Gå til innhold

Felles gave til søsken 3, 2 og 1 år ?


Evie

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi tenker å kjøpe en fellesgave til våre nevøer og niese på hhv. 1,2 og 3 år (de er søsken), er det noen som har noe tips til noe fint de kan få sammen? Vi tenke det hadde vært hyggeligere fremfor å gi de hver for seg noe lite.

Hilsen en rådvill tante!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Togbane? :)

Leketelt?

Huskestativ?

Akebrett?

En klassisk barnebok man kan lese høyt fra? Personlig er jeg begeistret for "den store barneboken". Finnes flere bøker i serien.

Samleboks med Disney-filmer?

Kommer litt ann på pris...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke åssen forhold de har som søsken, men det kan kanskje bli litt krangel og sjalusi med en fellesgave? Barn i den alderen liker ofte forskjellige ting også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med duploklosser fra Lego? Vet ikke hvor mye penger dere har tenkt å bruke, men når gaven skal være til tre, regner jeg med at det blir litt. Så da kan du jo kjøpe en større eske med bondegård eller noe slik. Duplo har jo vært populært i alle år, og er noe som så godt som alle barn liker :)

Endret av Banan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petrine

Hva med little people fra fischer price? Det kan jo lekes med fra 1-100 år:-) ! Går ann å kjøpe det på ebay og, der er det mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med little people fra fischer price? Det kan jo lekes med fra 1-100 år:-) ! Går ann å kjøpe det på ebay og, der er det mye billigere.

Det skulle jeg også til lå forseslå! Vi hadde bondegården (med lyder og greier), bussen, og mye annet. Ungene elsket disse lekene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...