Gå til innhold

Et meget hypotetisk spørsmål om utroskap...


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Det er ingen hemmelighet at teknologien utvikler seg fortere enn noen gang for tiden, og det er heller ingen hemmelighet at sexindustrien alltid har vært tidlig ute med å tilpasse seg ny teknologi.

Tenk dere i en fremtid som kanskje ikke er så langt unna som man tror, så har forskere klart å lage meget troverdige, menneskeliknende rototer med hud, hår, stemmebånd og "egne tanker". En cyborg som The Terminator mer eller mindre.

Når den første knullbare roboten kommer, vil man da være utro om man knuller på en slik en? Det er jo bare en maskin, selv om man ikke ser forskjellen på den og et vanlig menneske.

Allerede i dag finnes det jo "lovedolls" til rundt 200.000 kr som ser skremmende ekte ut, og jeg synes det er interessant å tenke på hvor denne utviklingen vil gå. Jeg vet at dette ikke vil skje i løpet av de første årene, men om kanskje 50-60 år vil jeg ikke være overasket om det finnes (snarere tverdt imot).

Kjør debatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utroskap, nei. Unødvendig, ja. Hadde nok følt meg lite bra om typen min hadde knulla ei dukke isteden for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap, nei. Unødvendig, ja. Hadde nok følt meg lite bra om typen min hadde knulla ei dukke isteden for meg.

Det er jeg for så vidt enig i. Blir som om dama velger en dildo fremfor typen sin. Men om typen er bortreist er det jo greit at hun bruker et sexleketøy, så hvorfor kan ikke han bruke et sexleketøy når hun er borte?

Eller omvendt selvsagt. Kan se for meg at atletiske negerdukker med 20 cm fyldig pikk blir en bestselger blandt kvinnene. En som kan knulle dere like lenge som batteritiden holder :)

Eller hva med alle de gamle enkene som har lyst på litt "ungt kjøtt". Blir vel nok av kåte gubber på gamlehjemmene som har en nett, lita thaijente på 55 kg gjemt i klesskapet. "Endelig kan jeg få all den analsexen jeg alltid har drømt om" lyder det gjennom korridorene :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett en Realdoll? Kjent på en? De er så ufattelig skumle at jeg ikke ville følt meg trygg med en sånn i huset - jeg ville vært sikker på at den kom til å våkne til live en natt og komme løpende etter meg med kniv.

Da skjønner du sikkert at jeg ikke liker tanken på en dukke som faktisk er "levende" i utgangspunktet heller.

Nei, man er kanskje ikke utro, men en kjæreste som tenner på å pule dukker og roboter høres likevel totalt avtennende ut for meg. Dukker er skumle! :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett en Realdoll? Kjent på en? De er så ufattelig skumle at jeg ikke ville følt meg trygg med en sånn i huset - jeg ville vært sikker på at den kom til å våkne til live en natt og komme løpende etter meg med kniv.

Da skjønner du sikkert at jeg ikke liker tanken på en dukke som faktisk er "levende" i utgangspunktet heller.

Nei, man er kanskje ikke utro, men en kjæreste som tenner på å pule dukker og roboter høres likevel totalt avtennende ut for meg. Dukker er skumle! :fnise:

Ja, det var akkurat de jeg tenkte på :)

For dere som ikke har sett dem:

http://www.realdoll.com/cgi-bin/snav.rd?action=viewgalleryimage&gallery=stacy&image=stacy_set4_4.jpg

Og det er i 2011! Tenk hvor sykt ekte de er om 50-60 år...

Jeg vil garantert kjøpe meg en slik en merker jeg, når pensjonisttiden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var akkurat de jeg tenkte på :)

For dere som ikke har sett dem:

http://www.realdoll.com/cgi-bin/snav.rd?action=viewgalleryimage&gallery=stacy&image=stacy_set4_4.jpg

Og det er i 2011! Tenk hvor sykt ekte de er om 50-60 år...

Jeg vil garantert kjøpe meg en slik en merker jeg, når pensjonisttiden kommer.

De ser ikke så ille ut på bilder, men på ordentlig ser de jo litt mer ut som levende utstillingsdukker. Det er nok mest "huden" som gjør at de føles mer ekte enn en oppblåsbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis mannen min en dag kommer og sier at han ønsker seg en slik, tror jeg det må være noe veldig galt med forholdet vårt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hva du mener med "egne tanker". Dersom det kun er en robot ville jeg ikke kalt det utroskap, men jeg hadde heller ikke likt det eller godtatt det. Hvis den var i stand til å ta egne avgjørelser og tenke selvstendig er jeg mer tilbøyelig mot å kalle det utroskap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke tanken på at mannen skal velge seg ut en dukke som ser helt ekte ut med f.eks brune øyne og mørk brunt hår, så og så store bryst, barbert eller ikke osv.

Om han da hadde valgt noe som var totalt ulikt meg hadde jeg nok ikke likt det, og blitt veldig usikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, så JÆVLA ekkelt! Jeg er dødsredd for dukker i utgangspunktet, men den siden der, skremte meg bare enda mer :O

Jeg hadde blitt utrolig sjokkert om typen min hadde lyst til å prøve noe slikt...

Tror nesten jeg ville sett på det som utroskap, siden de er så "perfekt" lagd. Svære bryster, smal midje, rund rumpe og lange ben.

Jeg tror jeg hadde gått fra han, faktisk...

Dette er for syke, gamle svin som ønsker seg perfeksjon, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt forskjell på fleshlight og en sånn dukke altså, syntes liksom ikke det kan sammenlignes med dildo. :gjeiper:

Men hadde mannen min kommet hjem å sagt han ønsket seg en slik, hadde jeg jo forstått at noe i forholdet er galt. Og en dukke ville ikke løst problemet.

og hadde han brukt 200 TUSEN på en slik, da hadde jeg sett mørke, mørke rødt!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Har du sett en Realdoll? Kjent på en? De er så ufattelig skumle at jeg ikke ville følt meg trygg med en sånn i huset - jeg ville vært sikker på at den kom til å våkne til live en natt og komme løpende etter meg med kniv.

Da skjønner du sikkert at jeg ikke liker tanken på en dukke som faktisk er "levende" i utgangspunktet heller.

Nei, man er kanskje ikke utro, men en kjæreste som tenner på å pule dukker og roboter høres likevel totalt avtennende ut for meg. Dukker er skumle! :fnise:

Faen. Nå kommer jeg til å ha mareritt om dukker som blir levende og vil drepe meg. Pleide å ha det som barn... Sexdukker som blir levende og voldtar meg til jeg dør? *whimpers*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen. Nå kommer jeg til å ha mareritt om dukker som blir levende og vil drepe meg. Pleide å ha det som barn... Sexdukker som blir levende og voldtar meg til jeg dør? *whimpers*

Jeg fikk en dukke i gave da jeg var tre år, og den måtte låses inn i skapet med sykkellås om natten for at jeg skulle kunne sove trygt. Og den var liten! Tenk hvor mye skade en diger sexdukke kan gjøre... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt utrolig sjokkert om typen min hadde lyst til å prøve noe slikt...

Tror nesten jeg ville sett på det som utroskap, siden de er så "perfekt" lagd. Svære bryster, smal midje, rund rumpe og lange ben.

Jeg tror jeg hadde gått fra han, faktisk...

Dette er for syke, gamle svin som ønsker seg perfeksjon, tenker jeg.

Utroskap fordi dem er perfekt lagd? Så hvis de hadde vært kopier av lubne gamle kjærringer med masse kjønnshår hadde det vært greit?

Må man være et gammalt svin for å ønske seg en dame som ser bra ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest D_flatmajor

Det er ingen hemmelighet at teknologien utvikler seg fortere enn noen gang for tiden, og det er heller ingen hemmelighet at sexindustrien alltid har vært tidlig ute med å tilpasse seg ny teknologi.

Tenk dere i en fremtid som kanskje ikke er så langt unna som man tror, så har forskere klart å lage meget troverdige, menneskeliknende rototer med hud, hår, stemmebånd og "egne tanker". En cyborg som The Terminator mer eller mindre.

Når den første knullbare roboten kommer, vil man da være utro om man knuller på en slik en? Det er jo bare en maskin, selv om man ikke ser forskjellen på den og et vanlig menneske.

Allerede i dag finnes det jo "lovedolls" til rundt 200.000 kr som ser skremmende ekte ut, og jeg synes det er interessant å tenke på hvor denne utviklingen vil gå. Jeg vet at dette ikke vil skje i løpet av de første årene, men om kanskje 50-60 år vil jeg ikke være overasket om det finnes (snarere tverdt imot).

Kjør debatt :)

Nei, jeg syns ikke det kan betegnes som utroskap. Men det finnes helt sikkert noen som syns det. For min del er utroskap noe som foregår med et menneske, med tanker og følelser.

Jeg tror ikke jeg hadde følt meg trua av en love doll, hadde nok ikke blitt usikker på meg selv pga. "hennes" utseende. Det er en (jævla creepy) dukke! Tanken på å skulle ha "sex med" en slik skapning gir meg traumer, men hadde en evnt. partner villet det, så hadde jeg ikke funnet på å nekte han det.

Jeg ville nok ikke kjøpt meg en sexdukke til 200.000. Da hadde jeg måtte spart i mange år eller tatt opp forbrukslån, og det klarer jeg ikke å legitimere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke heller bare ta en helgetur til Amsterdam eller Tyskland da? Er'ke utroskap så lenge man husker regnfrakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videreutvikling av plastdukken som har vært oppblåst i snart 100 år.

Den funker vel for de som trenger slikt.

Hva skal du gjøre når du skal på ferie med denne da? bestille ekstra sete på flyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...