Gå til innhold

Julegavetips til nytt forhold


hina

Anbefalte innlegg

Når jula kommer har jeg og kjæresten vært sammen i bare 2 mnd. Hvilket prisnivå på julegaven er det da "normalt" å legge seg på? Jeg er veldig glad i å gi personlige og litt interne gaver, men fordi vi ikke har kommet så langt i forholdet enda er jeg litt rådvill. Noen forslag til hva som kan være en fin "første" gave? Vet det allerede ligger lignende tråder ute, men spør pent likevel jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Eg fekk fotoutstyr for nærare 4000 når vi hadde vore kjærestar i to og ein halv månad, eg har ein raus og snill kjæreste. :-) Eg ga han ei bok og ei reise som kosta ca. 2000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en fin første gave kan jo være et smykke av eller annet slag. Også synes jeg at man kan finne mange fine smykker til 500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte umiddelbart 500-1000 kr :)

Klær, smykke (police har mange fine og "barske"), parfyme(kanskje litt oppbrukt det, da men), turer (hotelltur til oslo feks, england, danskebåten....)... Mye å tenke på :)

Jeg gav min kjæreste et akvarium til kontoret/spillrommet hans, som han hadde ønsket seg lenge :)

Kanskje du skal spørre hva han ønsker seg? (og bli enige om en maks pris, så du ikke kjøper for 500 og han for 3000) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga kjæresten min en t-skjorte til 150 kroner og en liten bok til en femtilapp - og det slo an. Jeg husker ikke hva jeg fikk av ham til jul, er litt usikker på om jeg fikk noe i det hele tatt.

Året etter ga jeg ham kjøkkenutstyr til 2000 kroner (han er veldig glad i fancy kjøkkenting).

Det kan være lurt å snakke om pris på forhånd :)

Endret av chikako
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en fin første gave kan jo være et smykke av eller annet slag. Også synes jeg at man kan finne mange fine smykker til 500 kroner.

Til en gutt/mann???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også det er en god ide med feks. Kino og middag, billetter til latter eller en konsert feks. Koselig med noe man kan gjøre sammen og passe pris til at det er såpass nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips. Notert! :) Julegaven skal være til en gutt hvis noen ble usikre her.

Tar mer enn gjerne i mot flere forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...