ingen mann vil vel ha deg for annet enn knulling som du sier. For deg er det LIVET, for de fleste av oss andre er sex en naturlig DEL av livet. Det må være ganske håpløst å forsøke å ha en normal, dagligdags samtale med deg, for ikke å snakke om noe som går i dybden, for du har jo ingen andre interesser enn sex. 3
absinthia Skrevet 9. november 2011 #38 Skrevet 9. november 2011 Det er fullt mulig at to pene foreldre kan ende opp med mindre pene barn og at to mindre pene foreldre ender opp med pene barn - det hele har å gjøre med hvilke trekk som blandes og hva som blir fremtredende. Liten søt nese + liten søt nese, kan for eksempel ende opp som en merkelig liten klatt i ansiktet. Vakre greske profiler som mikses kan ende opp med å se ut som en karikaturtegning. Det er også svært mulig at barn som er lite pene kan ende opp med å bli vakre som voksne, når de har fått vokst ut. Har man en viss tendens til å bli tiltrukket av bredskuldrede tettbygde menn, mens en selv er spedbygd og mager, kan det hende at det naturlige instinktet for å velge partner, synes at dine gener burde forbedres til litt mer robust kropsbygning. Men at man går rundt og tenker at man ikke kan finne seg noen som befinner seg utseendemessig lengre ned på skalaen enn seg selv, så er man ganske grunn om dette er et menneske som ellers er flott som partner. 1
Gjest "gjest" Skrevet 9. november 2011 #39 Skrevet 9. november 2011 Du er ikke mye kravstor...herr pene sko : ) Jeg tror du gir fan i avkommet ditt, bare du selv får deg et nyp når du er kåt ....driter du i følgene av det...så typisk for dere menn . Jeg synes det er så artig at du vet hva som er typisk for alle menn. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #40 Skrevet 9. november 2011 De blir ikke skuffet om de ikke tenker for mye på hvor viktig utsaeendet er og at man har en tankegang som at ens egne barn er vakrest uansett. WW tror jeg hadde blitt superskuffa da. Helt klart, men jeg er sikker (som i overbevist) på at resten av verden hadde vært mye mer skuffet. Jeg gir ikke "fan" i avkommet mitt. Jeg vekter bare egenskaper annerledes enn deg. Utseende hjelper lite hvis barnet er evneveikt og ikke engang kan stave enkle ord riktig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå