Gå til innhold

Momseguri blir treningsguri O.o


Momseguri

Anbefalte innlegg

Gjest Anuket

Det gikk veldig fint! Fikk B! :hoppe:

:fnise: Den eneste måten å få meg til å gjøre parøvelser er hvis jeg kjenner vedkommende, og personen er ca like stor som meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, grattis :nigo:

Jeg var på EP i går! Var egentlig ikke helt slik jeg hadde tenkt meg...nesten litt kjedelig? Dessuten, parøvelser :bond: Det er ikke like irriterende med parøvelser på styrketimer som det er i yoga, men allikevel. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om presse meg og gi alt når jeg er rett opp i intimsonen på andre (og vice versa). Jeg blir liksom bare opptatt av at "nå lager jeg ett rart fjes, æh, kom den lyden fra meg, gud jeg er sikker helt rød i fjeset, jeg må prøve å ikke svette på henne!". Og da blir det ikke så veldig effektiv trening heller tror jeg.

Men jeg har uansett den verste gangsperren jeg har hatt i lårene noensinne i dag, så det har vel hjulpet litt på da :trene: Men spinningen i dag ryker, jeg tror ikke jeg hadde klart å gå til senteret en gang :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Oi, grattis :nigo:

Jeg var på EP i går! Var egentlig ikke helt slik jeg hadde tenkt meg...nesten litt kjedelig? Dessuten, parøvelser :bond: Det er ikke like irriterende med parøvelser på styrketimer som det er i yoga, men allikevel. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om presse meg og gi alt når jeg er rett opp i intimsonen på andre (og vice versa). Jeg blir liksom bare opptatt av at "nå lager jeg ett rart fjes, æh, kom den lyden fra meg, gud jeg er sikker helt rød i fjeset, jeg må prøve å ikke svette på henne!". Og da blir det ikke så veldig effektiv trening heller tror jeg.

Men jeg har uansett den verste gangsperren jeg har hatt i lårene noensinne i dag, så det har vel hjulpet litt på da :trene: Men spinningen i dag ryker, jeg tror ikke jeg hadde klart å gå til senteret en gang :daane:

Marianne sine timer? :fnise: Norwegian et-eller-annet-som-jeg-aldri-husker-navnet-på? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: Det er faktisk fint vær! Jeg har benyttet anledningen og tatt årets første utepils :D Å drikke øl til frokost/lunsj klokken 12 var riktig nok litt uvant, men pytt :fnise:

Marianne sine timer? :fnise: Norwegian et-eller-annet-som-jeg-aldri-husker-navnet-på? :ler:

JAA, den! Fysj, for en dum øvelse :rasende: I dag er første dagen siden mandag jeg har klart å komme meg ut av sengen uten hjelp! :snurt:

Jeg hadde tenkt å gå å svømme i dag, men jeg tror jeg erstatter det med å gå hjem fra skolen (gikk til også). Det er ca. 40 min. en vei, så da har jeg gått i litt over en time i dag, og det er vel ganske ok? Så skal jeg gjøre husarbeid, og kanskje ta en runde med manuelene mine og trene armer :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

:sol: Det er faktisk fint vær! Jeg har benyttet anledningen og tatt årets første utepils :D Å drikke øl til frokost/lunsj klokken 12 var riktig nok litt uvant, men pytt :fnise:

JAA, den! Fysj, for en dum øvelse :rasende: I dag er første dagen siden mandag jeg har klart å komme meg ut av sengen uten hjelp! :snurt:

Jeg hadde tenkt å gå å svømme i dag, men jeg tror jeg erstatter det med å gå hjem fra skolen (gikk til også). Det er ca. 40 min. en vei, så da har jeg gått i litt over en time i dag, og det er vel ganske ok? Så skal jeg gjøre husarbeid, og kanskje ta en runde med manuelene mine og trene armer :trene:

Ikke verst å gå! :)

:fnise: Jeg liker dem, men kun når jeg gjør den med en jeg kjenner haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake :hoppe:

Jeg har rett og slett ikke trent siden forrige mandag (Ep timen). Først var det jo gangsperrhelvette, også visste det seg at jeg rett og slett har forstrekt en muskel i låret :rodme: Men nå har det heldigvis begynt å gå over, så i dag var jeg på spinning. Jeg prøvde å ta det litt rolig, siden låret er litt vondt fremdeles og det var lenge siden siste trening. Men å ta det rolig på spinning går jo bare ikke ann, så selv om jeg la meg ca. 1 gir under det jeg pleier ble jeg skikkelig svett og sliten :)

Jeg skal prøve å trene hver dag fremover, jeg har jo faktisk sommerferie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei folkens :hoppe:

Jepp, hatt sommerferie i over en måned jeg :roll: Er egentlig lite fornøyd med UiB som presser fagene ned i en intens periode i stedet for å la dem gå over ett helt semeser, men men. Nå bruker jeg dagene på å tenke på hvor jeg skal søke til neste år, og prøver å skrive motivajsonbrev men det er faaaaaiiil så langt :nocomment:

Jeg falt dessverre ut av treningsrutinene over påske, men jeg jobber meg "inn igjen" i dem nå. Problemet er at de siste ukene har jeg bare hatt skikkelig kjipe treningsopplevelser! Jeg var på en spinningtime hvor jeg fikk sting så jeg trodde jeg hadde fått akutt blindtarmbetennelse og knapt nok klarte å bevege meg(!), flere timer som nesten bare har bestått av parøvelser (nei takk, jeg vil egentlig ikke stå og leke bord på ryggen til fremmede mennesker) eller jeg har rett og slett ikke klart å presse meg nok :balltre:

På den lyse siden har jeg blitt skikkelig flink til å kutte ut snop, kaker og dessert :jepp: Det har vært noen få unntak (middagsbesøk med dessert, noen kjøpte kake til meg uten å spørre), men "i hverdagen" har jeg sagt nei takk til alle Mr.T`s forsøk på å fete meg opp :fnise: Og jeg har gått gjennom de 10 min. oppleggene (fra mobilen) for rumpe/armer nesten hver dag.

Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med treningen, jeg orker ikke flere kleine timer på sib heller :nei: Jeg tror jeg satser på spinning og pilates, og kanskje løpe litt selv på tredemøllen? Jeg vurderer stadig sterkere å bestille en veiledningstime, men det koster 250 kr. og forrige gang fikk jeg bare kjeft for at jeg ikke vil bruke frivekter, og jeg fikk ikke så veldig nytte av programmet jeg fikk :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og akkurat når jeg bestemmer meg for å klage så finner jeg selvfølgelig en kjempebra time :sjenert: Jeg gikk på en step/styrke time på torsdag, for å gi sib en siste sjangse, og den var akkurat det jeg trengte! INGEN parøvelser :Hehe: I går trosset jeg gangsperren fra styrkeøvelsene og gikk på spinning også, så jeg er ganske fornøyd med denne uken allikevel :trene:

Endret av Momseguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

I dag har jeg vært og gitt blod for første gang! Jeg var litt redd for å besvime, men det gikk veldig fint :Hehe: Var litt småsvimmel etterpå, så jeg belønnet meg selv med en muffins og litt cola :sjenert: Dessuten så står jeg over spinningen i dag, tror det er lurt? Resten av uken blir slik:

Onsdag: Yoga og 30 min. på møllen.

Torsdag: Step/styrke

Fredag: Spinning

Litt dumt at all treningen havnet i en klump i slutten av uken, men sånn ble det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Åå så fantastisk! Jeg gav blod første gang i år selv :)

Stå over spinning, du skal ikke trene samme døgn som du gir blod :) Du kan trene rolig dagen etterpå, husk at du har mistet en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her og ser på the Biggest Loser og lurer på om jeg skal trene litt :fnise: Jeg klarte ikke å holde meg unna brus og dessert i helgen, jeg syns det er så pinlig å si nei takk til det når jeg er på besøk! Akke kostholdeksperter sier jo at litt utskeielser er lov, bare man passer på mengden? Men jeg begynner å bli skikkelig lei av å gå ned typ 1 kg. i måneden når jeg trener mye, mens jeg legger på meg 5 kg. bare jeg ser på en kake :kjefte: Bare etter påske (da jeg ikke trente, men spiste litt snop og kaker) veier jeg 86 kg, igjen, og jeg får det ikke av :snurt: Men ja. Jeg får vel bare spise mindre og prøve å trene mer :sukk:

Her er treningsplanen denne uken:

Mandag: Pilates, eller en 30 days shred økt.

Tirsdag: Alle gruppetimer er avlyst, men kanskje 30 min. på møllen.

Onsdag: ?

Torsdag: Step/styrke

Fredag: Spinning

Endret av Momseguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg en skikkelig dårlig dag, humøret var bare på bunn. Men det var jo dødsfint vær, så jeg fikk med meg mr.T opp på fløyen, og da kom humøret seg etter hvert også :sol: Turen fra sentrum, over fløyen og hjem til oss tok nesten tre timer (rolig tur, med pauser), og i tillegg gikk jeg til byn tidligere i dag (ca. 45 min.). Jeg prøver å sette inn ett ekstra gir nå frem mot 17 mai, og har ett håp om at jeg ikke skal se gravid ut i kjolen min...apropos, så venter jeg veldig på en forsinket tante rød :sprettoy: Jeg satser på at det dårlige humøret i dag er ett tegn på at hun er på vei ihvertfall :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante rød ja. Jeg er så fysen på alt mulig! Hadde skikkelig lyst på sjokolade tidligere i dag, men kjøpte meg en nutrilettbar i stedet! Jeg har aldri smakt dem før og den var ikke supergod, men sjokoladesuget ble stilnet :) Er det greit å bruke nutrilettbarer (e.l) som mellommåltid og "kose-erstattere"? Hvis det ikke er kjempeusunt så kan jeg godt ta en slik bar til kaffen i stedet for ett kakestykke t.d.

Ellers så var step/styrke timen erstatter av aerobics igjen. Forrige uke gikk jeg bare fra timen og løp i stedet, men i dag var vi bare 4 stykker som hadde møtt opp og da kunne jeg jo nesten ikke gå. Men herregud, jeg har ikke koordinasjon til slike timer. Jeg er minst like sliten i hjernen som i kroppen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn gikk det med planen:

Mandag: Pilates, eller en 30 days shred økt. 30 days shred

Tirsdag: Alle gruppetimer er avlyst, kanskje 30 min. på møllen. 0

Onsdag: ? Tur på fløyen

Torsdag: Step/styrke. Aerobictime

Fredag: Spinning. Spinning

God helg :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinningimen min har forsvunnet :kjefte: HRMF.

Ikke er den erstattet med noe som passer timeplanen min heller. Lurer litt på om jeg skal prøve å svømme i stedet? Lenge siden jeg har gjort det, og kneet har knirket litt i det siste så jeg vet ikke om jeg vil løpe så mye. Men æsj, jeg vil jo på spinning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...