Gå til innhold

Blir damer fysisk tiltrukket av kjekke menn?


Gjest dR

Anbefalte innlegg

Hvis du ser en (utrolig) kjekk mann på andre siden av gata, får du et umiddelbart behov for å krysse gata og være i nærheten av han? (Gitt at du er i den fruktbare perioden av måneden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, verken i den "frukbare perioden" eller til vanlig. har ikke "behov" for å være i nærheten av noen jeg ikke kjenner, bare for at han tilfeldigvis er kjekk...

går heller ved siden av kjæresten min!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje du har misforstått hva som ligger i ordene fysisk tiltrukket. Det betyr da ikke at man føler en magnetisk dragning som er helt umulig å motstå og at man bare komme nært nok til å hoppe opp i armene på den stakkars fyren.

Jeg kan godt se en mann og synes han er kjekk uten å bli seksuelt tiltrukket av han, og hvis jeg faktisk blir det, klarer jeg helt fint å tenke skitne tanker om han uten å måtte gjennomføre dem.

Jeg er aldri i "den fruktbare perioden av måneden" forresten, men jeg tviler på at jenter som er det har så veldig vanskelig for å styre seg heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ser en (utrolig) kjekk mann på andre siden av gata, får du et umiddelbart behov for å krysse gata og være i nærheten av han? (Gitt at du er i den fruktbare perioden av måneden)

Unnskyld men kvinner har ikke en bestemt fruktbar periode i måneden. De har ikke løpetid.

De er alltid fruktbare og det er ingen sikre perioder der de ikke kan bli gravid heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser en (utrolig) kjekk mann på andre siden av gata, får du et umiddelbart behov for å krysse gata og være i nærheten av han? (Gitt at du er i den fruktbare perioden av måneden)

Får ikke behov for å gå bort til han, nei. Men ser jeg en kjekk mann så ser jeg en kjekk mann. Er glad i vakre menn, men syns de kan være litt skumle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett en mann jeg har siklet over i hele mitt liv, og det var tilbake i 2008. :D Glodde på ham. Menn generelt er ikke noe pene, og min oppfattelse er at menn flest ser på seg selv som "kjekke". Liker bedre menn som ser på seg selv som normale, eller mindre kjekke. Da har de ikke svært ego, i det minste.

Jeg prøver selv å tenke at jeg har normalt utseende, hvis jeg går rundt og er i overkant innbilsk en dag, så får jeg bare svi for det. o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser en (utrolig) kjekk mann på andre siden av gata, får du et umiddelbart behov for å krysse gata og være i nærheten av han? (Gitt at du er i den fruktbare perioden av måneden)

:fnise: Nei, aboslutt ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg kan fint se en mann på gaten og tenke at han var kjekk, men kjenner ikke noen fysiks tiltrekning av den grunn.

Når det kommer til det du har kallt "den fruktbare perioden", så antar jeg du sikter til dagene rundt eggløsning(?). Jeg kan jo ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg merker ingen forskjell. Har heller ikke hørt andre jenter si det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må de. er mange ganger at kvinner stiller seg tett inntil meg i butikken og søker etter min oppmerksomhet. Det er ganske morsomt :fnise: Ser kvinner en mann de finner attraktiv klenger de seg på, sånn er det bare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det må de. er mange ganger at kvinner stiller seg tett inntil meg i butikken og søker etter min oppmerksomhet. Det er ganske morsomt :fnise: Ser kvinner en mann de finner attraktiv klenger de seg på, sånn er det bare :fnise:

hehe..Høres ut som du har blitt utsatt for en lommetyv eller to du.. :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Høres ut som du har blitt utsatt for en lommetyv eller to du.. :gjeiper:

Tar de i lomma mi skal jeg love deg at det ikke er lommeboka de kjenner på ;)

Bare innrøm det damer, dere digger å ha nærkontakt med kjekkaser som meg. Tipper du også har prøvd deg om du har møtt meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld men kvinner har ikke en bestemt fruktbar periode i måneden. De har ikke løpetid.

De er alltid fruktbare og det er ingen sikre perioder der de ikke kan bli gravid heller.

Hadde han skrevet "mest fruktbare" ville det vært riktig. Det varierer, og i samme periode som kvinner er mest fruktbare øker østrogennivået. Det gjør at menn finner dem mer attraktive, og kvinnen tiltrekkes i større grad av menn med høyt testosteronnivå. Det er ikke helt sort/hvitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar de i lomma mi skal jeg love deg at det ikke er lommeboka de kjenner på ;)

Bare innrøm det damer, dere digger å ha nærkontakt med kjekkaser som meg. Tipper du også har prøvd deg om du har møtt meg.

Huff, jeg blir faktisk kvalm av selvgodheten din. =P

men seriøst,

Jeg kan garantere deg at jeg ikke hadde brydd meg. Jeg har type, og når jeg har type så er ikke andre menn spennende, uansett hvordan de ser ut. Sånn er jeg bare, og jeg mener jeg kjenner meg selv ganske så godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver gang det skjer kaster jeg meg ut i gata uten å ta hensyn til trafikken. Jeg har nesten blitt påkjørt av trikken flere ganger alt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg blir faktisk kvalm av selvgodheten din. =P

men seriøst,

Jeg kan garantere deg at jeg ikke hadde brydd meg. Jeg har type, og når jeg har type så er ikke andre menn spennende, uansett hvordan de ser ut. Sånn er jeg bare, og jeg mener jeg kjenner meg selv ganske så godt. :)

Du ville digget meg, helt seriøst. Jeg er både sjarmerende, morsom og snill, en drømmemann og sjult skatt for deg naturligvis. Men ikke kom her å si at du ikke hadde ville hatt nærkontakt med meg, det vet jeg du ville, og du ville digget det. Typen din er sikkert en bra fyr det, og det er ikke for å være selvgod og hovmoden, men jeg vet du ville digget meg mer om du hadde møtt meg, det kan jeg garantere ;) Alle damer digger meg, og de som ikke gjør det er de som ikke har noe tro på at de kan få meg og dermed dermed dømmer meg som selvgod og uinteressant. Det er ikke en dame jeg ikke kunne fått, du ville vært min om jeg gikk for deg, du vet det kanskje ikke, men jeg vet det, innerst inne. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...