MarianneE Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Ny sesong i kveld TV2 kl 20. Gleder meg!
Kråkesaks Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Håper det er litt særinger med. Det var litt tregt sist.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Ny sesong i kveld TV2 kl 20. Gleder meg! Den serien er dritmorsom. Komisk å se at menn fortsatt i 2011 kan være retards på husarbeid.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Den serien er dritmorsom. Komisk å se at menn fortsatt i 2011 kan være retards på husarbeid. Det er ganske utrolig ja, enkelte visste jo ikke hvordan vaskemaskina fungerte, eller hvordan de både kunne jobbe og ta seg av barna på ettermiddagen. D'ooh, de har LITT å lære.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Det er ganske utrolig ja, enkelte visste jo ikke hvordan vaskemaskina fungerte, eller hvordan de både kunne jobbe og ta seg av barna på ettermiddagen. D'ooh, de har LITT å lære. Mener sist sesong var det han gamle mannen som støvsugde brødfjøla med samme støvsuger han nettopp hadde støvsugd gulvet med. Og han fikk ikke til oppvaskmaskina. han kunne ikke begripe hvilken knapp han skulle trykke på. Ille at man ikke klarer å sette på en vaskemaskin/oppvaskmaskin. Selv en ape kan det liksom.
Penny Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Den serien er dritmorsom. Komisk å se at menn fortsatt i 2011 kan være retards på husarbeid. Ikke sant, helt utrolig. Underholdende serie for oss damer, men lærerikt for mannfolka?
Gjest D_flatmajor Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Hoho, ingen topper Roger/Ica-mannen fra forrige sesong uansett. For en romantiker... Når det er sagt, så var han vel den eneste interessante personen. Håper på noen flere originaler denne gangen, hvis ikke blir det for tamt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Jeg ser frem til dette. Jeg jobber med ei som skal være med i programmet :D
challenger Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Så ut som en idyllisk plass Laukvik da:) Sjø, fjell, natur og passe øde. 2
Unic0rn Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Så på reklamen at det er en som rengjør teppet med en mopp, dette blir gøy! 2
MarianneE Skrevet 1. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2011 Så på reklamen at det er en som rengjør teppet med en mopp, dette blir gøy! Eller han som mopper alt under teppet.... Likte at de refererte til vaskemaskina da mannfolka snakka om "den dærre klæsmaskina" 1
Gjest Survival Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Fantastisk morsomt program! Viser kanskje at "likestillingen" ikke er kommet sååå langt som vi skal ha den til. I hvert fall ikke likestilling som i fordeling av husarbeid. 1
MellonCollie Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Dette er nesten flaut å innrømme, men jeg sliter med dialekta denne gangen jeg Syntes det var vanskelig å få med meg alt de pratet om! 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 Det provoserer mewg at ikke damene har større tro på at mennene kan klare seg alene, enn de har. Haaaalllllooooo!!? Er ikke så rart om noen ikke vet hvordan oppvaskmaskinen, vaskemaskinen og slikt skal settes på og brukes når damene bare gjør det selv. Damer har også ansvar for å lære mennene slikt. Alle som kan det, måtte en gang lære det, uansett alder. Selv er jeg dame, men det holder at jeg vet hvordan min egen vaskemaskin brukes, skal jeg bruke vaskemaskin eller andre maskiner som oppvaskmaskin, vaskemaskin må jeg også spørre hvordan de skal settes på /brukes. ÅÅÅÅåååååååå... Kan ikke bare damene ha mer tro på at mannfolk kan klare seg uten damer?? Gleder meg til damene reiser, blir så provosert av denne første episoden!!!! Ha nå mer tro på mannfolkene deres, damer!!! 2
MarianneE Skrevet 1. november 2011 Forfatter #15 Skrevet 1. november 2011 Jeg kjenner godt til en som hadde hatt godt av og delta i det programmet der. Og ei som hadde syntes en ferie ville vært nydelig.... 1
Rosalie Skrevet 1. november 2011 #16 Skrevet 1. november 2011 Dei er omlag like flinke med husarbeid som eg er med praktiske oppgåver i og rundt hus og tomt. Det eg synst er interessant er å sjå at menn som aldri har vore heime i kvardagen heilt fint klarer seg sjølv når dei må det. For samme kva ein meiner, så kan ein ikkje påstå at ungane lir nokon overlast. Dei får både mat, kos, omsorg og søvn. 3
MarianneE Skrevet 1. november 2011 Forfatter #17 Skrevet 1. november 2011 Dei er omlag like flinke med husarbeid som eg er med praktiske oppgåver i og rundt hus og tomt. Det eg synst er interessant er å sjå at menn som aldri har vore heime i kvardagen heilt fint klarer seg sjølv når dei må det. For samme kva ein meiner, så kan ein ikkje påstå at ungane lir nokon overlast. Dei får både mat, kos, omsorg og søvn.
Gjest Hannee Skrevet 1. november 2011 #18 Skrevet 1. november 2011 Jeg synes det var ordentlig morsomt
Gjest D_flatmajor Skrevet 1. november 2011 #19 Skrevet 1. november 2011 Jeg er enig i at programmet fremstiller arbeidsfordelingen i hjemmet som ujevn. Til en viss grad er jo dette halve appellen med programmet. Vi følger nok ikke de husholdningene der husarbeidet er mest fordelt mellom partene. Jeg reagerer like mye på kvinnene som på mennene, forøvrig. Det virker ikke som alle har verdens største tro på at mannen skal klare å holde fortet i 12 dager. (dette baserer jeg også på tidligere sesonger). Noen av de virker jo rett og slett kontrollerende. Men igjen, det er jo klipt og redigert. (Og til slutt må jeg jo legge til at selv om det ikke hadde passa for meg med en sånn arbeidsfordeling, så er det jo greit nok at andre velger noe annet.) 1
Gjest MorAase Skrevet 1. november 2011 #20 Skrevet 1. november 2011 Gleder meg til det kommer en serie der kvinner skal latterliggjøres for sin inkompetanse når det gjelder bruk av hammer, spiker, kryss og andre verktøy. Samt bære alle møbler, hvitevarer, dekk og andre tunge ting. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå