Gå til innhold

kondombruk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men det jeg også tenker automatisk nå; dere som er i fast forhold og bare bruker kondom. Enten bruker dere utrolig mye penger på prevansjon, eller så har dere utrolig lite sex.

Hadde vært stress for vår del å kjøpt en ny pakke hver uke, det koster jo kroner.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Men det jeg også tenker automatisk nå; dere som er i fast forhold og bare bruker kondom. Enten bruker dere utrolig mye penger på prevansjon, eller så har dere utrolig lite sex.

Hadde vært stress for vår del å kjøpt en ny pakke hver uke, det koster jo kroner.

Under 400,- for 60 stk. hos rfsu. Det er da virkelig ikke en avskrekkende pris?

Skrevet

Under 400,- for 60 stk. hos rfsu. Det er da virkelig ikke en avskrekkende pris?

Jeg har aldri sett på billige kondomer. Tenkte mer om man handler på matbutikken og må betale 80 kr for 10 stk som går relativt kjapt.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri sett på billige kondomer. Tenkte mer om man handler på matbutikken og må betale 80 kr for 10 stk som går relativt kjapt.

Ja, du puler mye - we get it! ;)

Endret av Kladd
Skrevet

Ja, du puler mye - we get it! ;)

Ok

Skrevet

Hvor vanlig er det å bruke kondom som prevensjon i faste forhold?

Jeg har brukt det sammen med mannen min i 3 år nå,og vi er begge to fornøyde med det.

I et fast forhold så er det uønsket(uaktuelt) etter at begge har testet seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten har brukt det i et år omtrent fordi jeg blir helt gal av hormonbasert prevensjon og ikke tør å ta sjansen igjen. Han holder lenger, så jeg syns det er topp.

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett år. Begynte på pillen, og det endte i sterke humørsvingninger (kunne begynne å gråte av å søle litt vann på gulvet, og jeg gråter ellers sjeldent) og totalt manglende sexlyst. Vi gikk tilbake til kondom og bruker det fortsatt, rett og slett fordi jeg ikke orker de mulige tre måneder "in hell" når man prøver et nytt merke.

En gang i fremtiden skal jeg nok begynne på pillen igjen, men vil vente til jeg er litt eldre. Er 16 nå, blir 17.

Skrevet (endret)

Feil tråd. På tide å legge seg. :P

Endret av guttemann
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett år. Begynte på pillen, og det endte i sterke humørsvingninger (kunne begynne å gråte av å søle litt vann på gulvet, og jeg gråter ellers sjeldent) og totalt manglende sexlyst. Vi gikk tilbake til kondom og bruker det fortsatt, rett og slett fordi jeg ikke orker de mulige tre måneder "in hell" når man prøver et nytt merke.

En gang i fremtiden skal jeg nok begynne på pillen igjen, men vil vente til jeg er litt eldre. Er 16 nå, blir 17.

Finnes jo en drøss andre ting enn p-piller! Hjelpes. Ta p-stav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...