Gå til innhold

Jenny Langlo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Sånn hadde du også sett ut fra samme vinkel og perspektiv. Dette handler om perspektiv og optikk, og har lite med hodeform å gjøre.

Uenig. Hun har ganske stor panne og en person med liten panne ville ikke sett sånn ut med samme vinkel og perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Hun har ganske stor panne og en person med liten panne ville ikke sett sånn ut med samme vinkel og perspektiv.

Dagens tips, ikke krangle med I Grosny om dette ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tips, ikke krangle med I Grosny om dette ;)

Jeg tenkte jeg ikke skulle svare, men prøv selv å ta håret vekk fra panna, og ta selvportrett med vidvinkel nært ovenfra, så kan dere gjøre opp deres egen mening deretter.

At Jenny er pen, står jeg for. Her gir jeg meg ikke på tørre møkka.

Jeg kan til nød innrømme at hun ikke er lavpanna ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg tenkte jeg ikke skulle svare, men prøv selv å ta håret vekk fra panna, og ta selvportrett med vidvinkel nært ovenfra, så kan dere gjøre opp deres egen mening deretter.

At Jenny er pen, står jeg for. Her gir jeg meg ikke på tørre møkka.

Jeg kan til nød innrømme at hun ikke er lavpanna ;)

Og at jeg syns at Jenny er veldig mindre pen står jeg for.

Så er vel ikke vits å diskutere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Han snakker om ting han har peiling på ;)

Ah, ja han har sikkert peiling på vinkler osv.

Men vi får være enig at vi er uenige. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns folk er utrolig flinke til å slenge rundt seg med stygg ditt og stygg datt, jeg har selv vært i mange land og sett titusenvis av forskjellige mennesker, og ingen har levd opp til stygg! Det er rett og slett slemt å si sånt om andre mennesker.

Ellers syns jeg Jenny er pen og sjarmerende med et særegent utseende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ja han har sikkert peiling på vinkler osv.

Men vi får være enig at vi er uenige. ^^

Hvis du uttaler deg om hvor pen ett menneske er ut i fra ett bilde, fra en spesiell vinkel, så er det en sannhet som strengt tatt bare gjelder dette bildet.

Du snakker kanskje ikke om jenta, men ett spesielt bilde av jenta , med ett spesiellt uttrykk, tatt i ett spesielt lys, i ett spesielt øyeblikk, i en spesiell vinkel, med ett spesielt objektiv, en spesiell sminke, stilt inn akkurat sånn, og bildet er behandlet på en spesiell måte... En redigert sampling av energien fra de lysstrålene som reflekterte seg på cmosbrikken fra ett spesielt perspektiv , der og da.

Jeg er overbevist om at du ikke liker dette bildet, som jeg faktisk synes er elendig.

Det kan også tenkes at vi har forskjellig syn på skjønnhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hvis du uttaler deg om hvor pen ett menneske er ut i fra ett bilde, fra en spesiell vinkel, så er det en sannhet som strengt tatt bare gjelder dette bildet.

Du snakker kanskje ikke om jenta, men ett spesielt bilde av jenta , med ett spesiellt uttrykk, tatt i ett spesielt lys, i ett spesielt øyeblikk, i en spesiell vinkel, med ett spesielt objektiv, en spesiell sminke, stilt inn akkurat sånn, og bildet er behandlet på en spesiell måte... En redigert sampling av energien fra de lysstrålene som reflekterte seg på cmosbrikken fra ett spesielt perspektiv , der og da.

Jeg er overbevist om at du ikke liker dette bildet, som jeg faktisk synes er elendig.

Det kan også tenkes at vi har forskjellig syn på skjønnhet.

Har sett henne på idol, så det er derfra jeg har meningen min.

Hun kan jo selvfølgelig være penere i virkeligheten men ettersom jeg bare har sett henne på tv så bedømmer jeg utseende utifra det.

Og vi ha nok forskjellig syn på skjønnhet, ja. Men er jo ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett henne på idol, så det er derfra jeg har meningen min.

Hun kan jo selvfølgelig være penere i virkeligheten men ettersom jeg bare har sett henne på tv så bedømmer jeg utseende utifra det.

Og vi ha nok forskjellig syn på skjønnhet, ja. Men er jo ikke noe galt i det.

Jeg tror nok x-dama mi hadde vært enig med deg dersom hun observerte at jeg satt og glante på Jenny med øynene på stilker og siklende kjeft.

Jeg har inntrykk at enkelte damer sier at ganske pene damer er stygge, når disse har en gledelig effekt på hennes mann sitt blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg tror nok x-dama mi hadde vært enig med deg dersom hun observerte at jeg satt og glante på Jenny med øynene på stilker og siklende kjeft.

Jeg har inntrykk at enkelte damer sier at ganske pene damer er stygge, når disse har en gledelig effekt på hennes mann sitt blikk.

Jeg har ikke problemer med å høre at kjæresten min syns andre jenter er pene, så er ikke derfor.

Jeg syns helt enkelt at hun ikke er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er søt, men det er noe usymmetrisk med ansiktet hennes...og hodet er kanskje litt stort i forhold til kroppen. Siden ansiktet er usymmetrisk synes jeg det er rart hun får modelltilbud..

Jeg vil tvert i mot si at hun har et svært symmetrisk ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

http://www.vg.no/musikk/idol/artikkel.php?artid=10015415 hvordan klarer hun å få det? jeg synes hun er grusomt stygg.. er det bare fordi hun er tynn? er det bildene som er tatt dårlig eller ser hun sånn ut?

Er du tidenes idiot eller? Jenny er nydelig! hun har utrolig pene øyne, en sykt bra sjarm, og er fra topp til bunn enormt pen å se på! makan til tulling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...