Gå til innhold

eksen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

trenger bare å ''lufte'' tankene mine..

Gjorde det slutt med eksen for noen måneder siden, fordi vi hadde det ikke bra sammen..

Men vi har forsatt kontakt, og han betyr fortsatt masse for meg.

Både han og jeg har hatt det tøft og han trengte å ha meg der som venn.

Jeg sa det ikke var lurt, men slik gikk det da ikke.

Vi har møttes ett par ganger og det har endt med at vi har hatt ''eks sex'' som man kaller det. Og det er fantastisk der og da, men det blir like komplisert etterpå.

Og ja, jeg vet sex gjør at mer komplisert. Men det bare skjer, følelser kommer opp.

Gode og vonde!

Han har spurt om å få meg tilbake og at han skal skjerpe seg, men jeg har hørt det før!

Problemet er at han har vært ute mange ganger og husker ikke noe fra kvelden, og jeg

er redd han gjør noe med en annen.. Og det samme er han for meg!

Og ja jeg vet, det er slutt vi kan gjøre som vi vil! og jeg har sagt ifra at det er greit at han gjør ting med andre fordi jeg har ingen rett til å bli sur for det, så lenge han er ærlig og forteller meg det. Og det samme forteller han meg. Men allikevel går jeg rundt og er urolig for at han har en annen jente, selv om jeg vet han har rett til det..

Men er ingen god følelse å gå rundt med fordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i nesten samme situasjon, bortsett fra at jeg har hatt så lite kontakt med han som mulig fordi jeg ikke vil "blindes" og angre på bruddet, evt. finne på å hoppe til køys med han en dag..

Han er ute ca 2 ganger i uken, med samme kompisgjeng der alle er skjørtejegere, og jeg er ganske sikker på at han tar med seg folk hjem. Og det svir noe inni helvette. Ikke nødvendigvis det at han har overfladisk sex med andre for å dekke behovet for sex / nærhet, men faren for at han forelsker seg i dem. Han blir veldig lett forelsket i jenter, og jeg er litt redd.. Selv om det hadde gjort det enklere å bli ferdig med han om han fikk seg dame.

Men mitt råd er å slutte å ha kontakt med han. Dere torturerer dere selv ved å møtes når dere vet at det ikke blir dere to. Og jeg kjenner igjen følelsen av å vite at det ikke kan være dere to fordi det er feil for deg, men likevel vil du ikke at noen andre skal ha han, for han er jo din. Vel, du må bare innse at han ikke er din, og slutte å se han. Med mindre du vil bli torturert eller vil ha han tilbake.

Og som jeg sa, overfladisk sex betyr lite for mannfolk. Uansett hvem han har seg med skulle han nok ønske det var deg anyways...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...