Gå til innhold

Julegaver til barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er da en student som studere fulltid, så med andre ord lever jeg på stipend. Greia er det at jeg har 4 tantunger og 2 gudsønner, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til de. Jeg har jo så dårlig råd. Forslag på julegaver til barn som ikke er så dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hvor gamle barna er.

Den beste julegaven min datter fikk da hun var liten, var en rosa liten tøygris som antagelig kostet ca. 49 kroner hos min barndomsvenninne. Hun drasset rundt på denne grisen fra hun var 4 til hun var 6,5 og den ble stjålet fra garderobehylla, da hun hadde smuglet den med seg på skola.

Tegnesaker, akrylmaling og lærret (på europris), bakeutstyr, plastilina, rockering o.l. har jeg hatt suksess med.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Det beste tipset jeg kan gi er å melde seg inn i en bokklubb for barn slik at man får en gratis velkomstpakke enten med bøker (men også ofte med filmer). Da får man ofte 5 - 6 enheter i slengen gratis. Du får informasjon i bokklubben over hva som passer for hvilken alder. Du må nok sannsynligvis være medlem der i et år, men det er verdt det hvis du bare husker på å avbestille hver månedspakke i løpet av det året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...