AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597339 Jeg kom over denne tråden i dag og leste med vill interesse fordi jeg kjente meg litt igjen i fenomenet beskrevet og la merke til at mange av dere kom med mange krasse innspill og nærmest var rystet. Jeg er også en ung gutt som nok er litt ekshibisjonistisk når det kommer til nakenhet og synes det er spennende å vise meg frem naken. Har alltid tenkt at å leve det ut innad i familien (ovenfor foreldre som jeg har et godt forhold til) ville vært litt spennende. Jeg snakker ikke om noe som har med hverken sex eller incest å gjøre, men bare at jeg i praksis kanskje dropper håndkle rundt livet når jeg skal gå til badet i min daglige rutine. Men etter å ha lest den tråden fikk den ideen en liten knekk etersom folk der fremstiller det som at det er seksuellt og at det vil ødelegge forholdet mitt til mine foreldre fordi det blir "skitnet" til av "erotiske undertoner". Er ikke det litt å overdrive?
Gjest D_flatmajor Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 . Er ikke det litt å overdrive? Jo, jeg syns det. Det er også derfor jeg svarte at jeg mente det sykeste i tråden var folks trang til å stemple noe som normalt og annet som unormalt. 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Jo, jeg syns det. Det er også derfor jeg svarte at jeg mente det sykeste i tråden var folks trang til å stemple noe som normalt og annet som unormalt. Ja det synes jeg var herlig! Og jeg er enig. At noe så bagatellmessig skal være så syndig og gjøre at man ikke kan forholde seg til foreldrene sine i ettertid fordi båndet er blitt fylt med sex og skitt er jo helt sinnsykt?
Gjest D_flatmajor Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Ja det synes jeg var herlig! Og jeg er enig. At noe så bagatellmessig skal være så syndig og gjøre at man ikke kan forholde seg til foreldrene sine i ettertid fordi båndet er blitt fylt med sex og skitt er jo helt sinnsykt? Det er ikke overraskende at mange engasjerer seg i sånne tråder/temaer da, siden det er litt kontroversielt. Jeg mener likevel at det må gå an å akseptere at folk er ulike uten å stemple noen som unormale. Så lenge ingen tar skade av det, så ser jeg faktisk ikke problemet dette medfører for de som er totalt uberørt av situasjonen. Selv om det er utenkelig for noen å gjøre sånt, så mener jeg det må gå an å akseptere at andre har det annerledes enn dem selv. 2
Gjest Katten. Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Så lenge du ikke vandrer rundt med boner, eller for å overdrevent vise deg fram, så ser jeg ingen problemer med det. Fikk også litt noia av den generelle tonen i forrige tråd. 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597339 Jeg kom over denne tråden i dag og leste med vill interesse fordi jeg kjente meg litt igjen i fenomenet beskrevet og la merke til at mange av dere kom med mange krasse innspill og nærmest var rystet. Jeg er også en ung gutt som nok er litt ekshibisjonistisk når det kommer til nakenhet og synes det er spennende å vise meg frem naken. Har alltid tenkt at å leve det ut innad i familien (ovenfor foreldre som jeg har et godt forhold til) ville vært litt spennende. Jeg snakker ikke om noe som har med hverken sex eller incest å gjøre, men bare at jeg i praksis kanskje dropper håndkle rundt livet når jeg skal gå til badet i min daglige rutine. Men etter å ha lest den tråden fikk den ideen en liten knekk etersom folk der fremstiller det som at det er seksuellt og at det vil ødelegge forholdet mitt til mine foreldre fordi det blir "skitnet" til av "erotiske undertoner". Er ikke det litt å overdrive? Enig i at det ikke er noen big deal å gå naken på badet om dine foreldre ser det. De så deg jo naken når du var baby og de, så de bryr seg sikkert fint lite. Det jeg derimot reagerer på er det at du syns tanken på å vise deg naken foran de faktisk er spennende... 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Enig i at det ikke er noen big deal å gå naken på badet om dine foreldre ser det. De så deg jo naken når du var baby og de, så de bryr seg sikkert fint lite. Det jeg derimot reagerer på er det at du syns tanken på å vise deg naken foran de faktisk er spennende... Ja det er nettopp den som har stanset meg og. Synes det er litt tabu, men det koker jo egentlig bare ned til at jeg liker å vise meg frem naken. For det har jo på en måte med tenning å gjøre men ikke sex. Hilsen TS 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Ja det er nettopp den som har stanset meg og. Synes det er litt tabu, men det koker jo egentlig bare ned til at jeg liker å vise meg frem naken. For det har jo på en måte med tenning å gjøre men ikke sex. Hilsen TS Men hvorfor tenne på at dine foreldre som bytta dine bleier som barn og har sett deg naken hundre ganger som barn skal se deg naken? Hva er så spennende med det? Om du først skulle vise deg naken for noen så burde det vel være av noen som ville synes det var spennende å se deg naken? 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Men hvorfor tenne på at dine foreldre som bytta dine bleier som barn og har sett deg naken hundre ganger som barn skal se deg naken? Hva er så spennende med det? Om du først skulle vise deg naken for noen så burde det vel være av noen som ville synes det var spennende å se deg naken? Fordi man som "voksen" ser anderledes ut naken enn som barn. Nakne babygutter er like. Nakne gutt etter puberteten er preget av mer forskjell; kjønnshår, penisstørrelse etc. Tror litt av den erotiske ekshibisjonimen handler om å "avsløre alt". Så de har på en måte ikke sett MEG naken. Herregud det hørtes sykt ut, men beste måten å forklare det.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Herregud hvor mye rart en kan komme over her inne 5
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Fordi man som "voksen" ser anderledes ut naken enn som barn. Nakne babygutter er like. Nakne gutt etter puberteten er preget av mer forskjell; kjønnshår, penisstørrelse etc. Tror litt av den erotiske ekshibisjonimen handler om å "avsløre alt". Så de har på en måte ikke sett MEG naken. Herregud det hørtes sykt ut, men beste måten å forklare det. Men foreldrene dine ser ikke på deg på den måten nettopp av den grunn at du er ungen deres, selv om du er voksen. De burde iallefall for gods sake ikke se på deg på den måten. Endret 31. oktober 2011 av BettyBoop28 2
Stefan Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Jeg snakket med en bekjent på et utested for en tid tilbake, der han åpnet seg og sa at det var litt vanskelig hjemme for tiden. Han har bodd sammen med en dame som er noen år eldre enn ham i en del år nå, og hun har en datter på 16 som har kommet dit at hun er blitt ganske så ekshibisjonistisk. En gang han dusjet og kom ut av dusjen, sto hun naken og pusset tennene. Han hadde fått en reaksjon, og hun hadde synes det var ustyrtelig morsomt. Det er jo ikke slik at han tenner på henne. Han kunne aldri tenke seg noe slik. Han føler nesten at det er hans egen datter. Problemet er at han blir flau, og da kommer det gjerne en reaksjon. Jeg har også snakket med mødre som ikke synes særlig om at sønnen går naken over ganger til badet med et morrabrød sånn rett foran dem. Ekshibisjonister bør også ta hensyn til de som er rundt dem. Det er ikke alle som har like stor lyst til å se andre nakne. Det er ikke noe galt med nakenhet, men det skal ikke bli påtvunget noen. 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Men foreldrene dine ser ikke på deg på den måten nettopp av den grunn at du er ungen deres, selv om du er voksen. De burde iallefall for gods sake ikke se på deg på den måten. Huff jeg skrev det litt feil - jeg mente ikke at de skulle se meg på en seksuell måte, naturligvis ikke. Det jeg siktet til var at det er variasjoner i hvordan voksne folk ser ut nakne, som ekshibisjonist liker jeg bare å bli sett naken, og ikke at det skal være noe seksuelt over det. 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 (endret) Huff jeg skrev det litt feil - jeg mente ikke at de skulle se meg på en seksuell måte, naturligvis ikke. Det jeg siktet til var at det er variasjoner i hvordan voksne folk ser ut nakne, som ekshibisjonist liker jeg bare å bli sett naken, og ikke at det skal være noe seksuelt over det. Likevel er det sært at du liker å bli sett naken av foreldrene eller andre familiemedlemmer. Flytt heller hjemmefra å få deg en samboer du kan sprade foran heller. Endret 1. november 2011 av BettyBoop28 1
Sweet77 Skrevet 1. november 2011 #15 Skrevet 1. november 2011 Men etter å ha lest den tråden fikk den ideen en liten knekk etersom folk der fremstiller det som at det er seksuellt og at det vil ødelegge forholdet mitt til mine foreldre fordi det blir "skitnet" til av "erotiske undertoner". Er ikke det litt å overdrive? Til deg og andre exhibisjonister: dere må huske på at dere omgås MENNESKER. Og mennesker er forskjellige, faktisk - de fleste av dem har instinkter de ikke har kontroll på, for eksempel at de reagerer seksuelt på nakenhet. Og, bombe - det er en helt naturlig reaksjon... Så er det jo slik, da, at det er ikke alle man ønsker å reagere sånn på. Ingen synd hverken å være exhibisjonist eller å vise seg naken, men ganske egoistisk å ikke ta hensyn andre menneskers natur. Særlig når det gjelder noen som står deg nær. 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 1. november 2011 #16 Skrevet 1. november 2011 Til deg og andre exhibisjonister: dere må huske på at dere omgås MENNESKER. Og mennesker er forskjellige, faktisk - de fleste av dem har instinkter de ikke har kontroll på, for eksempel at de reagerer seksuelt på nakenhet. Og, bombe - det er en helt naturlig reaksjon... Så er det jo slik, da, at det er ikke alle man ønsker å reagere sånn på. Ingen synd hverken å være exhibisjonist eller å vise seg naken, men ganske egoistisk å ikke ta hensyn andre menneskers natur. Særlig når det gjelder noen som står deg nær. Duh. Det er ikke normalt at foreldrene hans vil reagere seksuelt på sønnens nakenhet. HVIS DU MENER DET ER EN NORMAL REAKSJON FRA DERES SIDE SÅ ER DET DEG DET ER NOE GÆRENT MED.
Sweet77 Skrevet 1. november 2011 #17 Skrevet 1. november 2011 (endret) Duh. Det er ikke normalt at foreldrene hans vil reagere seksuelt på sønnens nakenhet. HVIS DU MENER DET ER EN NORMAL REAKSJON FRA DERES SIDE SÅ ER DET DEG DET ER NOE GÆRENT MED. Takk -skulle nok definert bedre: Nei, det mener jeg selvfølgelig ikke, så lenge vi snakker om biologiske foreldre eller steforeldre som ha vært med under barnets oppvekst. Men vi bor i en verden der mange lever i familier med både steforeldre og stesøsken, velig ofte har mor eller far fått seg ny samboer lenge etter at barne har passert tenårene. Her kan problemstillingen ofte være en annen. Endret 1. november 2011 av Flair
Gjest BettyBoop28 Skrevet 1. november 2011 #18 Skrevet 1. november 2011 Takk -skulle nok definert bedre: Nei, det mener jeg selvfølgelig ikke, så lenge vi snakker om biologiske foreldre eller steforeldre som ha vært med under barnets oppvekst. Men vi bor i en verden der mange lever i familier med både steforeldre og stesøsken, velig ofte har mor eller far fått seg ny samboer lenge etter at barne har passert tenårene. Her er problemstillingen en annen. Jamen han bor hos sine bio foreldre.
Sweet77 Skrevet 1. november 2011 #19 Skrevet 1. november 2011 Jamen han bor hos sine bio foreldre. ??? I så fall ble innlegget mitt litt malplassert ja.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #20 Skrevet 1. november 2011 Stefan sier det mest fornuftige i denne tråden. En ting er å være ekshibisjonistisk, noe som er helt ok, men å tvinge det på uskyldige (som din familie) er ikke ok. Så med mindre du TS vet at familien din virkelig ikke har noen problemer med det (jeg mener, jeg vokste selv opp med en bror som ofte var å se naken rundt omkring, ikke fordi han syns det var spennende, bare fordi han ikke så problemet med å gå naken fra badstu til eget rom for eksempel , og for min familie var det helt naturlig) bør du la vær. Det er mye man kan synes er spennende men som man likevel ikke involverer andre med på. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå