AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Hei. Jeg har en kamerat som er like gammel som meg (19) som har en underlig lyst. Jeg fikk vite det gjennom en annen kamerat som hadde bodd hjemme hos kameraten i to uker i sommerferien. Han fortalte at kameraten vår flere ganger gikk kliss naken (full frontal) uten håndkle eller noe rett inn på badet hvor moren hans sto og kunne omtrent pusse tennene eller fikse håret kliss naken rett ved siden av moren. Han kunne til og med kommentere kroppen sin og si ting som "føler jeg kunne hatt litt flatere mage..." og deretter "og litt større tiss" (wtf???). Moren hans er en ganske laidback dame så hun brydde seg visst ikke noe særlig. Vi spurte han om det (antok først at han bare hadde et ekstremt avslappet forhold til nakenhet) og spurte hvordan han klarte å være så frisinnet. Da svarte han at det ikke var snakk om det men at han fikk en ekshibisjonistisk glede av å vise seg naken for andre og deriblandt moren! Jeg syntes at det var en smule sykt og spurte om hvordan han kunne blande seksuelle lyster (gjøre noe han tenner på) med moren, og han svarte at han anså det som uskyldig ettersom han mente at det ikke hadde noe med sex å gjøre, han sa at han ville jo aldri gjort noe seksuelt med moren men at han som sagt likte å vise seg frem uten klær. Jeg vil gjerne høre deres meninger om det. Jeg personlig syntes det fortsatt var helt sært - han lever jo ut en seksuell lyst med moren! Er det bare jeg som er prippen eller er det her helt på jordet? Bør man ikke holde alt som har med sex og turn-on å gjøre helt adskilt fra familien?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Du tror ikke han tullet da? Nei, han var dønn seriøs, sa at han som ekshibisjonist bare så på det som naturlig å leve ut lysten, uten at det var noe særlig stress.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Det hadde vel egentlig ikke vært så rart i utgangspunktet hvis det ikke hadde vært for ekshibisjonismen... Mange har jo et avslappet forhold til det og når hundre prosent nakne rundt i huset før og etter dusjing... men at han nyter det slik blir en annen sak. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Så lenge han ikke har seksuell kontakt med henne er det vel ganske ufarlig? 4
Sinner Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Ja det er sært men det er mange sære folk her i verden. Det er ikke noe mindre med han da? Kanskje litt lettere tilbakestående? 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Enig med Snner, sært, men ingenting å blåse opp. Nakenhet (uten noe seksuelt) er da uskyldig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Uskyldig? Historien her er jo helt syk, om en voksen gutt som nyter at moren hans ser han på en erotisk måte altså WHAT?? Vil heller sette det i samme kategori som incest. 2
Gjest Elfrida Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Det er forskjell på ekshibisjonisme og seksuell ekshibisjonisme da! Det er nok mange ekshibisjonister blant kjendiser f.eks. TS skriver ikke at han får seksuell nytelse av å vise seg frem naken, men ekshibisjonistisk glede. 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Noen mennesker liker å gå nakne, og mange liker å vise seg frem både med og uten klær. Det er da ikke noe galt i det. Når det gjelder å tusle rundt naken hjemme, så må da det også være greit. Jeg hadde ikke brydd meg særlig om sønnen min gjorde det. Om han vil ha større eller mindre tiss og større eller mindre mage, er meg egentlig helt likegyldig. Jeg ser ikke helt at dette har med seksuelle lyster å gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Tja er litt enig med Elfrida og AnonymBruker over, virker ikke som at han legger så mye seksuelt i det. Å like følelsen av å bli sett, også naken, er på mange måter noe som ikke har så mye med sex å gjøre (som Elfrida forklarte på en flott måte) hadde han forsøkt å ha sex med moren etc. hadde det vært noe helt annet. Dette handler nok bunn og grunn om at han liker å bli sett. 2
Kyle Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 Men etter min mening saper vel det her en stemnng som er litt "feil" i en familie... Det at han viser seg frem naken (med kjønnsorganet) skaper vel lett en seksuell stemnng i forhold til moren og hun vil jo da se han i et mer erotisk lys med en naken mannekropp, noe hun naturligvis sikkert ikke vil bry seg særlig med men synes det her blir en litt uheldig blanding. 1
Gjest Katten. Skrevet 14. oktober 2011 #15 Skrevet 14. oktober 2011 Men etter min mening saper vel det her en stemnng som er litt "feil" i en familie... Det at han viser seg frem naken (med kjønnsorganet) skaper vel lett en seksuell stemnng i forhold til moren og hun vil jo da se han i et mer erotisk lys med en naken mannekropp, noe hun naturligvis sikkert ikke vil bry seg særlig med men synes det her blir en litt uheldig blanding. Ikke om man har hatt et avslappet forhold til nakenhet, kjønn og alt - siden barndommen. Seksualitet er i stor grad sosialt betinget. Det som er seksuelt for noen, er ikke det for andre. Naturister er ikke naturister pga dets seksuelle ladning. Indianere går ikke seksuelt opphisset grunnet deres medmenneskers nakenhet. 3
Ethereal Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg syns ikke det er noe stort problem hva han liker å gjøre på fritiden sin. Det burde ikke du synes heller. 2
Gjest Purple Haze Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Dette har da ikke noe med sex å gjøre. Han liker å gå naken og synes det er greit at hvem som helst ser han, kanskje han har en naturist i seg. Den situasjonen som ble beskrevet i startinnlegget virket ikke seksuelt ladet i det hele tatt, synes jeg. For meg og mine sønner hadde dette vært helt unaturlig, men for andre kan det være helt normalt, og fullstendig uten seksuelle undertoner. Den som nevnte incest lenger opp her, bør finne ut hva det egentlig betyr. 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Katten: Hvorfor trekker du inn naturisme og indianere og avslappet forhold til nakenhet? Han sier jo selv at han er ekshibisjonist (seksuell fetisj) og han viser seg naken for moren fordi han tenner på at hun ser han, ikke fordi han er naturist og synes det er naturlig? PurpleHaze: Har du ikke lest startinnlegget? Det går ikke ut på at han "liker å gå naken og synes det er greit at hvem som helst ser han" han gjør det fordi han er ekshibisjonist og finner det seksuelt opphissende? Det må da ha med sex å gjøre? Han lever ut sin seksuelle lyst til å flashe kjønnsorganet til moren sin? 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #19 Skrevet 14. oktober 2011 Dette har da ikke noe med sex å gjøre. Han liker å gå naken og synes det er greit at hvem som helst ser han, kanskje han har en naturist i seg. Den situasjonen som ble beskrevet i startinnlegget virket ikke seksuelt ladet i det hele tatt, synes jeg. For meg og mine sønner hadde dette vært helt unaturlig, men for andre kan det være helt normalt, og fullstendig uten seksuelle undertoner. Den som nevnte incest lenger opp her, bør finne ut hva det egentlig betyr. Ja tar på sett og vis poenget ditt. Enig i at dette er langt unna incest og relativt uskyldig. Men du synes altså at hvis en gutt på rundt 20 viser seg kliss naken for foreldrene sine fordi det tenner han så skitner ikke det til til forholdet til foreldrene?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #20 Skrevet 16. oktober 2011 Ja tar på sett og vis poenget ditt. Enig i at dette er langt unna incest og relativt uskyldig. Men du synes altså at hvis en gutt på rundt 20 viser seg kliss naken for foreldrene sine fordi det tenner han så skitner ikke det til til forholdet til foreldrene? Hvorfor skulle det skitne til noe som helst? Han viser seg jo bare frem uten klær!! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå