AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Hvor vanlig er det å bruke kondom som prevensjon i faste forhold? Jeg har brukt det sammen med mannen min i 3 år nå,og vi er begge to fornøyde med det.
venus_ Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg foretrekker annen prevansjon i faste forhold. Jeg og eksen brukte bare kondom, mens jeg og min nåværende kjæreste brukte kondom de første ukene. Men det ble ofte til at vi ble frista til å gjør det litt uten kondomen først, synes det er så utrolig mye bedre. Så da foretrekker jeg å gå på annen prevansjon slik at jeg ikke ender opp gravid! 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har aldri brukt kondom noe særlig, for jeg har kun vært i faste forhold. Det skal sies at når det har blitt slutt, har alle sammen testet seg før man fant en ny partner. Da jeg og min nåværende kjæreste ble sammen (igjen) brukte vi kondom en periode rett og slett fordi jeg ikke gikk på noe. (2,5 år uten sex) Men jeg var snar med å sette inn en p-stav igjen da vi ble sammen! Kondom er ikke noe særlig for oss. Mannen er ganske godt utstyrt (og vi er ikke eksperter på kondompåsetting) så vi knøvlet noe vanvittig hver gang vi skulle ha sex. Prøvde til og med sånn BIG-kondomer. Man blir jo lei av det og Dessuten gidder vi ikke gå rundt med kondomer til en hver tid, om lysten plutselig skulle komme. 2
UhmmHæ? Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Hater kondomer fordi jeg forbinde det med tørrhet og dårlig sex. Særlig hvis vi skal holde på utover 10 minutter. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Kondom er helt topp.Ikke flekker på sengetøyet og mannen min holder mye lengre. Har kondomer på forskjellige steder i huset tilfelle vi får lyst til å knulle. Har alltid ei pakke i veska og i bilen,slik at det er gummi tilgjengelig overalt. 1
Envy Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Vi hopper av i svingen/bruker kondom. Spørs litt hvor i syklusen jeg er. Funker helt greit det. Litt kjedelig av og til fordi sambo har litt problemer med å komme med kondom, og det er jo ikke noe særlig gøy, i og med at det er sexens høydepunkt for min del (har det ekstra godt når han har det godt ).
Kladd Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Vi bruker det i en mellomperiode nå. Jeg har akkurat sluttet på p-pillene, og tenker å prøve noe annet etterhvert. Kondomer er noe herk! 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Skjønner ikke hva som er så forferdelig med kondom.Har brukt det i maange år og ser ikke noe negativt i det
Gjest Katten. Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Skjønner ikke hva som er så forferdelig med kondom.Har brukt det i maange år og ser ikke noe negativt i det Har du prøvd uten, da? 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Har knulla både med og uten,merker ikke noe særlig forskjell
Gjest Katten. Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Har knulla både med og uten,merker ikke noe særlig forskjell Oo Seriøst? For min del, som mann, er det som dag og natt.
fridr Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Føles som å bli knulla av en ballong :gjeiper: Ikke særlig nice! 1
Gjest otrivin Skrevet 31. oktober 2011 #16 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde ALDRI orket det. HATER kondom. Haha.
Hugtatt Skrevet 31. oktober 2011 #17 Skrevet 31. oktober 2011 Bruker ikke kondom i fast forhold, det bare klør og er ubehagelig. Brukte kondom i et par mnd, til vi ble såppas fortrolige at vi ble testa, så kasta vi dem. Jeg går på p-ring. 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 31. oktober 2011 #18 Skrevet 31. oktober 2011 Bruker ikke kondom i fast forhold her heller. Jeg synes det er styrete med kondomen. Mye enklere å ha spiral,da slipper noen av oss å tenke på prevensjon når vi skal ha oss. Sjekker for sykdom før kondomen droppes så klart. 1
Vimsvams70 Skrevet 31. oktober 2011 #19 Skrevet 31. oktober 2011 Hvor vanlig er det å bruke kondom som prevensjon i faste forhold? Jeg har brukt det sammen med mannen min i 3 år nå,og vi er begge to fornøyde med det. Jeg vet om flere som bruker kondom i faste forhold, av ulike grunner, over lang tid. Og da mener jeg lang tid; 10, 15år...
fridr Skrevet 31. oktober 2011 #20 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg lurer på hva det er som får folk til å bruke kondom over så lang tid? Bortsett fra de som av medisinsk årsak ikke kan bruke noe annet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå