AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Burde cannabis fortsette å være ulovelig eller burde den regelen oppheves? Eller kanskje man burde gjøre alkohol forbudt og cannabis lovlig? Ikke lov- Hvorfor? Lov- hvorfor? hadde jeg bestemt i norges land hadde cannabis blitt lovlig og alkohol strengt forbudt. Hvorfor? - jo, forde cannabis er ikke så skadelig som alkohol er. ingen har dødd av cannabis mens det dør mennesker daglig av alkohol. Når mennesker er steine/høye sloss dem ikke. Om mennesker er fulle er det ofte slosskamper.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg ville forbudt begge deler. Nå har nok toget gått for 100 år siden når det gjelder å forby alkohol, men vi trenger ikke å tillatte flere skadelige stoffer enn vi allerede gjør. 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Men er det ikke bedre å bytte ut alkohol med cannabis, da ?
Gjest Rastl0s Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er enig med deg TS. Men grunnen til at sigaretter og alkohol er lov er vel mye pga staten får penger av det. Om de hadde gjort weed lovlig, kunne de på en måte regulert det litt og. Samtidig som at de som bare liker å røyke litt i ny og ne hadde sluppet å få konflikter med polititet pga et bittelite forbruk. Vi hadde også hatt færre "kriminelle", og folk som er lett påvirkelige hadde sluppet å komme nær hardere stoffer. Det er nå min mening! 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Men er det ikke bedre å bytte ut alkohol med cannabis, da ? Nei. Hva er dette, en nattlig cannabis-kampanje mens moddene sover? Tredje tråden på kort tid. 2
Gjest henriett3 Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor ikke kutte ut begge deler? Å bruke cannabis er idioti. Å drikke seg full er også idioti. Man kan ha et avslappet forhold til alkohol og drikke ett glass vin en lørdagskveld, men har aldri hørt om noen som sitter og koser seg på en lørdagskveld sammen med mannen/kona si og røyker cannabis.. 4
Gjest Rastl0s Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor ikke kutte ut begge deler? Å bruke cannabis er idioti. Å drikke seg full er også idioti. Man kan ha et avslappet forhold til alkohol og drikke ett glass vin en lørdagskveld, men har aldri hørt om noen som sitter og koser seg på en lørdagskveld sammen med mannen/kona si og røyker cannabis.. Nettopp! Det er tabu... Men du ville blitt overrasket om folk fortalte om forbruket sitt, for du vet garantert om noen som i det hele tatt har prøvd. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er enig med deg TS. Men grunnen til at sigaretter og alkohol er lov er vel mye pga staten får penger av det. Om de hadde gjort weed lovlig, kunne de på en måte regulert det litt og. Samtidig som at de som bare liker å røyke litt i ny og ne hadde sluppet å få konflikter med polititet pga et bittelite forbruk. Vi hadde også hatt færre "kriminelle", og folk som er lett påvirkelige hadde sluppet å komme nær hardere stoffer. Det er nå min mening! Ja, ikke minst (som du sier) mindre kriminelle. jeg vet med meg selv at når jeg ruste meg så begynnte jeg på hasj og hadde det ikke vært for de "kriminelle", så hadde jeg nok ikke begynt på hardere stoffer. Når du sitter og skal deele med selgere så sitter de hele tiden (ikke alle men flertallet) og prøver og puche deg til å handle ditt og datt. Det hadde vært mye enklere om de selgte det på apoteket eller noe. Jeg tror nok det hadde vært på samme måte når det kommer til alkohol om det var ulovlig og folkene som skulle handle det måtte gå til deelere.
Gjest henriett3 Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Nettopp! Det er tabu... Men du ville blitt overrasket om folk fortalte om forbruket sitt, for du vet garantert om noen som i det hele tatt har prøvd. Jeg vet jo at det finnes folk som bruker cannabis, men det betyr ikke at jeg ikke synes det er idioti. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor ikke kutte ut begge deler? Å bruke cannabis er idioti. Å drikke seg full er også idioti. Man kan ha et avslappet forhold til alkohol og drikke ett glass vin en lørdagskveld, men har aldri hørt om noen som sitter og koser seg på en lørdagskveld sammen med mannen/kona si og røyker cannabis.. da vet du ikke hva du snakker om. prøv ting før du uttaler deg.
postkassen Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 cannabis er bedre enn alkohol. Mye bedre. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg vet jo at det finnes folk som bruker cannabis, men det betyr ikke at jeg ikke synes det er idioti. Det er sant. Men min mening er at alkohol er MINST like idiotisk, bare at det er lov... Staten tjener jo penger av det! Tror ikke det hadde skadet landet vårt om vi ikke kunne drikke oss snydens for å si det sånn. Må forresten skille mellom folk også... Folk bruker weed for hodepiner, menssmerter osv også. Det er faktisk et legemiddel i mange land. Å misbruke det synes jeg også er dumt. Bryr meg ærlig talt ikke om noen gjør det en gang i mnd. eller noe, men OFTE, det er bare dumt. Endret 30. oktober 2011 av Rastl0s
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 da vet du ikke hva du snakker om. prøv ting før du uttaler deg. Noen av oss trenger ikke prøve narkotika for å vite at det er idioti. Nå rapporterer jeg deg for tredje gang denne kvelden. 2
Gjest henriett3 Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 da vet du ikke hva du snakker om. prøv ting før du uttaler deg. Heldigvis har jeg vett nok til at jeg ikke ruser meg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Noen av oss trenger ikke prøve narkotika for å vite at det er idioti. Nå rapporterer jeg deg for tredje gang denne kvelden. Kan du komme med en god grunn til at du skal rapotere meg ? Annet enn at du er totalt imot cannabis? Og jo, folk som ikke har pøvd, vet ikke. de tror bare. Stor forskjell.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Heldigvis har jeg vett nok til at jeg ikke ruser meg. drikker du alkohol ? Isåfall ruser du deg.. Alkohol er også rus, bare det er lov her i landet.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #17 Skrevet 30. oktober 2011 Heldigvis har jeg vett nok til at jeg ikke ruser meg. drikker du alkohol ? Isåfall ruser du deg.. Alkohol er også rus, bare det er lov her i landet.
Gjest Rastl0s Skrevet 30. oktober 2011 #18 Skrevet 30. oktober 2011 Heldigvis har jeg vett nok til at jeg ikke ruser meg. Om du drikker alkohol så ruser du deg... 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) all dop burde være forbudt.. hvorfor? fordi jeg ser hvordan det går med en venn av meg etter at han ble avhengi. noe han selvsagt nekter. ingen andre enn de som står utenfor kan se hvordan det påvirker en. han er sløv, glemmer alt osv. sånn var han ikke før han begynte å røyke. han har prøvd å slutte før uten å lykkes, men han blånekter som sagt for at han er avhengi Endret 30. oktober 2011 av Nuppdupp 1
Gjest henriett3 Skrevet 30. oktober 2011 #20 Skrevet 30. oktober 2011 drikker du alkohol ? Isåfall ruser du deg.. Alkohol er også rus, bare det er lov her i landet. Jeg drikker ikke alkohol nei. Snuser og røyker gjør jeg heller ikke. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå