Gå til innhold

Bestevenninen min hadde sex med min bror!


shadow6

Anbefalte innlegg

Mine beste vennine skulle sove hos meg etter en fest(vi hadde ikke drukket) Vi var på samme fest som broren min, så broren min og vennina mi dreiv å tulla med hverandre om at ho skulle sove inne hos han.. Noe jeg ikke gadd å høre på, fro jeg trodde det var tull..

På vei hjem spurte hun om det var greit for meg at hun sov inne hos min bror, jeg sa at enten får hun velge om det er meg eller broren min hun skal overnatte hos. Vi satt å diskuterte dette en stund, hun jeg sa det var greit at hun var der inne til han hadde sovnet, for å snakke fordi broren min sliter med angst osv..

Det viste seg at de hadde sex...

Det samme hadde de forrige uke, mens jeg var hos kjæresten min..

Hun sier det til andre venniner, men holder det skult for meg..

'Noen som kan hjelpe meg i denne situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har da vel ikke førsterett på veninna di. Hun kan da få ha sex med hvem hun vil. Skjønner heller ikke problemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de er voksne begge to, og da har du fint lite med hva de gjør og ikke gjør. Du høres ut som en liten jente, siden du ba henne velge om det var hos deg eller han hun skulle overnatte. Hadde noen av mine venninner sagt noe slikt til meg, ville jeg blitt sjokkert. Rett og slett fordi andre mennesker ikke skal bestemme over meg, og selv om det var avtalt at hun skulle voernatte hos deg kan ting forandre seg. Og så lenge du ikke har kjærlighetssorg eller behøver ekstra tilsyn på natten, forstår jeg ikke hvordan du kan si noe slikt til et annet voksent menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...