Gå til innhold

Jenny Langlo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Heh, er enig i den. Hun er ikke spesielt pen.

Men det er jo de som har et "uvanlig" utseende som blir modeller da. som oftest. :) (hvertfall etter hva jeg har sett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun er stygg. Synes hun er ganske pen. Hun er veldig spesiell, i hvert fall. Ikke bare fordi hun er så tynn, det er noe spesielt med strukturen i ansiktet hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, er enig i den. Hun er ikke spesielt pen.

Men det er jo de som har et "uvanlig" utseende som blir modeller da. som oftest. :) (hvertfall etter hva jeg har sett)

men hvorfor? jeg hadde ikke sett på klær hun hadde på seg f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

men hvorfor? jeg hadde ikke sett på klær hun hadde på seg f.eks

Det veit jeg ikke. Men har et inntrykk av at modellbyråer vil ha personer med et særegent utseende, og det er det Jenny har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusomt stygg, faktisk? Hun har en grusom stygg sveis og litt stor panne i forhold til kjeve, men ellers blir jeg ikke akkurat provosert av noe stygghet når jeg ser på jenta. Nydelige øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler vel ikke om utseende? So what om du syns hun er stygg, det er ikke noe poeng i å kommentere det. Tenk hvis noen hadde lagt ut bilde av DEG, kommenterer at du er "grusomt stygg" og spør andre om hva DE syns om DITT utseende - hvordan hadde det vært?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett henne før, men syns hun er veldig pen. Penere med mer særpreg enn mange andre "pene damer" fra Idol, syns jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er tynn og har spesielt ansikt = modell.

Aviser kaller jo gud og hvermann smellvakker uansett så...:P

Jeg syns hun er vakrere enn mange andre som blir kalt smellvakker i hytt og pine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jenny er pen jeg, hun har et spesielt, unikt særpreg. Hun ser ikke ut som "alle andre" liksom.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg tenker at hva om hun skal selge klær? ingen som vil kjøpe de. ansiktet hennes er rart, men ikke på en bra måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

jeg tenker at hva om hun skal selge klær? ingen som vil kjøpe de. ansiktet hennes er rart, men ikke på en bra måte

Kjøper du klær bare hvis modellen er pen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justina

Jeg synes hun er pen, nettopp pga særpreget i ansiktet.

Denne saken viser vel at smaken er som baken, og stygg vs. pen kan man ikke bli enige i når det gjelder noen.

Synes forresten det å kalle noen for "dritstygg" er unødvendig. Jeg sier ikke at noen må være enige med meg, men dritstygg er hun IKKE! Ser for meg at slike utsagn kommer fra småfolk som synes et ansikt fullt av timer i solarium og brunkrem under et helbleika hår mot skalaen grålig er sexy.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Må innrømme at jeg synes hun har vært mindre pen når jeg har sett henne på tv. Synes også at hun har sett litt sykelig og for tynn ut. Men når jeg ser på disse bildene synes jeg hun er særdeles fotogen, jeg synes hun er vakker på alle disse bildene, og hun ser jo helt fantastisk ut på den fotoshooten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...