Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god mascara?


CEL.

Anbefalte innlegg

Søsteren min ønsker seg mascara i brursdagsgave. Hun er veldig kresen når det gjelder mascara. Hun får angst når vippene 'limer' seg sammen. Hun har prøvd Kanebo og er ikke fornøyd med den.

Noen som har et godt tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med den rosa til Maybelline. Kan du ikke spørre på at parfymeri, og fortell hva hun ikke liker? De bør kunne hjelpe deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancome er min favoritt.

Amplicils er absolutt å anbefalle.

Har prøvd flere ti-talls mascara, og dette er helt klart min favoritt. Rubenstein er heller ikke å forakte, men jeg hadde nok gått for Lancome. Du kan jo selvsagt forhøre deg på parfymeriet, og tar jeg ikke helt feil så vil Lancome være den første anbefalingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mascara fra Clarins, den er hvit med en gullkant på. Veldig bra, klumper så og si aldri.

Den rosa fra Maybelline (?) er utrolig dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CEL!

Jeg har nettopp kjøpt meg Long'optic fra Dior. Så langt er jeg veldig fornøyd med den.

På kjøpe fikk jeg med en flaske(50ml) rensevann og en liten tube eye gel. Det kom på 150kr. Kjøpt på Glassmagasinet forrige uke.

(Ser av profilen din at du bor i Oslo)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi først er inne på mascara...noen her som har en skikkelig god mascara å anbefale til "festbruk"? Altså, en som virkelig får øyenvippene til å se lengre ut? Bruker Kanebos 38 til vanlig, og den gir et pent og naturlig (og ikke minst holdbart) resultat til hverdags, men det kunne vært artig å hatt en som gir litt mer volum til fest. Tips, anyone?.. Har tidligere prøvd Bodyshop, Maybelline, Max Factor og Yves Saint Laurent uten heeeelt å ha vært 100% fornøyd med de.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Jeg ser at du har prøvd mascara fra YSL, var det den som heter noe med "false lashes effect"? Jeg bruker den, og må si at den er den beste mascaraen jeg noengang har hatt. Får virkelig vipper som blir så lange at de nesten ser falske ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hva den fra YSL het (den er kasta nå), men den var firkanta i allfall...vippene ble greie nok, men etter noen timers bruk hadde den "smuldra" av den del under øyenene...

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg bruker Estee Lauder sin. Husker ikke helt hvilken av den men den er blå, rundt og skriften er skrevet med gull.

Denne ser pen og naturlig ut, skiller vippene, kladder ikke, tørker fort (noe som er et must for meg med lange vipper) tror også den gir noe volum og litt forlengelse.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tilla; Det var den jeg kjøpte til henne(Long'optic fra Dior)! Jeg kjøpte den på Steen & Strøm da! En jente som jobbet der anbefalte den. Søsteren min har bursdag i dag, så det gjenstår å se om hun blir fornøyd icon_rolleyes.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes at Maybelline`s Volum`Express Mascara er ganske ok jeg!!!

Har tidligere prøvd Adelsten-sminke og det var helt forferdelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke råd til dyr sminke dessverre, og mascara holder jo bare i tre måneder.

Klems fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Maskaraen fra YSL som gir falske vipper-effekt heter Faux Cils. Jeg syns den er strålende!

- Zazza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

jeg har maskaraen Kanebo, synes den er grei nok..den holder utrolig lenge, sånnsett er den meget bra. det er bare det at hvis jeg bruker den noen dager på rad merker jeg at øyenvippene mine blir 'slitt'. enda jeg vasker den av hver kveld med varmt vann.. får den bare av på den måten.

så hvis jeg bruker den noen dager må jeg helst gå uten maskara i noen dager da.. for hvis jeg prøver å legge på en maskara (f.eks MaxFactor) så ser jeg at øyenvippene er slitt og dermed får jeg ikke lagt sminken noe fint..

noen som opplever det samme, eller har råd for hvordan jeg kan fjerne den mer skånsomt e.l.?

takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...