Gå til innhold

Trenger tips?


Gjest Snuppa

Anbefalte innlegg

Er forelsket i en mann, vi har holdt på lenge, men de siste ukene har det gått veldig dårlig, vi snakket sammen i stad og jeg fikk forståelse av at det var litt min skyld, han mener at jeg aldri har noe og fortelle han, og at jeg kun svarer på det han spør om. Kan noen gi meg tips til hva jeg burde gjøre? Har så lyst til og redde det her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er forelsket i en mann, vi har holdt på lenge, men de siste ukene har det gått veldig dårlig, vi snakket sammen i stad og jeg fikk forståelse av at det var litt min skyld, han mener at jeg aldri har noe og fortelle han, og at jeg kun svarer på det han spør om. Kan noen gi meg tips til hva jeg burde gjøre? Har så lyst til og redde det her....

Ta det til deg vel! Begynn å prat om hvordan dagen din har vært, hvilke planer du har for helgen ol. Kast inn noen spørsmål i blandt som han må svare på, verre er det ikke ;) Fortell mer enn "bare minimum, her har du en som tydligvis VIL høre om hvordan du har det, du er heldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo fortalt deg hvordan du kan holde det gående. Ta initiativ, start samtaler og hold dem gående istedenfor å bare svare på det han spør deg om. Kommer du med dine egne meninger, eller er du enig med han i alt han sier? Han vil vel ha en samtalepartner, ikke en dame som bare sitter der til pynt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt problemer med og være meg selv i nærheten av han.. Og det har jo så klart ødelagt litt i grunn, jeg føler jo nærmest at han er den rette for meg, så vil jo ikke at det her skal gå galt;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær deg selv! Ja, jeg vet det er klisje.

Fortell han at du er en stille (og beskjeden) jente, hvis det er det du er.

Hilsen en stille og beskjeden jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt problemer med og være meg selv i nærheten av han.. Og det har jo så klart ødelagt litt i grunn, jeg føler jo nærmest at han er den rette for meg, så vil jo ikke at det her skal gå galt;(

Men du må jo nesten våge å være deg selv for at dere skal finne ut om dere passer sammen. Han passer jo tydeligvis ikke sammen med den du har latt som om du er.

Men er det mulig og redde noe?? Som allerede går dårlig?

Tja, det er vel ikke umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jo flere her som har vært inne på. Det er vel bare å forklare han at du har følt deg litt usikker, og så begynne å være deg selv dersom han gir deg en ny sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at jeg var litt vel rask da jeg leste hovedinnlegget, jeg trodde dere var kjærester. Jeg får nesten litt lyst til å spørre hvordan forholdet mellom dere egentlig har vært - er du sikker på at han hadde følelser for deg i utgangspunktet? Jeg lurer også på om du er veldig ung og om aldersforskjellen er svært høy?

Endret av Cathrine88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt et veldig dårlig utgangspunkt hele veien, forfi jeg var i et forhold når jeg traff han, og det ble mye tull. Han er ganske mange år eldre enn meg, men jeg liker han utrolig godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...