Gå til innhold

Jenny Langlo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hun har særpreg og ser spesiell ut, ja. Men stygg? Nei absolutt ikke. Du må da ha veldig høye krav for hva som er pent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun er pen, nettopp pga særpreget i ansiktet.

Denne saken viser vel at smaken er som baken, og stygg vs. pen kan man ikke bli enige i når det gjelder noen.

Synes forresten det å kalle noen for "dritstygg" er unødvendig. Jeg sier ikke at noen må være enige med meg, men dritstygg er hun IKKE! Ser for meg at slike utsagn kommer fra småfolk som synes et ansikt fullt av timer i solarium og brunkrem under et helbleika hår mot skalaen grålig er sexy.

nei det synes jeg ikke. man trenger ikke å sole seg for å se bra ut. heller ikke ha bleikt hår. det har noe med ansiktformen hennes, ikke fargene. nå vet jeg hvertfall hva slags smak dere har. og hvordan man skal bli modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har særpreg og ser spesiell ut, ja. Men stygg? Nei absolutt ikke. Du må da ha veldig høye krav for hva som er pent.

synes du virkelig det? jeg synes enkelte her har veldig lave grenser :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

synes du virkelig det? jeg synes enkelte her har veldig lave grenser :jepp:

Hehe.. Det finnes jo ingen fasit ved skjønnhet.

Noen synes jo at Fotballfrue og Linni Meister er pen. Førstnevnte er kjedelig etter mitt syn, og sistnevnte er bare vulgær og uekte. Selv synes jeg Scarlett Johansson er vakker. Andre igjen har ikke sansen for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

hun har særpreg og ser spesiell ut, ja. Men stygg? Nei absolutt ikke. Du må da ha veldig høye krav for hva som er pent.

Nå er det jo sånn at folk syns forskjellig da. :) Trenger ikke ha høye krav forde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun var pen! Har derimot ikke sett på Idol. Og det er IKKE ok å være så frekke som mange av dere er. Hva hadde dere følt hvis dere var 18 år og så fremmede mennesker snakke dritt om dere på Internett? Halvparten av dere hadde nok tatt det ganske personlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble overrasket når jeg så hun var bare 18år. Ser mye eldre ut syns jeg. Spurte kjæresten om å tippe hvor gammel hun var og han tippa 28!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

http://www.vg.no/musikk/idol/artikkel.php?artid=10015415 hvordan klarer hun å få det? jeg synes hun er grusomt stygg.. er det bare fordi hun er tynn? er det bildene som er tatt dårlig eller ser hun sånn ut?

Alvorlig talt, at du skriver dette (og patetisk nok refererer til en artikkel hvor Jenny Langlo sier at hun misliker fokus på utseende), må være et vitnesbyrd på at du selv er mindre pen, og vil prøve å heve din egen selvfølelse. Personlig synest jeg at Jenny er kjempepen, kanskje en av de peneste jentene jeg har sett i liv. Jeg har ennå ikke, med unntak av dette innlegget, hørt noen si noe annet. Men jeg antar at misunnelse kan få en til å si de fæleste ting om andre. Jenter burde få hverandre til å føle seg bedre, å ikke presse hverandre ned i dritten. Skjerp deg! Tenk deg nøyere om neste gang du poster noe sånt på nettet, og prøv å forestille deg hvordan du ville følt det om noen andre skrev det samme om deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker at hva om hun skal selge klær? ingen som vil kjøpe de. ansiktet hennes er rart, men ikke på en bra måte

Du er smakløs. Hun er nydelig, og vil selge klær i hytt og pine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Du er smakløs. Hun er nydelig, og vil selge klær i hytt og pine.

ALLE har forskjellige meninger om hva man syns er søtt, nydelig, pent osv. Å kalle henne smakløs bare fordi hun har en annen mening enn deg blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "modell"- bildene var bare helt grusomme.. Hun ser ut som en kreftpasient i en meget kritisk fase! Grøss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.vg.no/musikk/idol/artikkel.php?artid=10015415 hvordan klarer hun å få det? jeg synes hun er grusomt stygg.. er det bare fordi hun er tynn? er det bildene som er tatt dårlig eller ser hun sånn ut?

Hun er pen, men hun burde saksøke fotograf Mattis Sandblad for å ha gått ovenfra tett i panna hennes med vidvinkel. Perspektivet er helt forvrengt, og panna framstår som ett monsterhode fra Mars.

Rolfie tok noen bilder med blandet kvalitet han også, men det med den røde genseren viser henne på en ok måte,og er godt.

http://www.rolfie.no/rolfie/?p=382

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg slutter aldri å undres over menneskers iboende trang til å snakke nedsettende om noens utsende. Det ville vært mer spennende å vite noe om denne Jenny sinde verdier en hennes BMI.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er søt, men det er noe usymmetrisk med ansiktet hennes...og hodet er kanskje litt stort i forhold til kroppen. Siden ansiktet er usymmetrisk synes jeg det er rart hun får modelltilbud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt, at du skriver dette (og patetisk nok refererer til en artikkel hvor Jenny Langlo sier at hun misliker fokus på utseende), må være et vitnesbyrd på at du selv er mindre pen, og vil prøve å heve din egen selvfølelse. Personlig synest jeg at Jenny er kjempepen, kanskje en av de peneste jentene jeg har sett i liv. Jeg har ennå ikke, med unntak av dette innlegget, hørt noen si noe annet. Men jeg antar at misunnelse kan få en til å si de fæleste ting om andre. Jenter burde få hverandre til å føle seg bedre, å ikke presse hverandre ned i dritten. Skjerp deg! Tenk deg nøyere om neste gang du poster noe sånt på nettet, og prøv å forestille deg hvordan du ville følt det om noen andre skrev det samme om deg.

sjalusi? nei, synes hodet hennes er ekkelt :haar: jeg har selv aldri hørt musikken hennes, men nå vet jeg hva hvem som helst kan gjøre for å bli modell ... jeg tipper du er ei jente. og tror ikke noe på at du synes hun er den vakreste i verden. med mindre du er moren hennes eller noe sånt tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...