Gå til innhold

Jeg bare MÅ fortelle noen!


Teqi

Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke la være å fortelle! jeg bare MÅ!

For tja.. 2-3 mnd siden begynte jeg i ny jobb på en pub. Hver Torsdag har de quiz. Første dag jeg var på quiz var vi fullt team, dvs, en kompis av hun ene på laget skulle være med. Hadde god tone med han hele kvelden (fra rundt kl 20) snakket med han hele kvelden og når jeg kom hjem la jeg han til på facebook, vi snakket sammen til kl 4 den natten. Om alt slags mulig, litt på kanten humor kom vel utom og siden vi var litt på en drue.

har snakket endel med han siste ukene, og det er ganske tja.. "fyrrig" mellom oss in a good way. Jeg prøver å "play it cool" siden jeg opplever så mange venninner av meg overanalyserer og klenger. Men nå har jeg en feeling på at dette går rett vei! Jeg roer med meldinger, maser ikke, tar ting skikkelig med ro og koseflørter når vi snakkes.

Forrige helg møtte jeg han ute i bygden han er ifra (studerer utenbys) når vi skulle bli kjørt hjem så satt vi i bilen og snakket (herregud så vi snakker, kan jo holde på i timesvis.. :sjenert: ) hvertfall, så helt ut av det blå kysset han meg. Jeg ble helt satt ut men på en veldig positiv måte, siste dagene har det vært litt mindre snikksnakk men fortsatt holder vi tråen. Men NÅ merker jeg at jeg er skikkelig jentete og har lyst å sende 20 sms om dagen og trippelsjekker FB hver dag.. :roll:

bare MÅÅÅ blabre til noen før det koker heeelt over her :tongue:

Er så spent på hva "neste" er men vil ikke legge noe press på han for å "tvinge meg på" jeg har jo LYST til at han skal ville være med meg, jeg vil ikke presse meg på selvom jeg forteller han når vi snakker at jeg har snsen for han, at jeg har lyst på han (yes, jeg er ganske direkte av meg) og han sier jo at han liker å høre det.

Ja! måtte bare få det uuut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å få det ut. Nå har du fått luftet det på forum, nå får du lufte det til ham det faktisk gjelder så gang ikke plutselig blir forelsket i ei som gir han den oppmerksomheten du holder tilbake. Farlig spill det der om du vil ha ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han vet jeg liker han. Så akkurat det er nada problem. Jeg holder heller litt tilbake i fare for å være masete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...