Gå til innhold

Kjæresten og kamerater


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han møter noen ca hver dag, enten i form av pc-spilling (da sitter de å snakker sammen på mikrofon), eller i virkeligheten.

Jeg syns det er helt greit at han er med kameratene sine mye, jeg er også som oftest med selv(gir han selvfølgelig "gutte-tid" innimellom, haha). Jeg digger kompisene(og venninnene) hans, og vi har blitt en ganske stor gjeng, og jeg har etterhvert begynt å se på de som gode venner.

Så synes ikke han bruker for mye tid med dem, nei. Det er viktig å beholde vennene sine selv om man ar kjæreste.

Har sett altfor mange eksempler på folk som plutselig står der både kjæresteløs og venneløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Vanligvis omtrent annehver dag, og noen helger. Fotballkamper på søndager og slike ting. Jeg synes det er helt i orden, jeg har jo ting jeg skulle gjort selv også, så det er greit at vi ikke sitter oppå hverandre hele tiden.

De går på fjelltur, spiller tv-spill, drikker seg fulle, ser film osv. Omtrent det samme som de gjør de gangene jeg er med går jeg utifra.

Var sammen med en fyr en gang som ville være med meg overalt, både på shopping, veninnebesøk og ofte stod han gjerne å hang på jobben min (helt til sjefen sa ifra at det ikke var akseptabelt). Det var utrolig slitsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han møter dem sjelden, flere uker (noen ganger måneder) mellom hver gang. De stikker gjerne ut og spiser (pizza) og tar en øl eller to, eller drar på fotballkamp/ishockeykamp. Noen ganger møtes de hos hverandre, spiser og tar en øl. Han trener dog tre kvelder i uka med en kompis.

Jeg synes ikke han bruker for mye tid med kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Stort sett hver dag er han ute med kompiser.

Det gjør meg ingenting egentlig. Dersom jeg har lyst på en kveld med ham så sier jeg bare ifra.

Han har ingen problemer med å si nei til kompiser en dag og tilbringe hele kvelden sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sammen med kompiser alt fra 1-7 ganger i uka. OG jeg synes ikke han er for mye sammen med de. Jeg vil ha en mann som har et liv utenom meg. For jeg har jo ting jeg vil gjøre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så ofte, men han skulle gjerne gjort det oftere. Jeg er mer sammen med ene kompisen hans enn han er - vi treffes 2-3 ganger i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apophis

Litt for sjeldent egentlig pga at folk kun har tid i helgene når de skal på fylla (og de kan ikkje gi opp ein eineste mulighet til å bli dritings, vi drikker ikkje særlig ofte så det går ikkje så bra), de snakker hovedsaklig sammen de gangene de møttes - men det er maks noen timer i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dunderungen

Treffer min kjæreste kun i helgene, da er han som oftest sammen med meg. Men vil han ta seg en kveld med kompisene sine, gjør det meg ingenting. Syns han bruker grei tid sammen med vennene sine, og meg. En fin balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er samboere da.

han treffer venner hver dag, enten i løpet av arbeidsdagen i form av at noen av kompisene er kollegaer, eller at han møter folk for lunch. Og han kommer ofte sent hjem fra kontoret om en kompis stikker innom å jobber sammen med han.

I tillegg ser han alle fotballkamper med kompiser og går ut på pub for å se den og drikker eller går på restaurant i den forbindelse.

Vet ikke helt om hva jeg synes er for mye eller ikke.... Jobb og venner tar enormt mye av tiden, og vi har en liten en også. Føler kanskje at mennene til venninnene mine er mer hjemme og familieorientert enn det min er for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har møter enten med venner eller i forbindelse med hobby 3-7 kvelder i uka, i tillegg går han på bar med de nærmeste vennene hver fredag (hjemme ved 4-tiden) og så spiller han noen dataspill med andre venner, der noen er daglig (noen få minutter av gangen) og andre er ukentlige (og tar alt fra en time og oppover). Og selvfølgelig går han på bar med vennene når det er viktige fotballkamper i tillegg, samt hvis en kamerat utenbys fra er innom byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren har egentlig ingen venner. Så de eneste han omgås er et vennepar hvor hun ene er min venninne og typen har vi blitt kjent med via henne og de andre er naboene som også er par. Og 12 år eldre enn oss (ikke mentalt akkurat da). Syns egentlig forferdelig synd på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...