Gå til innhold

Klarer ikke å si hva jeg vil ha!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente i midten av 20-årene som har store problemer med å si hva jeg vil ha i senga...

Har aldri spurt etter noenting i senga, følger bare etter det samboeren min gjør. Spør ikke om vi kan prøve "den og den stillingen", om han kan gi meg oralsex, sier ikke fra om at jeg trenger mer forspill, forteller ikke om spesielle ting jeg har lyst til å prøve etc.

Dette resulterer jo selvsagt i at jeg aldri har fått orgasme sammen med ham, fordi jeg rett og slett ikke klarer det med det jeg får i senga (jeg får ikke orgasme av penetrering, men tror ikke han vet at det er noe som heter klitorisorgasme...)

Hvordan skal jeg tørre å si dette til ham? Jeg ligger ofte og tenker at "nå skal jeg spørre om det og det" når vi har sex, men får meg bare ikke til det...

Flere i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare innse at dette aldri kommer til å bli noe bedre dersom du ikke tar mot til deg og forteller han hva du vil ha. Han er ikke tankeleser. Kanskje det ville vært lettere for deg å vise han hva du ønsker istedenfor å si det rett ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt lik selv. Kjæresten min har ikke peiling på hva han driver med, og jeg tør heller ikke si fra om det. Redd det blir kleint, og at han skal ta det ille opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt lik selv. Kjæresten min har ikke peiling på hva han driver med, og jeg tør heller ikke si fra om det. Redd det blir kleint, og at han skal ta det ille opp!

Du tror ikke det er mye mer "kleint" at kjæresten hans ikke liker å ha sex med han? Jeg begriper virkelig ikke dette - hvordan er forholdet deres ellers, er det kun sex du ikke tør å ta opp med han? Hvordan kan man være i et forhold med noen når man ikke engang tør å være ærlig med dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...