AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Ble noe inspirert av et annet innlegg her. Når du treffer på noen og når du går så sier dem at du får hilse til f.eks kjæresten din. Gjør du det da vanligvis?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, klart. Jeg lar ikke med overlegg være å overbringe en hilsen.
Klematis Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Kommer an på. Hvis denne personen har et like nært forhold til mannen min som til meg, så ja (dersom jeg husker det). Hvis ikke, som regel ikke. Med mindre det var veldig uventet å møte denne personen eller at jeg av en annen grunn nevner møtet. 1
vanskapning Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 De få gangene jeg husker det, ja. Men med min hukommelse er det svært sjelden
Gjest Bomullsdott Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Nei Men det er ikke fordi jeg er slem at jeg ikke gjør det. Det går bare inn det ene øret, og ut det andre. Jeg glemmer det, rett og slett.
Gjest Consensio Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, det gjør jeg om jeg husker det
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #13 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, det gjør jeg med stor glede. Det er lite som er så hyggelig som å få en hilsen etter f eks en lang dag på jobben, og særlig nå i mørketiden. Jeg har en hilsebok i vesken hvor jeg noterer alle hilsner, så hvis f eks Lillian sier til meg "Hils Bodil hvis du ser henne" så skriver jeg Lillian -> Bodil - tid - sted i boken (og hvis hun sa noe spesielt så noterer jeg det også). Jeg leser i denne boken hver kveld på sengen og prøver å memorere hilsningene. Det er veldig koselig. Så når jeg treffer noen bekjente så ringer det som regel en bjelle hvis de er nevnt i hilseboka og sa kan jeg bare hilse i vei. Det har hendt at jeg har måttet ta opp boken og bla litt, f eks etter 17 mai og jul, for det kan bli mye å holde styr på. Det er også viktig å stryke ut hilsningene i boka når jeg har hilst, for det virker litt dumt å hilse til og fra de samme personene to ganger. En gang traff jeg tilfeldigvis en venn på gaten i Munchen som jeg hadde hatt en hilsning til i boka i to år, faktisk. Han ble veldig glad, rørt og imponert og lyste opp. Så hilsing er gull verdt. Det har nesten blitt en hobby for meg, som jeg setter stor pris på. Jeg føler meg nesten som en liten verdensvev. 13
Gjest Maneater? Skrevet 25. oktober 2011 #14 Skrevet 25. oktober 2011 Som regel aldri, glemmer det alltid.
Gjest Raindrops Skrevet 25. oktober 2011 #15 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er veldig flink til å glemme slike ting, meg jeg prøver å huske det så godt jeg kan.
^me^ Skrevet 25. oktober 2011 #17 Skrevet 25. oktober 2011 nei, de stakkar folkene som blir hilset til får beskjeden 10% av gangene pga at jeg glemmer det ut rett og slett...jeg suger i å hilse!
vinterspeil Skrevet 25. oktober 2011 #18 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, om jeg husker det - og det ikke bare er fraser fra avsenderen ... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå