Gå til innhold

"rar" CB-test


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har akkurat tatt en CB-test, iom at jeg venter mensen i dag... Har ingen symptomer som sier at den er på vei heller, derfor test.

Den kan om mulig vise et pluss, men den veldig svake, loddrette streken er ikke hel... Det virker som den slutter ved skjæringspunktet og starter på igjen rett etter.

:-?

Noen som har opplevd lignende? Jeg får ikke ro på meg, for jeg håper jo at den skal være positiv.

Hilsen Gjest -akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en til da? Hvis ikke ville jeg nok hivd meg i bilen og kjøpt på vaktapoteket. Kan dessverre ikke hjelpe deg når det gjelder testresultatet. Men tipper loddrett strek er loddrett strek, uansett om den er hel eller ikke? Jeg mener, den stripa inni CB´n er jo laget for å reagere på HCG - og det HAR den jo gjort!??

Tror du skal bli mamma jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis streken er loddrett, så skal det være positivt resultat, uavhengig av hvor svak den er :D

Men vær obs på at det ikke er et sånnt "peace tegn" som noen ganger dukker opp på CB testene, det er en skjev strek som går på skrå på oversiden av kontrollstreken, og en som gjør det samme nedenfor, slik at det ligner litt på et peace tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Iom. at jeg kun hadde denne ene testen, får jeg holde meg til i morgen! Selv om jeg kunne ha tatt turen til vaktapoteket på Solsiden... Bor også i Trondheim, la Flaca...

Så da får vi shoppe test etter jobb i morgen og krysse fingrene :wink:

Hilsen Gjest -akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da har vi testet for andre gang, ny type test ;Quick Respons. Resultatet er en svak, svak, svak strek. Men jeg mener at det er en strek!!! Vet ikke om jeg ble så mye klokere... VIL HA TYDELIG STREK!

Sambo og jeg skal prøve å teste på nytt i helga, for å være sikre før vi slipper jubelen løs. Men jeg mener at det var en strek jeg :-)

Hilsen Gjest -akkurat nå. Skal logge meg på når resultatet er +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal nok bli mamma du :D

men hadde jeg vert deg hadde jeg levetr inn urinprøve på lekekontoret istede for flere hjemme tester.er du gravid er jo d gratis,om ikke 30 kr

der får du et garantert svar av "helsepersonell"

da trenger du ikke tvile mere... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi testet for andre gang, ny type test ;Quick Respons. Resultatet er en svak, svak, svak strek. Men jeg mener at det er en strek!!! Vet ikke om jeg ble så mye klokere... VIL HA TYDELIG STREK!

Sambo og jeg skal prøve å teste på nytt i helga, for å være sikre før vi slipper jubelen løs. Men jeg mener at det var en strek jeg :-)

Hilsen Gjest -akkurat nå. Skal logge meg på når resultatet er +

Oj, oj - spennende! Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som startet denne tråden :wink:

Og hadde tenkt og forholde meg anonym i redsel for at noen skal kjenne igjen meg... Men vi lar det stå til!

Testen i går ble bare sterkere og sterkere etter som minuttene gikk. Da 10 min var gått, var streken tydligere. Men iom at dette er første gang jeg har testet, blir jeg litt redd for å innbilde meg ting... Men jeg har ømme pupper, noe jeg aldri har hatt i forbindelse med mens, og jeg bare vet at jeg er gravid nå!!!

Vi har forsøkt å bli gravid siden 1 august (siste pille), ikke stresset med det, men koset oss :-) Og nå ble det full klaff!

Jeg kan nesten ikke tro det er sant! Sitter på jobb med 0 konsentrasjon, surfer på nettet og leser alt jeg kommer over om graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rioja! Og gratulerer så masse! :hjerte: Det må være en herlig følelse du sitter med nå. Sluttet du på pillen så sent som i august må du jo også sies å være veldig heldig. :wink:

lykke til med svangerskapet og den flotte julegaven din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da 10 min var gått, var streken tydligere

Den er bare gyldig en viss til, etter det blir det ofte to streker, ti min er nok litt for lenge.. Men ettersom det var en svak strek først vil jeg gjerne få gratulere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter trenger ikke være for lenge for en Quick respons.

Selv har jeg brukt el test av det merket, og den har noe lengre reaksjonstid enn Clearplan. 5-10 min. hvis jeg ikke husker helt feil.

Det kan jo være at det samme gjelder for deres gravitester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...