Gå til innhold

Damer som fester mye


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Tja, si det.. pils er ikke øl, skal det være så skal det være og det koster... da blir det rart om man sier noe annet.

Det var da voldsomt til smartass-fakter.

Øl er en samlebetegnelse på alkoholholdige drikker brygget på korn. Hvis du påstår at pilsner ikke faller inn under denne beskrivelsen, så må jeg nesten bare be deg gjøre litt mer research. Malt fra bygg er en av hovedingrediensene i de fleste pilsnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da voldsomt til smartass-fakter.

Ikke rart at mange som besøker Norge får bakoversveis over drikkekulturen og ONS.

Når noen etterspør en mening med dette så er man fisefin :jepp:

Det er en vanlig oppfatning at alkohol har innvirkning på hvordan man bedømmer situasjoner, men folk prøver jo alltid å finne på unnskyldninger for de gale tingene de gjør. Selv om det kan virke overfladisk å snakke om øl kontra pilsner, så påvirker de forskjellige innstillingene hvor mye folk har med hverandre å gjøre, annet enn nærmest automatisk drikker seg fulle fredag og lørdag eller bare er på utkikk etter en mann.

Brumm så på de to forlabbene sine. Han visste at den ene var den høyre, og han visste at hvis han bare kunne finne ut hvilken som var den høyre, så var den andre den venstre. Men han kunne aldri huske hvordan han skulle begynne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Gjør de det bare fordi de er på utkikk etter en mann?

Jepp. Om man ser bort fra de som gjør det fordi de på utkikk etter flere menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart at mange som besøker Norge får bakoversveis over drikkekulturen og ONS.

Når noen etterspør en mening med dette så er man fisefin :jepp:

Det er en vanlig oppfatning at alkohol har innvirkning på hvordan man bedømmer situasjoner, men folk prøver jo alltid å finne på unnskyldninger for de gale tingene de gjør. Selv om det kan virke overfladisk å snakke om øl kontra pilsner, så påvirker de forskjellige innstillingene hvor mye folk har med hverandre å gjøre, annet enn nærmest automatisk drikker seg fulle fredag og lørdag eller bare er på utkikk etter en mann.

God dag mann økseskaft.

Har ikke sett på maken til svada. Hvordan klarer du å finne ONS og alt dette andre våset relevant til mitt innlegg om definisjonen på øl? Du sitter jo og diskuterer med deg selv. Det er ingenting du skriver her som er et svar på mine innlegg, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften kelner.. jeg skal ha mat og av drikke velger jeg vin, tar den der som er smurt oppunder lysarmaturet.

Som sagt.. alle sier at pils er godt, men har de i det hele tatt smakt øl da spør jeg? Hadde det vært slik at folk var ute for å kose seg hadde nok flere drukket ale ikke lager, ikke bælme-øl og ONS.. sånn for å være on topic og snakke i overført betydning som også er temaet.

Serru..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften kelner.. jeg skal ha mat og av drikke velger jeg vin, tar den der som er smurt oppunder lysarmaturet.

Som sagt.. alle sier at pils er godt, men har de i det hele tatt smakt øl da spør jeg? Hadde det vært slik at folk var ute for å kose seg hadde nok flere drukket ale ikke lager, ikke bælme-øl og ONS.. sånn for å være on topic og snakke i overført betydning som også er temaet.

Serru..

Kan man drikke ONS? Nå ble jeg nysgjerrig. Hvordan foregår det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe mot kvinner som fester mye, heller ikke de jeg dater/er sammen med dersom det er for å henge sammen med venner, danse og generelt ha det moro. Men det hadde vært uaktuelt å date/være sammen med ei som flørter med en haug av mannfolk på byen eller i verste fall blir de med på hjem fra nachspiel. Det samme med ei som hver gang blir stupfull slik at hun ikke orker noe dagen etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en moraliserende gjeng det er her inne! Jeg er ute nesten hver helg fordi det er gøy. Mine venninner er single og har ofte ONS. De er unge og nyter livet! Det rolige familielivet kommer før eller senere uansett. Ser virkelig ikke problemet, det skader ingen og de har det gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Jeg fester mye (ikke hver helg, men nesten) pga jeg elsker å danse og være ute med venninnene mine :) Å nei jeg er ikke ute etter en mann. Jeg er singel, men tar det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...