Gå til innhold

Overreagerer jeg nå ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg skrive kort og greit.Jeg har en forlovede, og vi har vært kjærester de siste 9 månedene.

Problemet er: han sendte en tekstmelding til en annen jente, etter at vi hadde vært uenig om noe og han trodde jeg ikke var glad i han sa han.

Jeg oppdaget dette fordi hun skrev en melding til facebook til ham om at han ikke trengte å skrive til henne, fordi du har kjæreste, og da konfronterte jeg det med ham.

Det var ikke noe seksuelt over meldingen men han skrev: heixxx, hehe det er meg xxx, hvordan har du det? godnatt, kan vi snakke senere sammen på msn? klem

dette skrev han til henne.

Jeg ble så lei meg og opprørt, fordi jeg vet at han var forelsket i henne rett før vi møttes i februar i år.

Jeg tenker på dette mye og jeg er fremdeles lei meg, hva hadde dere gjort, overreagerer jeg nå, eller var det bare uskyldig? mannen til denne dama ble veldig sint på min kjæreste.

Hun inviterte min kjæreste og jeg til å møte dem leste jeg også på facebook, 1 uke etter jeg oppdaget dette.

Hva var grunnen til at dem slo opp ? Var det hun som slo opp ?? For og være ærlig så er dette dumt . Hadde min kjæreste gjort dette så hadde jeg nok tvilt litt på forholdet vårt . Og dere er forlovet i tillegg . Om han ikke var en smule interessert hadde han ikke tekstet henne og hatt interesse for å snakke med henne på msn . Pluss at han trodde du ikke var glad i han ? Unnskyldninger! Er lett å få tilbake følelser for eksen : men komr an på hvordan de slo opp - men han har ikke gjort noe fysisk så det er en annen sak men ta å konfronter han å si at du syns det er uakseptabelt at han prater med eksen . jeg hadde ikke likt det i det hele tatt . Ekser er "farlige" som de sier .

Håper det ordner seg hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så lei jeg er av alle disse tyrkertrådene. OH MY FUCKING GOD!!!!

Ts du er en stor idiot!! Selvsagt lurer han deg trill rundt for å få visum. JEEEEEZZZ!!!! Går det an å bli mer naiv!? Og hvorfor i alle dage vil folk være sammen med en tyrker egentlig? Kunne ikke falt meg inn om så helvete frøs til is.

Du er tydeligvis jævla lettlurt ts, så det første du bør gjøre er iallfall å finne deg en mann i Norge!

???? Unødvendig kommentar .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Ikke hør på dumme og unødvendige kommentarer . Er det mulig å være mindre saklig enn det . Men ja dette virker ikke helt rederlig . Jeg syns du skal si til han at du vil vente med å gifte deg ? Høres ut som en god plan syns jeg for så å se an om han virkelig er ute etter å komme til Norge eller faktisk være sammen med deg ? Du burde prøve det og se før du avslutter . Om du vil kan jo du flytte til Tyrkia ? Test han ut på den måten så finner du nok ut :) Men ja er ikke hyggelig av han å kontakte eksen . Det høres ikke helt ærlig ut og virker som han kan være litt vanskelig å stole på . Men igjen ikke bry deg om dumme kommentarer test ut og finn det ut men ikke gift deg med han før du er sikker :)

Lykke til håper virkelig de fleste her inne tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp...skal nok vente meg med å gifte meg med han...og som dere sier han hadde ikke skrevet til henne om han ikke var interessert en liten smule.

Altså jeg sa exs, men de var aldri sammen, men de vvar interessert i hverandre, de møttes aldri face to face, men han var forelsket i henne...så kom jeg inn i bildet i februar, og da ville hun plutselig ikke ha mer kontakt i mars, hun virket sint på meg, og sa til han at han ikke kunne stole på meg.

Han sa at hehe han skrev til henne fordi han ville bevise overfor henne at vi hadde det bra hehe.Men vi hadde det jo ikke bra akkurat da, så han lurer seg selv litt, han er ikke den skarpeste kniven i skuffen har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i sommer da jeg var til han, så jeg at, ja jeg snoket på gamle skype meldinger, at han hadde lagt til to jenter på skypen sin,det kan jo være uskyldig nok men, og at han var som han sa selv, bare gode venner med dem, de var som bror og søster med hun ene sa han, og jeg så at han skrev til henne: hehe you are so beautiful...og han skrev også: i want to meet you Jash, but dont serve me pork, because i am a muslim.og han hadde sagt til meg at han var kristen! så da fant jeg ut at han chattet med ei anna ei OG var muslim og ikke kristen...99.8 prosent av befolkningen i tyrkia er muslimer....så han løy til meg også, føler at jeg ikke kans stole på ham i hele tatt, og jeg gjør ikke det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest happy_me

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå,jeg vet jo at sjansen for at han utnytter meg er stor, men så begynner jeg å tenke: ja hva om han gjør det da? jeg er jo glad i ham og jeg vil han skal få det bra hvorfor ikke få ham inn i Norge....

Men sjangsen er stor for at lykken fort tar slutt når dere er gift. Da vil jeg vedde på at det blir slutt på alle komplimentene og kjærlighetserklæringene.. for da har han fått det han ville ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff jeg er så naiv jeg får vondt av meg selv, begynner å innse hva jeg har rotet meg oppi....hvordan skal jeg forlate en tyrker som har veldig store forhåpninger, og som er trygg på at jeg ikke forlater han.å huff

og han sa han ville forlove seg med meg før jeg møtte ham for første gang også, og da hadde vi aldri møttes , og da jeg møtte ham på flyplassen i sommer kom han med de ringene og satte på meg med en gang.veldig lite romantisk kanskje.

fan hva gjør jeg, lhan kommer til å bli deprimert om jeg forlater ham, hva skal jeg gjøre? vi har mange bilder av oss sammen på facebook og.

Ja jeg vet at jeg må forlate ham, at han er sannsynligvis falsk.han sier at han elsker meg hele tiden, det er jo litt råttent å forlate ham uten en god grunn, noen tips her?

jeg TRENGER tips takk:-)e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Gjest

OKEI jeg har vært veldig naiv, og jeg har nesten helt hundre prosent bestemt meg for å droppe ham, men du dæven det vil gjøre vondt, vi har mange bilder av oss også på facebook, men jeg skal starte meg å untagg meg selv fra de bildene, så det går gradvis dette.

Ja jeg har lest tråden selv igjen, og ser at han sannsynligvis lurer meg, det kan godt hende at han har fått litt følelser for meg men, jeg må bare bite i det og dumpe han, fordi de største følelsene har gått vekk uansett, jeg føler ikke at jeg trenger han, jeg savner ham ikke så mye, jeg klarer meg fint uten ham, jeg vil nok savne ham, men jeg får bare gjøre det slutt. :popcorn::skravle::sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa! Gjør det slutt! Selvfølgelig er det leit, men livet går videre. Hvis du skal date på nettet så kan det jo være greit å date folk som bor i Norge, som ikke er ute etter en gratis billett inn i Norge :)

Han her hørres rett og slett råtten ut!

Lykke til TS! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk, ja jeg skal faktisk se at de har papirene i orden hvis det er en annen fra et annet land jeg roter meg borti i fremtiden, og i hvertfall ikke en som bor i utlandet, orker ikke sånt mer...

Det er mange som har papirene i orden, som jeg heller kan ha kontakt med, for da utnytter de meg ikke i hvertfall :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hva er best å si når jeg skal gjøre det slutt da? jeg kan si at : det er ikke deg, det er meg, jeg har tenkt mye, og jeg vil at det skal bli slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skrive kort og greit.Jeg har en forlovede, og vi har vært kjærester de siste 9 månedene.

Problemet er: han sendte en tekstmelding til en annen jente, etter at vi hadde vært uenig om noe og han trodde jeg ikke var glad i han sa han.

Jeg oppdaget dette fordi hun skrev en melding til facebook til ham om at han ikke trengte å skrive til henne, fordi du har kjæreste, og da konfronterte jeg det med ham.

Det var ikke noe seksuelt over meldingen men han skrev: heixxx, hehe det er meg xxx, hvordan har du det? godnatt, kan vi snakke senere sammen på msn? klem

dette skrev han til henne.

Jeg ble så lei meg og opprørt, fordi jeg vet at han var forelsket i henne rett før vi møttes i februar i år.

Jeg tenker på dette mye og jeg er fremdeles lei meg, hva hadde dere gjort, overreagerer jeg nå, eller var det bare uskyldig? mannen til denne dama ble veldig sint på min kjæreste.

Hun inviterte min kjæreste og jeg til å møte dem leste jeg også på facebook, 1 uke etter jeg oppdaget dette.

Slik jeg ser det så er han helt klart ikke over x en sin enda..og dere har vært sammen i 9 mnd og er forlovet??! Uansett så kan han komme til å ty til alle sine x er hver gang han tror du ikke er glad i han mere..buhuu til han, cry me a river :D Finn deg en annen du..en som viser deg mere respekt enn å kontakte x er på så dårlig grunnlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg må si at jeg er forundret over at det ikke har skjedd mer i denne saken på et halvt år. Tuller du med oss? Jeg har vondt for å tro at noen kan være så naiv, spesielt når du sier du er godt oppe i 20-årene.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å kutte ut denne mannen? Bare send ringen til han i posten og si takk, men nei takk. At han truer med det ene og det andre, viser bare hvor manipulerende han er. Hva får du ut av dette forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...