Gå til innhold

Hva skal man gjøre med sånne som kommer for fort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er med en gutt nå, alt er nytt, og han har problemer med at han kommer for fort. Det har skjedd en gang, alt annet er perfekt. Han er åpen om at dette skjer hele tiden med han. Hvordan kan jeg gjøre det bedre for han? Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som han har det ganske godt allerede. :D Den enkleste og beste løsningen er at dere fortsetter så du kan komme og han kan komme en gang til.

Og kanskje enda en gang etter det, om dere fortsatt er i form? :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som han har det ganske godt allerede. :D Den enkleste og beste løsningen er at dere fortsetter så du kan komme og han kan komme en gang til.

Og kanskje enda en gang etter det, om dere fortsatt er i form? :lur:

LOL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk kondom, eller sånn middel som man får kjøpt på Kondomeriet som nedsetter følsomhet på penis... Har ikke hatt bruk for å prøve det selv, så vet ikke om det faktisk funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som han har det ganske godt allerede. :D Den enkleste og beste løsningen er at dere fortsetter så du kan komme og han kan komme en gang til.

Og kanskje enda en gang etter det, om dere fortsatt er i form? :lur:

? Er vel ikke bare å fortsette etter at han har kommet?

Bruk kondom, eller sånn middel som man får kjøpt på Kondomeriet som nedsetter følsomhet på penis... Har ikke hatt bruk for å prøve det selv, så vet ikke om det faktisk funker.

Dette er ikke noe dårlig tips. Kondom gjør at følsomheten går kraftig ned i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Er vel ikke bare å fortsette etter at han har kommet?

Jo, for mange går det veldig greit. Og for de som trenger en pause, finnes det fingre, tunge og fantasi. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for mange går det veldig greit. Og for de som trenger en pause, finnes det fingre, tunge og fantasi. :)

Selv synes jeg det er ubehagelig med mindre jeg får en pause og starter opp igjen med vors.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen min hadde det også sånn før,sprutet nesten før han fikk den inn.

Begynte å bruke kondomen Durex Performa,og nå kan han gjerne holde ut i en halv time.Annbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...