Gå til innhold

Er dette SÅÅ syndig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg laget tråden om min venn og "hans underlige seksualitet" og det jeg egentlig syntes var kritikkverdig (og litt sprøtt) var det at kameraten min fremstilte det som at det var noe seksuelt over seansen... Altså han likte at moren hans så han på en seksuell måte og det virket som om han syntes det ville vært flott hvis hun så på han som attraktiv naken basert på ting som veltrenthet og penisstørrelse - ting som man ville tenkt ville tenne en jente/kvinne. DET syntes jeg var sykt.

Men igjen, han presiserte at han ikke hadde lyst til å på noen måte inngå i noen seksuell relasjon til moren, men alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg laget tråden om min venn og "hans underlige seksualitet" og det jeg egentlig syntes var kritikkverdig (og litt sprøtt) var det at kameraten min fremstilte det som at det var noe seksuelt over seansen... Altså han likte at moren hans så han på en seksuell måte og det virket som om han syntes det ville vært flott hvis hun så på han som attraktiv naken basert på ting som veltrenthet og penisstørrelse - ting som man ville tenkt ville tenne en jente/kvinne. DET syntes jeg var sykt.

Men igjen, han presiserte at han ikke hadde lyst til å på noen måte inngå i noen seksuell relasjon til moren, men alikevel.

Kjære deg, om han så vil at moren skal se han i et attraktivt erotisk lys, som attraktiv er da ikke det verdens verste ting? Har da hørt om så mye rart innad i familier, gutter som kikker på moren i dusjen, søsken som blir tent av synet på hverandre nakne osv osv. Det TS beskriver er ikke det verste jewg har vært borti for å si det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, om han så vil at moren skal se han i et attraktivt erotisk lys, som attraktiv er da ikke det verdens verste ting? Har da hørt om så mye rart innad i familier, gutter som kikker på moren i dusjen, søsken som blir tent av synet på hverandre nakne osv osv. Det TS beskriver er ikke det verste jewg har vært borti for å si det slik.

Enig! La oss bare se for oss worst case scenario: han går rundt naken, tenner på at moren ser han naken, moren ser han naken og synes han ser attraktiv ut (som sikkert bare tenkes i hennes dypeste underbevissthet). Riktig nok litt spesielt, absolutt ja, men det skader vel ingen? Og er langt unna incest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! La oss bare se for oss worst case scenario: han går rundt naken, tenner på at moren ser han naken, moren ser han naken og synes han ser attraktiv ut (som sikkert bare tenkes i hennes dypeste underbevissthet). Riktig nok litt spesielt, absolutt ja, men det skader vel ingen? Og er langt unna incest?

Enig :)

Men dette blir for fjernt for de som ikke eier snev av forståelse for ekshibisjonisme, så man må regne med at enkelte roper "INCEST!", selv om de nok er langt ute på jordet.

Menneskets seksualitet er svært komplekst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Enig! La oss bare se for oss worst case scenario: han går rundt naken, tenner på at moren ser han naken, moren ser han naken og synes han ser attraktiv ut (som sikkert bare tenkes i hennes dypeste underbevissthet). Riktig nok litt spesielt, absolutt ja, men det skader vel ingen? Og er langt unna incest?

Er ekkelt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten nødt til å klappe til meg selv her; jeg er enig i BettyBoop28! :scorpis: No offence.

Jeg mener ikke det er incest det TS tenker på, men det er rart og fremmed.

Men ha i bakhodet at det ikke er sikkert at moren din synes det er så festlig å se deg naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det litt å overdrive?

Nei, det er nok ikke det. Du trår langt, langt over de incesiøse grensene! Det du bedriver er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke det. Du trår langt, langt over de incesiøse grensene! Det du bedriver er ekkelt.

Heter det ikke incestiøst??? :klo:

Tror for øvrig at en del misforstår dypt hva incest egentlig dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Heter det ikke incestiøst??? :klo:

Tror for øvrig at en del misforstår dypt hva incest egentlig dreier seg om.

Det heter incestuøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intressant tråd: om det er ok at en ekshibisjonist lever ut lysten sin innad i en familie? Andre ekshibisjonister som kanskje kan dele hva de synes om taken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er "såå syndig". Det er jo egentlig ikke noe seksuelt over det, bare litt uvanlig. Det virker i bunn og grunn bare som at ts elsker å være naken og bli sett naken, han ser det jo tydeligvis ikke som en seksuell invitasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...