Gå til innhold

Hva syns DU?

Fremhevede innlegg

Gjest henriett3
Skrevet

Neinei, men er mange som ikke trives blant fulle folk mens man er edru ;) Jeg føler jeg havner i en "annen verden", så jeg drar og drikker eller så blir jeg igjen hjemme. Men om dere er flere om å ikke drikke så er det enklere da... Jeg har det også kult med vennene mine, men alkohol hjelper litt på det sosiale.

Kanskje, men om de startet som ungdom å røyke, ville ikke det tatt vekk litt mer enn 10 år? ;)

Jo, viss du greier å stoppe i tide så. Er ikke så veldig kult å prate med folk som er dritings liksom..

Men å drikke et glass med alkohol på en fest en gang i blant, det synes jeg er greit, men når det kommer til cannabis da så synes jeg ikke det er greit. Det er ulovlig, og det bør fortsette å være ulovlig. Det er min mening

Jo kanskje de hadde levd til de var 130 da, viss du prøver å krangle. Men det var ikke poenget mitt. Poenget mitt er at røyking skader, og viss du ikke tror røyking skader, er du like ute på jorde som at frp ikke tror at menneskene gjør global oppvarming verre. (Uten å blande inn for mye politikk i denne saken)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Rastl0s
Skrevet

Haha prøver ikke å krangle nei ;) Er det jeg har sagt... Alkohol og sigaretter ER mye verre en weed en gang blant, derfor er ikke jeg glad i noen av delene, men weed er ikke bra det heller, så jeg røyker ikke... Røyket bare litt i USA.

Skrevet

Ikke for forbud mot alkohol og nikotin: Et forbud vil ikke samsvare med folkeviljen p.g.a. at det er så innarbeidet i kulturen og vanene våre samt at så mange bruker det. Hadde vært fint om vi klarte å komme oss ut av nikotinbruken. Skrekkelig vanedannende og mange negative helsemessige konsekvenser.

Rusmidler som i dag er ulovlige: Ser ingen grunn til å pådra oss enda mer rus og flere rusmidler. Forbudet er i samsvar med folkeviljen og de fleste er mot legalisering, derfor er det også gjennomførbart å håndheve loven, selv om en del grupper har en aksept for bruken.

Skrevet

Ja, det burde fortsatt vært ulovlig for privatbruk, men lovlig til medisinsk bruk. Hvorfor? Fordi man trenger ikke å gjøre flere rusmidler lovlig. Om alkohol blir ulovlig i morgen så bryr det meg midt i ryggen.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det burde fortsatt vært ulovlig for privatbruk, men lovlig til medisinsk bruk. Hvorfor? Fordi man trenger ikke å gjøre flere rusmidler lovlig. Om alkohol blir ulovlig i morgen så bryr det meg midt i ryggen.

Er det derfor du har alkohol som avatar?

Skrevet

Er det derfor du har alkohol som avatar?

Tenkte det spørsmålet ville komme. Som sagt, om alkohol blir ulovlig, så er det for meg personlig ikke noe problem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...