Gå til innhold

Hun enser meg ikke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på skole med en del veldig hyggelige mennesker, og trives veldig godt. MEN så har det seg sånn at en jente, som er litt "ny i gjengen" ikke enser meg i en samtale. Vi er fire jenter som snakker ofte, og hun kaster ikke et eneste blikk i min retning. De to andre spøker og ler jeg med, og vi har en veldig god tone generelt. Dette hemmer meg ikke så mye på en god dag, men på dårlige dager så er det veldig slitsomt. Da kan jeg trekke meg helt tilbake, og jeg orker ikke å prøve å engasjere meg i samtalen.

Hvordan skal jeg takle dette? Det er ikke nødvendigvis bevisst at hun ikke "ser" meg, men hun finner meg tydligvis veldig lite interessant. Og før jeg får kommentarer om at jeg må prøve også, så prøver jeg jo ofte, og får gjerne oppmerksomheten hennes i et par sekunder, men hun gidder aldri å vie noe mer til meg. Hadde jeg ikke likt de to andre jentene ville jeg trukket meg unna for lengst.

Jeg er ganske usikker sosialt, og har overvunnet dette veldig de siste månedene, men jeg merker at hennes oppførsel ovenfor meg påvirker meg om jeg ikke har energinivået på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke svar på ditt spørsmål, men det virker som hun vil ta dem fra deg til sine venner, uten at du skal følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men akkurat det er jeg heldigvis ikke redd for.

Noen som har noen innspill eller lure triks og tips for å takle mennesker som dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men akkurat det er jeg heldigvis ikke redd for.

Noen som har noen innspill eller lure triks og tips for å takle mennesker som dette? :)

Ja, ignorer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til henne? "Jeg føler du overser meg litt eller noe... er det noe jeg har gjort?" Et eksempel. :gjeiper: Hvis hun sier at det ikke er noe og at alt er i orden, så kan du vente og se litt til. Fortsetter hun som før, ignorerer deg, er hun rett og slett bare en bitch. Og da må du vel bare enten forholde deg til det eller finne deg nye venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...