Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes om ikke annet det er fint å se på naturen der oppe!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte kun se 10 min av en episode, så ja, synes det er mer flaut og daut enn bra underholdning. Tenker at disse mennene vel knappest er representative for flertallet av menn i Nord. De fleste jeg kjenner er iallefall langt mer hendige i heimen!

Skrevet

Likestilling? Betyr det at man skal dele nøyaktig 50/50 på husarbeid? I noen samfunn er det rett og slett slik at den ene driver husholdningen og den andre sørger for inntekt. Dette gjelder spesielt i landbruks- og fiskerisamfunn. Og så lenge de involverte selv er fornøyd med arbeidsfordelingen har ikke vi andre noe å være flau over.

• Liker 2
Skrevet

Det er litt utrolig at f.eks. voksen mann ikke vet hvordan en vaskemaskin funker. Om han ikke vasker til daglig, bør han ha vasket en omgang klær (eller fem) så han kunne det i det minste.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett så mye på, men såg episoden idag. Mange av fedrene stiller ungene(også de minste) så mange spørsmål, som ikke burde vært spørsmål. "Skal vi ha på sko?". "skal vi bytte bleie?" etc. Og han ene faren etterfulgte et spørsmål alltid med 3 HÆ? HÆ? HÆ?

Blir litt flau ja, men håper de setter ting ekstra på spissen pga tv.

Gjest Vena Cava
Skrevet

tror nok ikke det er så ekstremt i virkeligheten.

tipper de overdramatiserer litt for tv-en sin skyld.

(håper jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...