Gå til innhold

Noen gode tips til en romantisk film jeg kan overraske kjæresten min med?


Prisbevisst2

Anbefalte innlegg

Hei , det er de små tingene som teller i høstmørket. Vil gjerne overraske med littngod høstkos i sofaen og en fin romantisk flim - noen forslag til en romantisk film jeg kan overraske henne med? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just go with it er morsom. Den er romantisk, samtidig som dere kan sitte i hverandres armkrok og få dere en god latter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo snart tid for Love Actually nå...

Ellers er Holiday en helt ok film, kan ellers anbefale Music & Lyrics.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"City of Angels" er jo superromantisk. Eller "Vicky Christina Barcelona" (i den rekkefølgen tror jeg). Riktig så fornøyelig (og Javier Bardem er ikke dum å se på heller :gjeiper:)

Eller hva med en god gammel slager? "True Romance" for eksempel. Har en fantastisk romantisk scene ihvertfall, samtidig som det er litt action :)

http://www.youtube.com/watch?v=6gOr7972B7U

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereafter med han fra Jason Born filmene...

Selv om filmen har happy ending, så er den jo ikke romantisk.. Snarere nitrist :( Ble helt lei meg av den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Notebook er superfin!

The Holiday er veldig fin nå mot jul, god og lun humor :)

Personlig så synes jeg at Music and Lyrics er noe av det kleineste jeg har sett, men det er meg :)

Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men A Walk to Remember er veldig fin og litt trist.

Save the last dance og Titanic selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- The notebook

- Forgetting Sarah Marshall

- Defenitely, maybe

Jeg anbefaler ikke Vicky Cristina Barcelona, uff for en film. Og den varer bare 1,5 timer, men det virker myyye myyye lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler ikke Vicky Cristina Barcelona, uff for en film. Og den varer bare 1,5 timer, men det virker myyye myyye lenger..

Av 245 stemmer får den TK5 ihvertfall :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- The notebook

- Forgetting Sarah Marshall

- Defenitely, maybe

Jeg anbefaler ikke Vicky Cristina Barcelona, uff for en film. Og den varer bare 1,5 timer, men det virker myyye myyye lenger..

Nei, den krever nok litt intellektuell kapasitet hos seeren, så det er klart at den ikke passer for alle. For noen er nok "Defenitely, maybe" (sic) mer enn nok å hanskes med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den krever nok litt intellektuell kapasitet hos seeren, så det er klart at den ikke passer for alle. For noen er nok "Defenitely, maybe" (sic) mer enn nok å hanskes med.

Åja, det er en film for dere glupinger! Daaa forstår jeg... :ironi:

En film der man ikke kan kysse litt på kjæresten uten å miste handlingen, er ingen romantisk film TS kan overraske kjæresten sin med, er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Woody Allen er ikke gjerrig. I «Vicky Christina Barcelona» får fyrige latinere, halvtalentfulle kunstnere og amerikanere på den obligatoriske europeiske dannelsesreisen så det skikkelig svir. Allen leker frydefullt med stereotyper og klisjeer, det er infamt, men intelligent. Hvorvidt den etter hvert godt voksne og erfarne filmskaperen virkelig mener at et lykkelig liv i tosomhet er en umulighet, eller om det bare viser seg å være det for figurene i filmen, vites ikke. Men om satiren er både syrlig og skarp, er den samtidig utført med mye varme og humør. Amerikansk, spansk - eller norsk, for den saks skyld - det er ikke vanskelig å kjenne igjen både seg selv og folk en har møtt i «Vicky Christina Barcelona». Her er en av høstens mest underholdende - og en av Woody Allens bedre - filmer.

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

City of Angels er en platt remake av en nydelig klassiker, Himmel über Berlin (City of Angels på engelsk). Avhengig av smaken til samboeren din ville jeg tusen ganger heller anbefale originalen. Den er romantisk og stemningsfull, men litt dypere enn remaken. Vet imidlertid at noen heller vil se romantiske komedier, uansett, men det finnes jo GOD romantisk film også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig The Notebook! Har sikkert sett den bortimot ti ganger :) Til og med min hardbarka pappa sitter å griner av den. Helt fantastisk herlig historie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...