Gå til innhold

hvordan flørter man på en vennlig måte uten å virke interessert i en jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har nylig flyttet til en annen by og kjenner ikke eneste sjel her... så har jeg tilfeldigvis sendt melding til en på FB og har skrevet at hun var fin og fikk en "tusen takk du:)" tilbake... hva sier jeg nå? har vært i forhold superlenge og har mistet alle mine sosiale skillz :P help a brother out! :sjenert:

husk da, kun venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du flørte og gi komplimenter om du bare vil være kompis? Har mange fine venninner jeg, men flørting er noe jeg gjør med de jentene jeg finner interessante for mer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Fristende å råde deg til å prøve deg på en desperat måte, sikker vei i vennefella :ler:

På den litt mer seriøse siden er det kanskje ikke komplimenter på utseendet du bør fokusere mest på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du flørte og gi komplimenter om du bare vil være kompis? Har mange fine venninner jeg, men flørting er noe jeg gjør med de jentene jeg finner interessante for mer.

var bare ærlig mot henne :P det jeg egentlig mente i spørsmålet mitt er hvordan jeg starter bekjentskap? hva skal jeg spørre henne om for å holde samtalen gående? vil ikke virke som en creepy stalker :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristende å råde deg til å prøve deg på en desperat måte, sikker vei i vennefella :ler:

På den litt mer seriøse siden er det kanskje ikke komplimenter på utseendet du bør fokusere mest på.

haha da tror hun vel at jeg er interessert i henne :goodbye: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan begynne med å ikke flørte med jenter du ikke er interesser i? Det syns jeg bare høres helt idiotisk ut, du gir ut signaler om at du er interessert om du flørter. Hvis du vil bli venn med de, så flørter du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Hvorfor i all verden FLØRTER du med de du ikke er interessert i? Tenk om hu var eller ble interessert i deg da for så å oppdage at det ikke var tilfelle at du var interessert i henne, selv om du virka sånn? Man flørter jo ikke med de man vil være bare venner med. Går an å gi komplimenter uten å flørte. See the difference?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre her, flørting viser at du er interessert i mer enn vennskap/bekjentskap. Hvorfor ikke si det som det er? At du nettopp har flyttet dit og ikke kjenner noen, at du derfor ser etter nye venner fra området og finne på noe med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer meg litt over hvorfor du vil bli venner med akkurat henne - hvorfor er jentevenner førstevalg? Hvorfor en du synes er fin?

Ugler i mosen tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...