student86 Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Hva mener dere er dårlig hygiene? Endret 26. oktober 2011 av student86
Gjest Anonym Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Dårlige hygiene er når man ikke vasker seg når det trengs. 1
postkassen Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 At du lukter svette, ikke pusser tenner osv
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Ombestemte du deg mtp. tema, TS? Jeg som var nysgjerrig på hvilke råd folk ville gi.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Hva mener dere er dårlig hygiene? at man ikke vasker seg eller steller seg eller pusser tenna eller skifter til rene klær, har det skittent og grisete hjemme i huset... sånne ting.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 PrOmping er da ikke dårlig hygiene. Uhøflig og ekkelt å gjøre foran andre, ja, men det er jo ikke skittent eller uhygenisk.
Gjest badeand1 Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 Hvor ofte er et vanlig å vaske hendene? Hver gang etter dobesøk. Eller når man blir møkkete. Og når man skal lage mat.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #12 Skrevet 26. oktober 2011 prumping er ekkelt. moren min klarer ikke å holde fisen inne. hun må prumpe høyt hele tiden. spør henne om hun kan ha litt normal folkeskikk, men da svarer hun "men det er jo bare deg her jo" blir kvalm av at hun fiser seg opp trappa hver kveld etter jobb. hun fiser så høyt at naboen kan høre det. veggene er ikke så lydtette. jo det er uhygenisk
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #13 Skrevet 26. oktober 2011 PrOmping er da ikke dårlig hygiene. Uhøflig og ekkelt å gjøre foran andre, ja, men det er jo ikke skittent eller uhygenisk. Jo det kan være veldig uhygienisk, for noen ganger er det ikke bare luft som kommer. Små avføringsrester kan følge med hvis en presser for mye.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #14 Skrevet 26. oktober 2011 prumping er ekkelt. moren min klarer ikke å holde fisen inne. hun må prumpe høyt hele tiden. spør henne om hun kan ha litt normal folkeskikk, men da svarer hun "men det er jo bare deg her jo" blir kvalm av at hun fiser seg opp trappa hver kveld etter jobb. hun fiser så høyt at naboen kan høre det. veggene er ikke så lydtette. jo det er uhygenisk jeg må legge til at hun nok har spart på all gassen igjennom jobbdagen og når hun kommer hjem, har hun ikke kontroll mer. jeg kan stå utenfor huset å høre henne. så hvis jeg har vært ute, så hører jeg smellene og tenker "jaja, nå har hun kommet hjem fra jobb ja"
Gjest badeand1 Skrevet 26. oktober 2011 #15 Skrevet 26. oktober 2011 jeg må legge til at hun nok har spart på all gassen igjennom jobbdagen og når hun kommer hjem, har hun ikke kontroll mer. jeg kan stå utenfor huset å høre henne. så hvis jeg har vært ute, så hører jeg smellene og tenker "jaja, nå har hun kommet hjem fra jobb ja" Da hadde jeg gått bort til hu, og fist hu mitt i trynet og sagt "nå vet du hvordan jeg har det" 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #16 Skrevet 26. oktober 2011 Da hadde jeg gått bort til hu, og fist hu mitt i trynet og sagt "nå vet du hvordan jeg har det" Hallo i luken. Mest sannsynlig svarer du på et idiotisk trolleinnlegg, men om det ikke hadde vært et trolleinnlegg så hadde jo det vært tydelig at moren sliter med tarmgass. Noen må bare slippe i tide og utide. 1
Gjest badeand1 Skrevet 26. oktober 2011 #17 Skrevet 26. oktober 2011 Hallo i luken. Mest sannsynlig svarer du på et idiotisk trolleinnlegg, men om det ikke hadde vært et trolleinnlegg så hadde jo det vært tydelig at moren sliter med tarmgass. Noen må bare slippe i tide og utide. Trollinnlegg, hvorfor? Og tarmgass eller ikke, man kan da prøve å gå på badet eller ut før man slipper en. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #18 Skrevet 26. oktober 2011 Trollinnlegg, hvorfor? Og tarmgass eller ikke, man kan da prøve å gå på badet eller ut før man slipper en. Av og til så bare skjønner man det når folk troller. Og om folk som sliter med tarmgass skulle ha gått på do hele tiden så hadde de måttet flytte inn der. 3
Gjest badeand1 Skrevet 26. oktober 2011 #19 Skrevet 26. oktober 2011 Av og til så bare skjønner man det når folk troller. Og om folk som sliter med tarmgass skulle ha gått på do hele tiden så hadde de måttet flytte inn der. Syns det ikke er så mye "troll" over det innlegget, men.
challenger Skrevet 26. oktober 2011 #20 Skrevet 26. oktober 2011 Dårlig munnhygiene synes jeg faktisk er nesten verre enn svettelukt. Har ei på jobb som kjennes ut som hu "glemmer" morgenpussen gitt. Ikke særlig delikat når man snakker med den personen akkurat:s Kjenner det spesielt godt på buss, fly osv. at det oser av enkelte. Gjerne en sammenheng med røykånde. Det er til å brekke seg av altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå