Gå til innhold

Damer og menn er faenmeg 100% forskjellige i topplokket


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har lest igjennom tråden om voldtekt, og damer kommer med så utrolig dumme innspill!!!

Du har vel ikke bare lest igjennom den tråden men faktisk vært særdeles aktiv der selv.

Hvorfor føler du at du må lage en egen tråd om hvor dumme vi er fordi vi ikke er enig med deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet ditt er vel heller at verden faktisk ikke er så u-nynasert som du vil at den skal være, sånn at du kunne fikset alt med enkle løsninger.

Rettelse: Unyansert.

Den er ikke svart hvitt, og faktum er jo at damen svarer deg at budskapet ditt er feil. De blir ikke trygge for voldekt bare ved å unngå parker i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex og sjokolade for eksempel. Masse gratis sex og sjokolade!

Er dette den ultimate belønningen for kvinner?

Jeg som trodde det var en butikk full av interiør, klær og sko,- og et uutømmelig betalingskort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..blir det helt tyst derimot har man truffet innertier, liksom ikke noe i mellom slik jeg ser det.

Så det er derfor det er så stille inne på Natur og Vitenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer tenker så utrolig irrasjonelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig å diskutere med ei dame?

Du blir liggende mye alene å lade pumpehagla, skjønner jeg...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med ett så er det dop, så erketypisk at det er bestandig.. da.. dop. Ja.. bestandig etterlyses et visst forhold til proposisjoner :jolie:

Hva skjer i så fall da?

Nettopp ja...

Sett deg rolig ned og røyk/drikk videre. Du er i en annen verden per nå.Vi skal snakke mer med deg når du har kommet ned igjen :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er dette jeg mener med et dumt innlegg. I stedet for å fokusere på hva som er budskapet, det med at man kan unngå å bli voldtatt hvis man unngår å gå gjennom parker midt på natta osv, så fokuserer du på andre ting "Mange damer som har blitt voldtatt, har ikke blitt voldtatt på en mørk park etc. Men på plasser hvor de føler seg trygge. "

I stedet for å prøve å løse et problem, så lager du bare flere.

Er det rart at man fokuserer vekk fra budskapet når ts åpner med: Hvorfor i faen er jenter så dumme og naive som går i parken midt på natta når de vet at da kan de bli voldtatt"?

Går an å uttrykke seg uten å kalle alle jenter for dumme og naive idioter da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helt seriøst at gjennomsnitts mannen tenker mer rasjonelt enn kvinner. Om det er positivt eller negativt er en annen sak. Men fek så er damer generelt mer opptatt av følelser og de mykere veriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fise:

:hoho:

Jeg har mistanke om at du og gjest som startet tråden er en og samme person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helt seriøst at gjennomsnitts mannen tenker mer rasjonelt enn kvinner. Om det er positivt eller negativt er en annen sak. Men fek så er damer generelt mer opptatt av følelser og de mykere veriene.

De er iallefall flinkere til å sette ord på dem. Men det betyr ikke nødvendigvis at ikke menn har dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det største bevis på at menn og kvinner er forskjellig er at de med ektefølt glede kan høre på Jusin Bieber.. :tristbla:

Kvinnene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er iallefall flinkere til å sette ord på dem. Men det betyr ikke nødvendigvis at ikke menn har dem.

Nemlig! Mange menn har dem, heldigvis.

Og jeg vil påstå at om både menn OG kvinner skulle jobbe for å kvitte seg med myke verdier så ville menneskene utslettet seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnene altså.

Du undervurderer kraftig damene i dette forumet.

Vi har kvinnelige brukere som aldersmessig er fra tidlig i tenårene til 70+. Er nok ikke særlig mange som er typiske Justin Bieberfans. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest igjennom tråden om voldtekt, og damer kommer med så utrolig dumme innspill!!!

Du har ikke lest igjennom tråden, du startet den.

Dette er en antakelse jeg kommer med etter å rasjonelt og logisk har tenkt meg til ved å bruke ett sekund på å analysere en særdeles lite oppegående retorikkbruk som få andre, om noen her inne er i besittelse av.

Tips: Om du vil fremstå mer reflektert anbefaler jeg å bruke bedre ord enn "jævla dum ass", "faen meg inni helvete lissom".

Damene der inne henviser til statistikk og gjengse oppfatninger. Du evner jo kun å trykke på caps lock og lime fingeren fast på utropstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...